Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 - Gazele peste valori + probleme la relanti & accelerare - Păreri?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    gombosc, dacă este vorba de w203, C180 kompressor (cum ai zis mai sus), eu zic că are. Da, sunt motoare care nu au (mă rog, sunt incluse în filtrul de benzină). Dacă nu are, atunci, ăsta ce este? - i-aș întreba pe cei de la service (vezi poze).


    Comment


    • #17
      Apoi daca pt un test de vacuum trebuie sa mergi la reprezentanta...sa te pregatesti sa dai bani.
      La fel pe regulator, ai nevoie de un manometru, daca e ca la m112 ai o mufa si vezi daca se mentine presiunea.
      M112 are 3 coeficienti de corectie, LT~ ST~ si la relanti. PRimii ii vezi cu orice obd, pe ceilalti parca numai cu star-ul, sau oare se vedeau si pe delphi? Nu mai tin minte.

      PArerea mea e ca metodele simple in general sunt cele mai eficiente. ORicum daca reiese ca intr-adevar ai aer fals, il repari oricum, chiar daca iti rezolva sau nu rezolva problema.
      Altfel stii o treaba.

      Comment


      • #18
        Sharky, m-am programat să verifice tot ce ține de motor, să știu o treabă și în ceea ce privește problema, și restul, la modul general. Acum, cât o costa, asta este... oricum, de principiu, sunt adeptul service-ului de marcă și a pieselor originale (chiar dacă nu se mai rentează la o mașină așa veche).
        Vacuum - Nu sunt convins că am o problemă de vacuum din 3 motive: valorile măsurate, nu se aude nimic ca și când ar trage pe undeva și am și "testat" prin metoda gaz (de brichetă) și spray de contact prin diverse locuri unde ar putea prinde, rezultat... nimic suspect. - nu exclud, însă cred că este prea puțin probabil.
        Regulator/ Pompă - am zis într-un post anterior, de aș avea la îndemână un manometru, aș testa... dar nu am și parcă nici nu aș cumpăra pentru "one time use" - da, așa este și la m271.
        În ceea ce privește STAR-ul, probabil aș afla mult mai multe dar nu îl am, nici nu l-aș cumpăra, fiind foarte scump (vreo 1000 euro, o clonă bună) iar în Târgu Mureș, nu știu pe cine să-l aibă, decât 1 persoană, pe care "seriozitatea îl definește" (spus într-un mod elegant, dacă înțelegi ce vreau să zic).

        Comment


        • #19
          Valorile pentru MAF sunt bune .99,99% este sonda upstream .Tensiunea trebuie sa fie 1.5 iar AFR 1 .Din valorile tale arata ca tensiunea mica ( amestec bogat ) si tot aceeasi sonda spune ca AFR este mare , adica mult aer si putin combustibil. Schimba sonda musai cu una originala BOSCH si o sa fie ok.

          Comment


          • #20
            dan_dan, merci fain de răspuns! Sonda lambda superioară a fost și primul meu instinct; mai ales că, am testat mașina de vreo 4 ori, condițiile erau aproape aceleași (temperatură motor, afară, etc.) iar niște valori, date de sonda lambda, erau foarte diferite. Am vrut să îmi și comand una (pe original), însă, având în vedere că miercuri am programare în reprezentanță, am decis să aștept... să văd ce zic și ei.
            Între timp, a trecut pe la mine o cunoștință, am pus testerul pe a lui, iar valorile, sunt cele de mai jos.

            (Țin să menționez că mașina lui este: 2008, motorul este tot m271 (însă versiunea .944/ 163hp - altă compresie, soft.) și are doar 120.000km - mașină de Duminică, cumpărată de nouă din RO, întreținută în mod regulat, în reprezentanță.)


            A mea A lui
            Calculated load value 13,7% 18,0%
            Coolant temperature 70,1°C 71,9°C
            Fuel Adaptation Load 0,8mg/stroke 0,3mg/stroke
            Short-term fuel adaptation bank 1 0,0% 0,0%
            Long-term fuel adaptation bank 3,9% 0,8%
            Intake manifold pressure 31kPa 41kPa
            Engine speed 757rpm 753rpm
            Calculated ignition point (cyl. 1 bef.TDC) 17,80° 9,00°
            Intake air temperature 22,0°C 33,0°C
            Air mass 2,4g/s 3,9g/s
            Throttle position 2,7% 15,3%
            Lambda sensor bank 1 sensor 2 0,440V 0,415V
            Lambda sensor bank 1 sensor 1 1,003V 1,003V
            Front lambda sensor -2% 2%
            Air-fuel ratio (lambda) bank 1 sensor 1 1,470 1,508
            Injection Time 1,3 ms 1,9ms
            Camshaft-signal, inlet 115.1° 115,5°
            Camshaft-signal, exhaust 115.0° 115,1°
            Fuel adaptation lower part load 4,145% 1,200%
            Fuel adaptation upper part load 0,118% -2,639%
            Irregular running shut-off threshold -2902us -2596us
            Irregular running 191us -182

            Comment


            • #21
              Nu stiu ce program folosesti dar nu vad din ce ai pus tu daca sistemul este in Close loop, open drive , etc. Totusi, ceva nu se leaga si anume : sonda de tip wide functioneaza aproape pe dos fata de cea narrow , tensiune mica insemna amestec bogat iar raportul stoichiometric de 14:7 trebuie sa aiba tensiunea de 1.5 v . La ambele masini valorea nu este cea corecta .Te-ar ajuta sa vezi curentul din aceasta sonda, doar ca ai nevoie de un soft macar de nivelul Autel. Si inca ceva , pare o mica problema ce tine si de clapeta de acceleratie, valoarea este mult prea mica.In cazul tau eu as face astfel: demontezi furtunul de la clapeta de acceleratie si in timp ce functioneaza motorul al relanti, incerci sa imbogatesti amestecul pulverizand spray de frane sau gaz butan si urmaresti valorile celor doua sonde.Daca valoarea tensiunii de pe prima sonda nu scade ( amestec bogat), insemna ca fie sonda este lenesa fie este defecta .Curata si clapeta de acceleratie si reia ingeristrarile .
              P.S. NU TE BAZA DOAR PE DIAGNOZA DE LA SERVICE, deoarece sondele wideband devin lentes in timp si astfel nu inregistreaza sistemul o defetiune pe ea.Singurul test concludent este cel dat de imbogatirea amestecului sau saracirea lui dupa cum ti am descris anterior.

              Comment


              • #22
                Inregsitreaza valorile la relianti -1500-2500 rpm

                Comment


                • #23
                  dan_dan, am folosit 2 soft-uri, WOW Wurth și Delphi Autocom (pentru ambele mașini). Da, într-adevăr, sunt și alte valori, inclusiv ce spuneai, "close loop" și altele... însă, eu am trecut în tabel doar o parte dintre ele. Da, am și scris într-un post antetrior că am citit despre wide și faptul că 1,5V ar fi normal.
                  Ca idee, am testat mașina repectivă știind faptul că este foarte îngrijită, are km puțini și eram curios de valorile lui, însă, bine-înțeles asta nu garantează că valorile lui sunt în parametri + sunt mici diferențe între ele.
                  Clapeta am vrut să o curăț ieri, însă, având în vedere că... teroretic trebuie să schimbi garnitura (A2711411080) dacă ai desfăcut și ne-având de unde să o cumpăr în weekend (probabil nici în cursul săptămânii, doar pe comandă), m-am lăsat păgubaș; nu am vrut să curăț doar o parte.
                  Merci fain de idee, o să testez și așa (cu niște spray de brichetă) .

                  Comment


                  • #24
                    Nici eu nu inteleg de ce ai clapeta asa de inchisa la al tau.
                    pozitia relativa a camelor e identica deci e exclus ca un motor prin vvt sa scada compresia efectiva.

                    Totodata tu ai avansul mult mai mare. Sa fie softul diferit de vina? Si compresia diferita a celuilalt motor? Probabil ca da.
                    sau intra pe undeva aer fals si motorul inchide clapeta sa compenseze.

                    Nu merge cu metoda infundarii admisiei? De ai grila la debitmetru pune o manusa peste si da cheie scurta. Apoi vezi tu cat tine motoru vacuumu.
                    eu la mine asa testez. Il las si 2 minute si apoi cand scot joja se aude cum navaleste aerul.
                    Last edited by Sharky; 06-01-2020, 09:50 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Verifica daca masuratorile tale sunt atunci cand ECU inchide bucla ( cloose loop : clapeta acceleartie,maf,sonde) .Codul pentru garnira pe care l-ai dat tu este de fapt garnitura de la galeria de admisie si nu prea are legatura cu clapeta de acceleratie . Daca vrei s afaci testu cu amestecul imbogatit, ar trebui sa scoti mufa de la debitmetru pentru ca ea va tranmise o alta valoare de aer decat cea ee la clapeta de acceleratie si va intra in limp mode .

                      Comment


                      • #26
                        Dacă mă iau după valorile lui, într-adevăr, clapeta mea este extrem de puțin deschisă. Poate are vre-un coleg WIS & EPC și poate să îmi spună care ar fi valorile normale pentru M271.946.
                        Codul pe care l-am dat mai sus, eu așa am găsit, ca fiind garnitura respectivă (vezi poza), da, într-adevăr seamănă cu cele de la galerie.
                        Azi nu am apucat să fac nici un fel de test că am fost tot pe drumuri... însă, vă mulțumesc frumos de idei!


                        garnitura.png

                        Comment


                        • #27
                          Daca nu ma insel , 12,2% valoarea minima . eu de ex am 12.9%

                          Comment


                          • #28
                            dan_dan merci fain de valori.

                            Bun... am fost ieri la reprezentanță. Mai jos revin cu clarificările în ceea ce privește problema.

                            Totul a decurs așa (în ordinea de mai jos):
                            1. Au verificat cu STAR.
                            2. Au desfăcut pe acolo mai multe (din ce am văzut carcasa filtru aer și altele).
                            3. Au inspectat, s-au uitat cu camera endoscopică, etc.
                            4. Au curățat (nu știu ce, că nu se vedea așa bine de sus). - din câte am văzut, parcă și debimetrul.
                            5. Au testat și altele (cu diverse scule)- 3 mecanici diferiți și fiecare au verificat una alta.
                            6. Au testat din nou cu STAR.
                            7. Au rescris softul motor cu totul.
                            8. Au testat din nou cu STAR.
                            Total, vreo 3 ore și jumtate (și chiar au "bibilit" la ea atât, am stat în sala de așteptare și i-am văzut).

                            Rezultat:
                            1. Nu au găsit nimic* în neregulă (mă refer la componente), însă, într-adevăr, au spus că am niște valori ce nu sunt chiar în regulă.
                            2. Nu a existat nici o eroare pe motor.
                            3. Toate* componentele funcționau corect.
                            4. Nu trăgea aer fals sau ceva.
                            5. După rescrierea softului de motor... "pac", valorile au revenit la normal.
                            *debimetrul după părerea lor, este în regulă momentan (în valori) dar... ei zic, că s-ar putea ca multă viață să nu mai aibă.

                            Ce am observat:
                            1. Motorul este mult mai silențios la relanti. - la fel de silențios ca motorul cunoștinței mele (cel cu 120.000km)
                            2. Motorul este mult mai "lin" la relanti.
                            3. Motorul este mult mai "liniar" atât ca feeling cât și ca sunet în accelerări.
                            Au spus să mai urmăresc în perioada următoare cum se comportă.

                            Acum întrebările:
                            1. Să fi scăpat așa ieftin? toată problema să fi fost de soft?
                            2. Să fi avut pe ea ceva softare ("tuning eșuat") făcut înainte să o am eu?
                            3. Să fie o combinație între soft și un debimetru obosit, care este pe ducă?
                            Altele:
                            1. Am pus testerul meu de jucărie pe ea azi însă, doar pe un singur program (Delphi Autocom), o să pun mâine și WOW Wurth (este mai complex, are și modul de Mercedes) iar concluzia: aer-ul la relanti, este mai mare și parcă și alte valori, erau puțin diferite (nu am apucat încă să compar și să intru în detalii).
                            Dacă mai aflu ceva, vă țin la curent! Mulțumesc de răspunsuri!

                            Comment


                            • #29
                              Ti o fi resetat adaptarile, vezi cum se comporta in timp.
                              bine ca ai scapat.
                              cat te a costat distractia?

                              Comment


                              • #30
                                Sharky, de costat? A costat... surprinzător de puțin (câteva sute, nu multe), având în vedere cât costă ora de manoperă. Țin să menționez, că mașina am înscris-o în programul Service Select (25% reducere) + service-ul și alte intervenții (aproape toate) tot la ei le fac.

                                În altă ordine de idei:

                                Chiar dacă sunt adeptul pieselor originale și ce am schimbat, am schimbat pe original (gen pompă vacuum, discuri, filtru combustibil, etc.) mă gândesc serios în ceea ce privește debimetrul, să optez pentru unul aftermarket.

                                Ce ați recomanda? - Pierburg, VDO, Hella sau pe original?

                                Din ce m-am uitat pe net (nu am cerut ofertă), originalul mi se pare foarte scump în comparație cu cele menționate - vreo 2400lei; pe aftermarket, sunt între 550 și 1300lei (în RO) și dacă iau din Germania, între 500 și 800lei (aceleași mărci).
                                Ca să nu fiu înțeles greșit, aș lua și pe original, însă, nu cred că își justifică prețul... păreri?
                                asta că au menționat de el, nu am liniște, până nu îl schimb și ăla

                                Niște valori (actuale) combinate din ambele softuri (la diferență de câteva minute bune).
                                valorile cu * au fluctuat (m-am uitat timp de 10 min de 3 ori peste ele).

                                Calculated load value 16,9%
                                Coolant temperature 87,0°C
                                Short-term fuel adaptation bank 1 0,8%
                                Long-term fuel adaptation bank 0,0%
                                MAP sensor 42Kpa
                                Engine speed 751RPM
                                Intake air temperature 34 C
                                Air mass 3,4 g/s
                                Absolute Throttle position 14,1%
                                Oxygen sensor B1 - S1, Voltage 0,998V
                                Wide Range lambda B1 - S1 1,484
                                Oxygen sensor B1 - S2, Voltage 0,675V și 0,155*
                                Front lambda sensor 3% și 2%
                                Rear lambda sensor 668mV și 298mV*
                                Injection Time 2,3ms
                                Camshaft-signal, inlet 115,1°
                                Camshaft-signal, exhaust 115,0°
                                Fuel adaptation lower part load 0,202%
                                Fuel adaptation upper part load 0,000%
                                Irregular running shut-off threshold -3193
                                Irregular running între -435 și +148*
                                Tank venting system 20,3%
                                Recirculation flap position 24,8%
                                Throttle acuator, voltaje 1 0,7V
                                Throttle acuator, voltaje 2 4,3V
                                Pedal Value sensor 1 0,3V
                                Pedal Value sensor 2 0,2V
                                Fuel adaptation idle 1,2mg/stroke și 1,1
                                Throttle position 3.4°
                                Engine load 26%
                                Vă țin la curent dacă mai aflu ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF