Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme roata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bratele sunt de vina, mai exact bucsile acestora si ale mele fac asa
    Dar doar la gropitele mai mari, la cele mici aveam probleme cu flansele care scoteau sunete la fiecare denivelare.
    Rezolvat cele mici cu schimbarea amortizoarelor si flanselor si au ramas cele mari cand mai fac rost de bani

    Comment


    • #32
      in asteptare

      Originally posted by rakketa View Post
      Si eu am o problema similara, am schimbat bieletele si tot asa imi face. La denivelari, sau chiar pe drum lin daca dau peste o gropita sau pietricica. Arcuri si telescoape noi, pivoti si bucse bune, bielete noi. Mecanicii (2 la numar - pana acum) mi-au spus ca nu are nimic la suspensie sau directie. Dar troncanitul tot se aude...
      Am fost la inca un service unde se specializeaza pe directie, unghi de fuga etc, si acolo mi-au zis ca e bieleta dusa pe stanga si capul de bara pe dreapta. Luni sunt programat, fac si unghiul de fuga si sper sa revin cu date concrete.

      Comment


      • #33
        Originally posted by rakketa View Post
        Luni sunt programat, fac si unghiul de fuga si sper sa revin cu date concrete.

        Nu stiu ce masina detii, dar eu unul nu cred ca e reglabil unghiul de fuga. Eventual sa-ti regleze o convergenta/divergenta/cadere, daca se poate.
        Cu respect..

        Comment


        • #34
          Originally posted by dolusd View Post
          Un ex: am un prieten cu o mazda 323 din 2001 si avea o bataie groaznica la roata. A fost cu masina peste tot si toti au dat vina ba pe caseta, ba pe capete de bara, etc. A fost cu masina pe stand pentru testat articultatii, busci si a aflat in final de pe un forum ca problema lui era pivotul (surpirza nu? ) .
          Mi se aude un troncanit la mersul peste denivelari, in mod special in viraj. Mecanicul mi'a spus ca se misca un pivot, dar nu foarte mult. Intrebarea este daca e posibil doar de la un pivot sa faca atata zgomot (nu prea am incredere in mecanic si nu as vrea sa fac lucrari inutile)

          Comment


          • #35
            Un pivot se aude ca dracu daca e uzat.La fel si bucsile de la bara stabilizatoare ori un telescop dus de tot(unul putin uzat nu face urat).
            Pretul unui pivot este 70-100lei si il schimbi in spatele blocului.
            Un telescop este 230lei in sus.
            Si bucsile de la bara stabilizatoare 25lei/buc.
            Si fiind vorba de A class w168 sunetele sunt sesizabile imediat.
            Fiind vorba de curbe, pot fi mai multe cauze, gen cap de planetara.
            Nu ramane decat sa verificati masina la un mecanic priceput.
            Mie imi bateau bucsile de la bara antiruliu care nu le gaseam deloc sa le comand.Intr-un final leam schimbat si am scapat de batai....Dar mie intotdeauna mi se pare ca bate ceva,ori acum ca e masina prea rigida, ori ca o batea ceva...ori din lipsa de ocupatie pentru ca am eu ceva stoluri si imi caut de lucru ca mie prea draga masina.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #36
              Pot si bieletele antiruliu sa troncane mai ales la denivelari de ex.peste calea ferata

              Comment


              • #37
                Am schimbat pivotii cu unii noi, Febi si au disparut toate zgomotele.
                Multumesc pentru sugestii.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF