Salutare colegi,
Asta e prima mea postare pe forum...
E vorba de un C Klasse 220d, din 2017, cu motor OM651 (170 CP) si cutie 9G, la c. 42000 km, adusa din Germania anul trecut si la prima revizie in Romania, la reprezentanta in Iasi azi. S-a facut revizia tip B si s-au mai inlocuit si placutele de frana pe spate. In plus, am cerut completarea cu AdBlue, nivelul fiind undeva la 5/8.
Problema e ca nivelul AdBlue nu mi se actualizeaza in bord. Cel de service mi-a spus ca dureaza mai mult. (Cat timp?...)
De cand am preluat masina din service am mers vreo 50 km/2,5h. Nu mi s-a actualizat nivelul AdBlue. Autonomia indicata ramane undeva pe la 5/8 - 6800 km desi, evident, ar trebui sa fie full/24-25000 km.
Pe langa asta am incercat si fortarea recitirii nivelului conform manualului: cheia in pozitia 2 (dar si 1 ca nu era clar din manual), am asteptat 60s+ si pornit motorul, precum si alte diverse "proceduri" de genul asta gasite pe internet, dar nu isi actualizeaza nivelul de AdBlue.
Ce ma gandesc eu e ca:
Orice sfat sau sugestie sint mai mult decat bine-venite. Multumesc si drumuri bune!
Asta e prima mea postare pe forum...
E vorba de un C Klasse 220d, din 2017, cu motor OM651 (170 CP) si cutie 9G, la c. 42000 km, adusa din Germania anul trecut si la prima revizie in Romania, la reprezentanta in Iasi azi. S-a facut revizia tip B si s-au mai inlocuit si placutele de frana pe spate. In plus, am cerut completarea cu AdBlue, nivelul fiind undeva la 5/8.
Problema e ca nivelul AdBlue nu mi se actualizeaza in bord. Cel de service mi-a spus ca dureaza mai mult. (Cat timp?...)
De cand am preluat masina din service am mers vreo 50 km/2,5h. Nu mi s-a actualizat nivelul AdBlue. Autonomia indicata ramane undeva pe la 5/8 - 6800 km desi, evident, ar trebui sa fie full/24-25000 km.
Pe langa asta am incercat si fortarea recitirii nivelului conform manualului: cheia in pozitia 2 (dar si 1 ca nu era clar din manual), am asteptat 60s+ si pornit motorul, precum si alte diverse "proceduri" de genul asta gasite pe internet, dar nu isi actualizeaza nivelul de AdBlue.
Ce ma gandesc eu e ca:
- Cei de la reprezentanta nu au completat AdBlue desi l-au facturat. (Hai sa admitem c-o fi fost o problema de comunicare intre cel de la receptie si mecanici.)
- Exista posibilitatea ca peste noapte sa citeasca nivelul corect (plin) - am citit pe undeva ca ar putea fi nevoie de o perioada mai lunga pentru asta; unora li s-a intamplat.
- Au pus prea mult AdBlue si senzorul nu mai citeste corect. Iarasi, s-a mai intamplat.
- Senzor NOx distrus? Dar ce treaba au avut cu el la o simpla completare de AdBlue?
Orice sfat sau sugestie sint mai mult decat bine-venite. Multumesc si drumuri bune!
Comment