Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 - Gazele peste valori + probleme la relanti & accelerare - Păreri?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Update:

    Relantiul tot face așa, o dată la 30-40 secunde (nu există un tipar, zic eu), parcă ceva frânează motorul, dă să cadă puțin relantiu (ceva similar când ai un cosumator mare, ex. servo la capăt de cursă) pentru o fracțiune de secundă.
    1. m-am uitat la turometru, insesizabil când face așa.
    2. m-am uitat în real-time pe tester, într-adevăr cade turația, cu aprox. 35-38RPM (ex. 758 la 720 pentru o secundă și sare înapoi la 760-770 și se stabilizează la 758).

    Am pățit încă o chestie:
    1. Prima pornire, a pornit dar parcă nu se alimenta suficient, mergea motorul cumva chinuit (pentru 2-3 secunde) după care s-a oprit.
    2. A-2-a pornire, a dat să pornească pentru o fracțiune de secundă și s-a oprit cu un sunet de zici că a eliberat presiunea un camion (nu știu cu ce să compar).
    3. La a-3-a încercare, a pornit normal.
    punctul 2, am mai pățit de vreo 2 ori în ultimul an.

    Altele:

    Bateria dădea semne de oboseală - am schimbat-o acum câteva zile cu o Varta de 100Ah.

    Ca idee: Alterantorul l-am exclus, fiind schimbat modulul electronic cu unul nou + partea mecanică recondiționată - ambele acum vreo 15.000km

    Nu știu ce să mai zic, pe tester nici o eroare, cei de la Mercedes nu au găsit nimic... eu tind să cred, cum am spus și într-un post anterior, că problema este undeva la sistemul de alimentare, pompă, regulatorul presiune sau la injectoare.
    Ca idee, am schimbat releul și siguranța de la pompă (să exclud și alea).

    Comment


    • #32
      Eu as face un test de compresie. Blow-byul e insesizabil daca pompa de vacuum isi face treaba.
      Cand servo merge maxim stanga sau dreapta nu cred ca este vorba de consumator cat este vorba de limitarea vitezei (in viraj).

      Ai schimbat antigelul inainte de aparitia simptomelor? Daca da, ai aerisit linia? Aerisirea se face prin busonul de sus al radiatorului. Daca ai goluri de aer, acestea influenteaza senzorul de temperatura, implicit regimul de turatii.

      Bobina de inductie functioneaza in parametrii? Un misfire aleatoriu ar putea fi alta cauza. Tinand cont ca buba se muta de pe un piston pe altul, nu ar fi alta cauza. Pentru orice eventualitate verifica bujiile (depunerile de calamina, distanta intre electrozi) plus bobina.

      Probabil ma insel undeva, astept contradictii.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Raulw View Post
        Update:

        Relantiul tot face așa, o dată la 30-40 secunde (nu există un tipar, zic eu), parcă ceva frânează motorul, dă să cadă puțin relantiu (ceva similar când ai un cosumator mare, ex. servo la capăt de cursă) pentru o fracțiune de secundă.
        1. m-am uitat la turometru, insesizabil când face așa.
        2. m-am uitat în real-time pe tester, într-adevăr cade turația, cu aprox. 35-38RPM (ex. 758 la 720 pentru o secundă și sare înapoi la 760-770 și se stabilizează la 758).

        Am pățit încă o chestie:
        1. Prima pornire, a pornit dar parcă nu se alimenta suficient, mergea motorul cumva chinuit (pentru 2-3 secunde) după care s-a oprit.
        2. A-2-a pornire, a dat să pornească pentru o fracțiune de secundă și s-a oprit cu un sunet de zici că a eliberat presiunea un camion (nu știu cu ce să compar).
        3. La a-3-a încercare, a pornit normal.
        punctul 2, am mai pățit de vreo 2 ori în ultimul an.

        Altele:

        Bateria dădea semne de oboseală - am schimbat-o acum câteva zile cu o Varta de 100Ah.

        Ca idee: Alterantorul l-am exclus, fiind schimbat modulul electronic cu unul nou + partea mecanică recondiționată - ambele acum vreo 15.000km

        Nu știu ce să mai zic, pe tester nici o eroare, cei de la Mercedes nu au găsit nimic... eu tind să cred, cum am spus și într-un post anterior, că problema este undeva la sistemul de alimentare, pompă, regulatorul presiune sau la injectoare.
        Ca idee, am schimbat releul și siguranța de la pompă (să exclud și alea).
        Cand ai schimbat filtrul de benzina? Poti vedea pe scaner ce proportie de benzina ai in cele doua rezervoare? In privinta verificarilor celor d ela reprezentanta, m-am lamurit.Daca scanerul nu le da eroare in mod clar, habar nu au ce sa faca . probabil au resetat adaptarile dar nimic mai mult .Oricum dupa 100 de porniri, sistemul de self adaptation se reseteaza si reincepe un nou ciclu. Cauta un manometru si conecteaza la rmpa injectoarelor ( cred ca este mufa tip R430) si vezi ce presiune ai .Ar trebui sa ai 3.7-3.8 deoarece filtrul d ebenzina are o supapa care este tarata la aceasta valoare. Totodata vezi s anu fie un conflict intre sonde cand sta la relanti in bucla inchisa, de regula cea de dupa catalizator devine lenesa si vede amestec bogat si de aici reincepe nebunia.

        Comment


        • #34
          Penuasu.M
          Eu am dat exemplul cu servo, ca idee/ exemplu de consumator mare, poate nu a fost prea "fericită" comparația, să zicem clima atunci . - mă refer la efect propriu-zis.
          Antigelul a fost schimbat în urmă cu aprox. 5000km, în reprezentanță.
          Missfire nu am pe nici un cilindru și nici nu am avut.
          Bujiile sunt de aprox. 10.000km, pe original, schimbate în reprezentanță.


          dan_dan
          Filtrul are aprox. 10.000km, original, schimbat în reprezentanță.
          Nu știu ce verificări au făcut, ce am văzut că au făcut, am scris "mai sus".
          Erori, atât pe tester multi-marcă, cât și pe STAR, nimic...
          În privința manometrului, aia urmează să fac... să văd de mâine, la un service, că nu știu nici un prieten să aibă și parcă nici nu aș cumpăra pentru "one-time use". Merci de valori!


          Ca idee de sonde, teoretic (cred, nu te contrazic), a-2-a nu prea ar trebui să influențeze fiindcă până la urmă a-2-a măsoară doar eficiența catalizatorului - repet, după mintea mea .


          Am testat astăzi o chestie:

          Dacă las contactul să zicem, vreo 30 secunde, "pac" problema: dă să pornească și moare (cu sunetul menționat mai sus); chiar dacă îl iau (îl pun pe poziția 0) și îl pun iar.

          În completare:
          1. după ce pățește așa, trebuie să iau și să pun contactul de vreo 3-4-5 ori să aud pompa cum armează și doar atunci pornește (normal) + parcă releul cuplează și decuplează imediat, într-o fracțiune de secundă (când nu aud pompa).
          2. dacă nu las contactul, pornește ușor, fără probleme.
          De aici, mă duce cu gândul mai mult la "combinația": pompă-regulator-injectoare:
          • pompa nu bagă destulă presiune sau altă problemă.
          • regulatorul nu mai "regulează" și trece prea mult (parcă pompa generează 4.2).
          • injectoare care scapă.
          Este totuși "bine" că pot reproduce problema cu pornirea, să le arăt și mecanicilor + sunt 99% că și problema cu relantiul este legată de asta.

          Comment


          • #35
            Daca ai consumator electric gurmand, observi asta cand cuplezi bornele la baterie. Ar trebui sa faca scanteie vizibila. In regim normal doar o auzi.

            Comment


            • #36
              Urmaresti presiunea in rampa dupa armare. La mine tine presiune zeci de minute.
              nu am idee cum e la 271 dar la112 sonda de dupa nu face mai nimic. Totodata fara sonde motorul merge f rotund.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Raulw View Post
                Penuasu.M
                Eu am dat exemplul cu servo, ca idee/ exemplu de consumator mare, poate nu a fost prea "fericită" comparația, să zicem clima atunci . - mă refer la efect propriu-zis.
                Antigelul a fost schimbat în urmă cu aprox. 5000km, în reprezentanță.
                Missfire nu am pe nici un cilindru și nici nu am avut.
                Bujiile sunt de aprox. 10.000km, pe original, schimbate în reprezentanță.


                dan_dan
                Filtrul are aprox. 10.000km, original, schimbat în reprezentanță.
                Nu știu ce verificări au făcut, ce am văzut că au făcut, am scris "mai sus".
                Erori, atât pe tester multi-marcă, cât și pe STAR, nimic...
                În privința manometrului, aia urmează să fac... să văd de mâine, la un service, că nu știu nici un prieten să aibă și parcă nici nu aș cumpăra pentru "one-time use". Merci de valori!


                Ca idee de sonde, teoretic (cred, nu te contrazic), a-2-a nu prea ar trebui să influențeze fiindcă până la urmă a-2-a măsoară doar eficiența catalizatorului - repet, după mintea mea .


                Am testat astăzi o chestie:

                Dacă las contactul să zicem, vreo 30 secunde, "pac" problema: dă să pornească și moare (cu sunetul menționat mai sus); chiar dacă îl iau (îl pun pe poziția 0) și îl pun iar.

                În completare:
                1. după ce pățește așa, trebuie să iau și să pun contactul de vreo 3-4-5 ori să aud pompa cum armează și doar atunci pornește (normal) + parcă releul cuplează și decuplează imediat, într-o fracțiune de secundă (când nu aud pompa).
                2. dacă nu las contactul, pornește ușor, fără probleme.
                De aici, mă duce cu gândul mai mult la "combinația": pompă-regulator-injectoare:
                • pompa nu bagă destulă presiune sau altă problemă.
                • regulatorul nu mai "regulează" și trece prea mult (parcă pompa generează 4.2).
                • injectoare care scapă.
                Este totuși "bine" că pot reproduce problema cu pornirea, să le arăt și mecanicilor + sunt 99% că și problema cu relantiul este legată de asta.
                Trimiterea catre sonde era legata de mersul neregulat la ralanti. Motorul porneste in bucla deschisa pana ajunge la o anumita temperatura sau dupa o anumita perioada de timp ( date prestabilite de fabricant) dupa care inchide bluca tinand cont DOAR de debitmetru, clapeta de acceleratie si SONDE . Prima sonda are rol de regalaj ia a doua de diagnosticare .In timp ele devin lenese mai ales cea de dupa catalizator care este de tip planar . Daca prima sonda tramite informatie catre ECU vis a vis de curent si nu tensiune , a doua verifica eficienta catalizatorului si transmite catre ECU ce modificari sa mai faca,de data aceasta utilizand tensiunea sondei . Concluzia : amble sonde sunt extrem de importante in functionarea motorului ( timpi de injectie , etc) . In orivinta filtrului de benzina, am patit si eu ceva asemanator cu MAHLE si aditiv de curatat LM . Pornirea era una complita si fara eror pe ECU.. Rezolvarea a venit cu filtru KNECHT ( divizia de lux de la MAHLE)

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF