Update:
Relantiul tot face așa, o dată la 30-40 secunde (nu există un tipar, zic eu), parcă ceva frânează motorul, dă să cadă puțin relantiu (ceva similar când ai un cosumator mare, ex. servo la capăt de cursă) pentru o fracțiune de secundă.
Am pățit încă o chestie:
Altele:
Bateria dădea semne de oboseală - am schimbat-o acum câteva zile cu o Varta de 100Ah.
Ca idee: Alterantorul l-am exclus, fiind schimbat modulul electronic cu unul nou + partea mecanică recondiționată - ambele acum vreo 15.000km
Nu știu ce să mai zic, pe tester nici o eroare, cei de la Mercedes nu au găsit nimic... eu tind să cred, cum am spus și într-un post anterior, că problema este undeva la sistemul de alimentare, pompă, regulatorul presiune sau la injectoare.
Ca idee, am schimbat releul și siguranța de la pompă (să exclud și alea).
Relantiul tot face așa, o dată la 30-40 secunde (nu există un tipar, zic eu), parcă ceva frânează motorul, dă să cadă puțin relantiu (ceva similar când ai un cosumator mare, ex. servo la capăt de cursă) pentru o fracțiune de secundă.
- m-am uitat la turometru, insesizabil când face așa.
- m-am uitat în real-time pe tester, într-adevăr cade turația, cu aprox. 35-38RPM (ex. 758 la 720 pentru o secundă și sare înapoi la 760-770 și se stabilizează la 758).
Am pățit încă o chestie:
- Prima pornire, a pornit dar parcă nu se alimenta suficient, mergea motorul cumva chinuit (pentru 2-3 secunde) după care s-a oprit.
- A-2-a pornire, a dat să pornească pentru o fracțiune de secundă și s-a oprit cu un sunet de zici că a eliberat presiunea un camion (nu știu cu ce să compar).
- La a-3-a încercare, a pornit normal.
Altele:
Bateria dădea semne de oboseală - am schimbat-o acum câteva zile cu o Varta de 100Ah.
Ca idee: Alterantorul l-am exclus, fiind schimbat modulul electronic cu unul nou + partea mecanică recondiționată - ambele acum vreo 15.000km
Nu știu ce să mai zic, pe tester nici o eroare, cei de la Mercedes nu au găsit nimic... eu tind să cred, cum am spus și într-un post anterior, că problema este undeva la sistemul de alimentare, pompă, regulatorul presiune sau la injectoare.
Ca idee, am schimbat releul și siguranța de la pompă (să exclud și alea).
Comment