Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce pareri aveti de C class cu motor diesel 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cred ca stii ) C200 cu a 4 a are 135-140 maxim...160 e maxim constructiv!!! si un golf 4 rupe asfaltul pe langa C200... Venind vorba de mercedes si fugit,eu abia am facut o dacie 1310 cu chiu cu vai

    Comment


    • #17
      Salutare, ei nici chiar asa.
      Conduc de un an si ceva acest model, la inceput am crezut ca ma manca toti dracii cand am facut cate o depasire, dar acuma nu mai am probleme.
      Toata treba era pana ce m-am obisnuit cu schimbatul vitezelor.

      Cei drept sa atingi 150-160 cu el iti trebuie drum intins, dar merge de rupe, si motorul nu este zgomotos deloc chiar si la turatii mari.

      Momentan este o masina pe care nu l-as schimba cu nici un model mai nou, ma refer la W203 sau W204.

      Costurile de intretinere sunt zero, ma refer la piese si consumabile.
      De cand o am am parcurs deja peste 20.000 km, iar inafar de combustibil si schimbul de ulei nu am pus pe el absolut nimic.

      Per ansamblu este o masina pe viata, daca ai grija de el, si nu iti bati joc de el.

      Toate cele bune.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #18
        Ediskan89,un LIKE de la mine!

        Comment


        • #19
          Faceti si voi comparatii cu masinile fabricate in perioada respectiva cand sa-u fabricat aceste motoare, si atunci altfel sta treaba.
          Pe vremea aceea era doar golf 3 cu turbo simplu, si nu TDI-uri!
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            Deci...stiu ce vorbesc,am 3 exemplare si amicii mei isi cauta si ei cate un C200 nu fuge,dar platforma de 2 tone o trage dupa ea Revenind,este mult mai silentios ca C220 care are pompa rotativa (si mult mai fiabil,eu cred ca nu exista o masina mai fiabila ca asta)

            Comment


            • #21
              Colegul "ediskan89"...in cazul tau sunt 2 posibilitati : ori are ceva masina ta....ori nu schimbi cum trebuie si nu o turezi suficient....la mine sta treaba asa : a 2-a - 5400rpm - 75km/h....a 3-a - 5400rpm - 115km/h....a 4-a - 5400rpm - 151-152km/h..si a 5 -a te duce ...cat drum drept ai in fata...si trafic ok....peste 175km.h..lejer...Pacat ca nu stai mai aproape de mine...ca te luam in masina si iti aratam ca ceea ce spun e 100% adevarat...Ieri m-am luat cu un Astra coupe..1.6 - 75 de cai...in panta...nu a vrut sa treaca pe banda de vehicule lente...in a 3 -a m-am dus la peste 100km.h...eu blana..el blana...l-am depasit incet pe banda din stanga....alt Opel...Frontera 2.2 16v - 136 de cai...eu blana ...el blana..in mers....l-am depasit incet..in a 4 a la peste 120km/h...exemplele pot continua...Sunt ferm convins ca o Dacie 1300 sau 1310 - stock....o bat fara probleme..

              Comment


              • #22
                Bun baiat...imi place de tine asa imi laudam si eu dacia cand aveam vreo 14 ani

                Comment


                • #23
                  C200 diesel mai tare ca un tdi?? pe ce planeta ? Am avut si una si alta tdi-ul c200-le. Ca sa fur ideea lui edi , mai bune decat toate a fost 1310 mai iute si mai furios ca aceea ," nimik".
                  La modul cel mai serios nu mai veniti cu aberati . repet am avut chiar varianta esprit si nici macar nu ii pe acelasi continent cu alh-ul. Ii o masina f confortabila , cu tinuta buna de drum cat de cat sigura dar la capitolul motor "doar performante" economice.CUi nu ii convine sa respire de 2 -3 ori chill si relax lol.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by benzforever View Post
                    pe mine nu m-a batut nicio masina sub 100 de cai...masini mult mai usoare...gen Golf 4..Skoda Fabia,Octavia...Opel Astra...
                    )) Erau in mers masinile alea sau parcate? Ca altfel nu imi explic cum ai putut sa le "bati".

                    Ca idee(de pe auto-data.net):

                    Acceleration from standstill to 100 km/h 18.4 sec - 18 secunde, adica 0.3 minute. Putem schimba unitatea de masura cand vorbim de cifre de astea ))
                    Torque: 130/2000 Nm - cu 8Nm mai mult decat o Dacia 1310
                    dark days are coming...
                    http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                    Comment


                    • #25
                      Bun baiat...imi place de tine asa imi laudam si eu dacia cand aveam vreo 14 ani
                      ...Apreciez spiritul ironic...eu pe la 11 ani ma chinuiam sa ajung la pedalele unui w123 300d...al lu" tata ca sa ma plimb cu el prin gradina...Cred ca stiu ce inseamna cat de cat Mercedes avand in vedere ca zilnic merg cu al meu OM601 ...75 de cai basiti...iar in week end cu OM606.962 pe w210...si mai rar cu OM612...pe w163...iar la 19 ani mergeam cu om603..aspirat...pe w124..prima masina...Prin urmare...stiu ce pot motoarele astea vechi...diesel..aspirate....deci stiu ce kkt mananc..

                      C200 diesel mai tare ca un tdi?? pe ce planeta ? Am avut si una si alta tdi-ul c200-le. Ca sa fur ideea lui edi , mai bune decat toate a fost 1310 mai iute si mai furios ca aceea ," nimik".
                      La modul cel mai serios nu mai veniti cu aberati . repet am avut chiar varianta esprit si nici macar nu ii pe acelasi continent cu alh-ul. Ii o masina f confortabila , cu tinuta buna de drum cat de cat sigura dar la capitolul motor "doar performante" economice.CUi nu ii convine sa respire de 2 -3 ori chill si relax lol.
                      Repet...Golf 4 1.9tdi - 90 de cai (asa mi-a spus proprietarul)...in a 2 a si a 3 a diferenta era de maxim 15m in favoarea lui...in a 4 a ..la peste 135km.h....l-am ajuns and walked it...Punct

                      ")) Erau in mers masinile alea sau parcate? Ca altfel nu imi explic cum ai putut sa le "bati".

                      Ca idee(de pe auto-data.net):

                      Acceleration from standstill to 100 km/h 18.4 sec - 18 secunde, adica 0.3 minute. Putem schimba unitatea de masura cand vorbim de cifre de astea ))
                      Torque: 130/2000 Nm - cu 8Nm mai mult decat o Dacia 1310"

                      Datele tehnice sunt pe hartie..acolo e o "realitate" teoretica....realitatea faptica..difera...eu am cronometrat 0-100km/h in 15.73 sec...Atentie..cu uphill si usor in curba sectorul de drum unde am facut masuratoarea..De asemenea viteza maxima trece de 175km.h ..usor...deci se poate...O sa fac un filmulet cu 0-100km.h...poate mai reduc scepticismul :-)
                      Last edited by benzforever; 07-05-2015, 10:30 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Vreau un filmulet la cum turezi tu masina la 5400 rpm

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by benzforever View Post
                          ...Apreciez spiritul ironic...eu pe la 11 ani ma chinuiam sa ajung la pedalele unui w123 300d...al lu" tata ca sa ma plimb cu el prin gradina...Cred ca stiu ce inseamna cat de cat Mercedes avand in vedere ca zilnic merg cu al meu OM601 ...75 de cai basiti...iar in week end cu OM606.962 pe w210...si mai rar cu OM612...pe w163...iar la 19 ani mergeam cu om603..aspirat...pe w124..prima masina...Prin urmare...stiu ce pot motoarele astea vechi...diesel..aspirate....deci stiu ce kkt mananc..



                          Repet...Golf 4 1.9tdi - 90 de cai (asa mi-a spus proprietarul)...in a 2 a si a 3 a diferenta era de maxim 15m in favoarea lui...in a 4 a ..la peste 135km.h....l-am ajuns and walked it...Punct

                          ")) Erau in mers masinile alea sau parcate? Ca altfel nu imi explic cum ai putut sa le "bati".

                          Ca idee(de pe auto-data.net):

                          Acceleration from standstill to 100 km/h 18.4 sec - 18 secunde, adica 0.3 minute. Putem schimba unitatea de masura cand vorbim de cifre de astea ))
                          Torque: 130/2000 Nm - cu 8Nm mai mult decat o Dacia 1310"

                          Datele tehnice sunt pe hartie..acolo e o "realitate" teoretica....realitatea faptica..difera...eu am cronometrat 0-100km/h in 15.73 sec...Atentie..cu uphill si usor in curba sectorul de drum unde am facut masuratoarea..De asemenea viteza maxima trece de 175km.h ..usor...deci se poate...O sa fac un filmulet cu 0-100km.h...poate mai reduc scepticismul :-)
                          Hai cu filmuletul

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by benzforever View Post
                            ...

                            Datele tehnice sunt pe hartie..acolo e o "realitate" teoretica....realitatea faptica..difera...
                            Foarte de acord cu tine, cu specificatia ca niciodata nu o sa bati ce iti dau ei pe hartie, decat daca-i aduci ceva modificari si aici cu exceptia consumului :-)

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF