Seara bună! Hop și eu, din nou, cu "piticii mei" în ceea ce privește milfa mea. Nu pot să mă rabd dacă ceva nu mi se pare 100% în regulă sau cu ideea că o piesă îi pe ducă 
. Care de altfel, se traduce, într-un abonament al mașinii la bugetul casei... și în curând, poate un pat confortabil... la ușă, pe preș.
Să revenim la problemă, pe scurt:
Câteva valori, poate, unii mai experimentați, văd ceva în neregulă (la relanti):
 Mai erau și alte valori, însă, astea le-am extras crezând că sunt relevante.
Ca idee:
Orice părere este bine-venită.
Vă mulțumesc!
 
							
						
					
. Care de altfel, se traduce, într-un abonament al mașinii la bugetul casei... și în curând, poate un pat confortabil... la ușă, pe preș.Să revenim la problemă, pe scurt:
- La relanti, parcă nu merge "rotund" parcă se chinuie puțin (ciclic) însă problema mai mare este că, o dată la câteva zeci de secunde (nu într-un anumit tipar), parcă, relantiul dă să "cadă" (ca și când ar frâna ceva) pentru o fracțiune de secundă (fără să se miște acul turometrului) însă sesizabil.
 - Gazele au ieșit peste valorile normale (destul de măricele). - conform spuselor de la ITP.
 - Câteodată, când accelerezi mai puternic (să zicem că ești la un 2500-3000rpm și îi dai "talpă") parcă are o ezitare după care accelerează brutal.
 
Câteva valori, poate, unii mai experimentați, văd ceva în neregulă (la relanti):
| Calculated load value | 13,7% | 
| Coolant temperature | 69,0°C | 
| Calculated load value | 13,7% | 
| Short-term fuel adaptation bank 1 | 0,0% | 
| Long-term fuel adaptation bank | 3,9% | 
| Intake manifold pressure | 31kPa | 
| Engine speed | 757rpm | 
| Calculated ignition point (cyl. 1 bef.TDC) | 19,50° | 
| Intake air temperature | 22,0°C | 
| Air mass | 2,4g/s | 
| Throttle position | 2,7% | 
| Lambda sensor bank 1 sensor 2 | 0,440V | 
| Lambda sensor bank 1 sensor 1 | 1,003V | 
| Short-term fuel adaptation bank 1 sensor 2 | 0,0% | 
| Air-fuel ratio (lambda) bank 1 sensor 1 | 1,470 | 
| Injection Time | 1,3 ms | 
| Camshaft-signal, inlet | 115.1° | 
| Camshaft-signal, exhaust | 115.0° | 
Ca idee:
- Sunt măsurate la relanti.
 - Încă nu ajunsese la 80°C, ci 69°C, însă, valorile cam tot astea au rămas și când a ajuns . Am să fac și un test în mers zilele astea.
 - Soft folosit pentru a măsura valorile de mai sus (au fost 2): WOW Wurth și Delphi Autocom.
 - Știu că Star-ul este "sfânt" însă până apuc să mă programez la reprezentanță (săptămâna trecută când am fost la revizie, lucrau 2 mecanici și 1 persoană ce făcea de toate), sunt curios de câteva păreri.
 - Consumul este foarte bun, nu consumă mai mult ca de obicei.
 - Erori pe testerele astea ieftine (cele menționate) nu erau erori, mă rog, (am avut 2, dar legat de altceva: la climă ceva și maneta de cruise control).
 - Furtunașele de aerisire carter, nu le-am inspectat toate, decât cel de deasupra (iar după cod, pare schimbat, este modelul mai nou).
 
Orice părere este bine-venită.
Vă mulțumesc!

 .
Comment