Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce pareri aveti de C class cu motor diesel 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cred ca stii ) C200 cu a 4 a are 135-140 maxim...160 e maxim constructiv!!! si un golf 4 rupe asfaltul pe langa C200... Venind vorba de mercedes si fugit,eu abia am facut o dacie 1310 cu chiu cu vai

    Comment


    • #17
      Salutare, ei nici chiar asa.
      Conduc de un an si ceva acest model, la inceput am crezut ca ma manca toti dracii cand am facut cate o depasire, dar acuma nu mai am probleme.
      Toata treba era pana ce m-am obisnuit cu schimbatul vitezelor.

      Cei drept sa atingi 150-160 cu el iti trebuie drum intins, dar merge de rupe, si motorul nu este zgomotos deloc chiar si la turatii mari.

      Momentan este o masina pe care nu l-as schimba cu nici un model mai nou, ma refer la W203 sau W204.

      Costurile de intretinere sunt zero, ma refer la piese si consumabile.
      De cand o am am parcurs deja peste 20.000 km, iar inafar de combustibil si schimbul de ulei nu am pus pe el absolut nimic.

      Per ansamblu este o masina pe viata, daca ai grija de el, si nu iti bati joc de el.

      Toate cele bune.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #18
        Ediskan89,un LIKE de la mine!

        Comment


        • #19
          Faceti si voi comparatii cu masinile fabricate in perioada respectiva cand sa-u fabricat aceste motoare, si atunci altfel sta treaba.
          Pe vremea aceea era doar golf 3 cu turbo simplu, si nu TDI-uri!
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            Deci...stiu ce vorbesc,am 3 exemplare si amicii mei isi cauta si ei cate un C200 nu fuge,dar platforma de 2 tone o trage dupa ea Revenind,este mult mai silentios ca C220 care are pompa rotativa (si mult mai fiabil,eu cred ca nu exista o masina mai fiabila ca asta)

            Comment


            • #21
              Colegul "ediskan89"...in cazul tau sunt 2 posibilitati : ori are ceva masina ta....ori nu schimbi cum trebuie si nu o turezi suficient....la mine sta treaba asa : a 2-a - 5400rpm - 75km/h....a 3-a - 5400rpm - 115km/h....a 4-a - 5400rpm - 151-152km/h..si a 5 -a te duce ...cat drum drept ai in fata...si trafic ok....peste 175km.h..lejer...Pacat ca nu stai mai aproape de mine...ca te luam in masina si iti aratam ca ceea ce spun e 100% adevarat...Ieri m-am luat cu un Astra coupe..1.6 - 75 de cai...in panta...nu a vrut sa treaca pe banda de vehicule lente...in a 3 -a m-am dus la peste 100km.h...eu blana..el blana...l-am depasit incet pe banda din stanga....alt Opel...Frontera 2.2 16v - 136 de cai...eu blana ...el blana..in mers....l-am depasit incet..in a 4 a la peste 120km/h...exemplele pot continua...Sunt ferm convins ca o Dacie 1300 sau 1310 - stock....o bat fara probleme..

              Comment


              • #22
                Bun baiat...imi place de tine asa imi laudam si eu dacia cand aveam vreo 14 ani

                Comment


                • #23
                  C200 diesel mai tare ca un tdi?? pe ce planeta ? Am avut si una si alta tdi-ul c200-le. Ca sa fur ideea lui edi , mai bune decat toate a fost 1310 mai iute si mai furios ca aceea ," nimik".
                  La modul cel mai serios nu mai veniti cu aberati . repet am avut chiar varianta esprit si nici macar nu ii pe acelasi continent cu alh-ul. Ii o masina f confortabila , cu tinuta buna de drum cat de cat sigura dar la capitolul motor "doar performante" economice.CUi nu ii convine sa respire de 2 -3 ori chill si relax lol.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by benzforever View Post
                    pe mine nu m-a batut nicio masina sub 100 de cai...masini mult mai usoare...gen Golf 4..Skoda Fabia,Octavia...Opel Astra...
                    )) Erau in mers masinile alea sau parcate? Ca altfel nu imi explic cum ai putut sa le "bati".

                    Ca idee(de pe auto-data.net):

                    Acceleration from standstill to 100 km/h 18.4 sec - 18 secunde, adica 0.3 minute. Putem schimba unitatea de masura cand vorbim de cifre de astea ))
                    Torque: 130/2000 Nm - cu 8Nm mai mult decat o Dacia 1310
                    dark days are coming...
                    http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                    Comment


                    • #25
                      Bun baiat...imi place de tine asa imi laudam si eu dacia cand aveam vreo 14 ani
                      ...Apreciez spiritul ironic...eu pe la 11 ani ma chinuiam sa ajung la pedalele unui w123 300d...al lu" tata ca sa ma plimb cu el prin gradina...Cred ca stiu ce inseamna cat de cat Mercedes avand in vedere ca zilnic merg cu al meu OM601 ...75 de cai basiti...iar in week end cu OM606.962 pe w210...si mai rar cu OM612...pe w163...iar la 19 ani mergeam cu om603..aspirat...pe w124..prima masina...Prin urmare...stiu ce pot motoarele astea vechi...diesel..aspirate....deci stiu ce kkt mananc..

                      C200 diesel mai tare ca un tdi?? pe ce planeta ? Am avut si una si alta tdi-ul c200-le. Ca sa fur ideea lui edi , mai bune decat toate a fost 1310 mai iute si mai furios ca aceea ," nimik".
                      La modul cel mai serios nu mai veniti cu aberati . repet am avut chiar varianta esprit si nici macar nu ii pe acelasi continent cu alh-ul. Ii o masina f confortabila , cu tinuta buna de drum cat de cat sigura dar la capitolul motor "doar performante" economice.CUi nu ii convine sa respire de 2 -3 ori chill si relax lol.
                      Repet...Golf 4 1.9tdi - 90 de cai (asa mi-a spus proprietarul)...in a 2 a si a 3 a diferenta era de maxim 15m in favoarea lui...in a 4 a ..la peste 135km.h....l-am ajuns and walked it...Punct

                      ")) Erau in mers masinile alea sau parcate? Ca altfel nu imi explic cum ai putut sa le "bati".

                      Ca idee(de pe auto-data.net):

                      Acceleration from standstill to 100 km/h 18.4 sec - 18 secunde, adica 0.3 minute. Putem schimba unitatea de masura cand vorbim de cifre de astea ))
                      Torque: 130/2000 Nm - cu 8Nm mai mult decat o Dacia 1310"

                      Datele tehnice sunt pe hartie..acolo e o "realitate" teoretica....realitatea faptica..difera...eu am cronometrat 0-100km/h in 15.73 sec...Atentie..cu uphill si usor in curba sectorul de drum unde am facut masuratoarea..De asemenea viteza maxima trece de 175km.h ..usor...deci se poate...O sa fac un filmulet cu 0-100km.h...poate mai reduc scepticismul :-)
                      Last edited by benzforever; 07-05-2015, 10:30 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Vreau un filmulet la cum turezi tu masina la 5400 rpm

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by benzforever View Post
                          ...Apreciez spiritul ironic...eu pe la 11 ani ma chinuiam sa ajung la pedalele unui w123 300d...al lu" tata ca sa ma plimb cu el prin gradina...Cred ca stiu ce inseamna cat de cat Mercedes avand in vedere ca zilnic merg cu al meu OM601 ...75 de cai basiti...iar in week end cu OM606.962 pe w210...si mai rar cu OM612...pe w163...iar la 19 ani mergeam cu om603..aspirat...pe w124..prima masina...Prin urmare...stiu ce pot motoarele astea vechi...diesel..aspirate....deci stiu ce kkt mananc..



                          Repet...Golf 4 1.9tdi - 90 de cai (asa mi-a spus proprietarul)...in a 2 a si a 3 a diferenta era de maxim 15m in favoarea lui...in a 4 a ..la peste 135km.h....l-am ajuns and walked it...Punct

                          ")) Erau in mers masinile alea sau parcate? Ca altfel nu imi explic cum ai putut sa le "bati".

                          Ca idee(de pe auto-data.net):

                          Acceleration from standstill to 100 km/h 18.4 sec - 18 secunde, adica 0.3 minute. Putem schimba unitatea de masura cand vorbim de cifre de astea ))
                          Torque: 130/2000 Nm - cu 8Nm mai mult decat o Dacia 1310"

                          Datele tehnice sunt pe hartie..acolo e o "realitate" teoretica....realitatea faptica..difera...eu am cronometrat 0-100km/h in 15.73 sec...Atentie..cu uphill si usor in curba sectorul de drum unde am facut masuratoarea..De asemenea viteza maxima trece de 175km.h ..usor...deci se poate...O sa fac un filmulet cu 0-100km.h...poate mai reduc scepticismul :-)
                          Hai cu filmuletul

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by benzforever View Post
                            ...

                            Datele tehnice sunt pe hartie..acolo e o "realitate" teoretica....realitatea faptica..difera...
                            Foarte de acord cu tine, cu specificatia ca niciodata nu o sa bati ce iti dau ei pe hartie, decat daca-i aduci ceva modificari si aici cu exceptia consumului :-)

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF