Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme w203 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    probleme w203 2002

    Masina este manuala,am si doua chei o sa incer si cu a2a,fum scoate dar nu mereu...ms pt sfaturi

    Comment


    • #17
      barbate...eu am avut un w211 care facea probleme de genu....am dat jos egr si tot curat era...dar dupa ce am pus unul nou nu am mai avut probleme. avea o cutie capsulata pe el... nu stiu daca si la c clase e la fel...si eu am acum un c w203 si am o eraoare in bord si nimeni nu ii da de capat

      Comment


      • #18
        Nedumerire.

        la
        Originally posted by Emilliano View Post
        O data cu pompa este bine sa schimbi toate furtunasele. Inca ceva, masina este automata?
        Ma aflu oarecum in aceeasi situatie,adica in momentul pornirii motorului turatia oscileaza intre 600-1000 ,observand in acelasi timp ca picura motorina pe la pompa de "inalte".Am fost la un mecanic care mi-a spus ca ar fi garniturile de la pompa manopera de schimbat fiind de 100 dolari.Mi s-a parut cam piperat si am consultat si un "pompagist"[mentionez ca nu am efectuat nici o reparatie la nici unul dintre ei] acesta spunandu-mi ca ar fi un oring si vreo doua furtunase de schimbat fara insa a-mi preciza cat m-ar costa.Acum nu stiu caruia sa ma adresez ptr. rezolvarea problemei si daca cineva a efectuat operatia asta cam cat ar fi manopera.Ca si cum asta nu ar fi fost suficient mi-a "murit" si bateria cred eu ,la bord aparandu-mi mesajul "baterie defecta.

        Comment


        • #19
          Originally posted by evnosia View Post
          la

          Ma aflu oarecum in aceeasi situatie,adica in momentul pornirii motorului turatia oscileaza intre 600-1000 ,observand in acelasi timp ca picura motorina pe la pompa de "inalte".Am fost la un mecanic care mi-a spus ca ar fi garniturile de la pompa manopera de schimbat fiind de 100 dolari.Mi s-a parut cam piperat si am consultat si un "pompagist"[mentionez ca nu am efectuat nici o reparatie la nici unul dintre ei] acesta spunandu-mi ca ar fi un oring si vreo doua furtunase de schimbat fara insa a-mi preciza cat m-ar costa.Acum nu stiu caruia sa ma adresez ptr. rezolvarea problemei si daca cineva a efectuat operatia asta cam cat ar fi manopera.Ca si cum asta nu ar fi fost suficient mi-a "murit" si bateria cred eu ,la bord aparandu-mi mesajul "baterie defecta.
          Scuze ,pacientul este C270 w203 2001

          Comment


          • #20
            Daca ai de lucru la pompa de inalta presiune si stii ca mecanicul respectiv a mai lucrat la asa ceva poti sa o faci la el , daca nu numai la pompagiu deoarece nu poate lucra oricine la pompele de injectie , trebuie experienta .Acum depinde si de preturile pe care le gasesti.

            Comment


            • #21
              Da am intilnit problema asta la mai multe masini cu pompa de inalta care avea pierdere de motorina. Nu sa schimbat nimic si a costat 1 milion reparatia pierderii de motorina.
              In cazul dumneavoastra chiar daca se elimina pierderea de motorina tot va oscila motorul. Mai aveti si altceva si trebuie pusa pe tester.
              Originally posted by evnosia View Post
              la

              Ma aflu oarecum in aceeasi situatie,adica in momentul pornirii motorului turatia oscileaza intre 600-1000 ,observand in acelasi timp ca picura motorina pe la pompa de "inalte".Am fost la un mecanic care mi-a spus ca ar fi garniturile de la pompa manopera de schimbat fiind de 100 dolari.Mi s-a parut cam piperat si am consultat si un "pompagist"[mentionez ca nu am efectuat nici o reparatie la nici unul dintre ei] acesta spunandu-mi ca ar fi un oring si vreo doua furtunase de schimbat fara insa a-mi preciza cat m-ar costa.Acum nu stiu caruia sa ma adresez ptr. rezolvarea problemei si daca cineva a efectuat operatia asta cam cat ar fi manopera.Ca si cum asta nu ar fi fost suficient mi-a "murit" si bateria cred eu ,la bord aparandu-mi mesajul "baterie defecta.

              Comment


              • #22
                Dragi colegi forumisti.
                Detin un c220 cdi (w203) din 2001. In toamna anului 2008 am incercat sa fentez sistemul si cumparam motorina la 1/2 din pretul oficial, de la o cunostinta care era sofer pe camion (culmea tot Mercedes). Motorina era de buna calitate, insa o pastra in canistre de plastic si probabil se formau depuneri. Dupa o vreme a inceput sa faca figuri la pornire (stiti cum porneste un MB in conditii normale). Am inceput sa observ un mic condens la capacul pompei de innalta presiune. Dupa o vreme condensul s-a transformat in picurat, pornirea agatata in pornire la a 2-a, a 3-a cheie, ba chiar intr-una din zile nu a mai pornit deloc. Acest lucru a dus moartea bateriei, lucru care a dus la nevoia de curent, curent care a prajit Unitatea SAM din portbagaj. In concluzie reparatia a constat in urmatoarele:ate
                1. Schimbat kit-ul de garnituri la pompa de innalta - 450 lei (piese+manopera)
                2. una bucata Acumulator - 400 lei
                3. Schimbat SAM spate - 1.600 lei (manopera +piesă+resetare electronica)

                La asta va puteti astepata in cazul pompei + multe altele!
                C220 CDI, W203, Automata

                Comment


                • #23
                  Tot acolo ajungi/ banii care iai economisit pe diferenta de carburant in bagi in piese+ reparatii. Tot una este. (Traiasca culoarea crem)
                  Originally posted by 84FIT View Post
                  Dragi colegi forumisti.
                  Detin un c220 cdi (w203) din 2001. In toamna anului 2008 am incercat sa fentez sistemul si cumparam motorina la 1/2 din pretul oficial, de la o cunostinta care era sofer pe camion (culmea tot Mercedes). Motorina era de buna calitate, insa o pastra in canistre de plastic si probabil se formau depuneri. Dupa o vreme a inceput sa faca figuri la pornire (stiti cum porneste un MB in conditii normale). Am inceput sa observ un mic condens la capacul pompei de innalta presiune. Dupa o vreme condensul s-a transformat in picurat, pornirea agatata in pornire la a 2-a, a 3-a cheie, ba chiar intr-una din zile nu a mai pornit deloc. Acest lucru a dus moartea bateriei, lucru care a dus la nevoia de curent, curent care a prajit Unitatea SAM din portbagaj. In concluzie reparatia a constat in urmatoarele:ate
                  1. Schimbat kit-ul de garnituri la pompa de innalta - 450 lei (piese+manopera)
                  2. una bucata Acumulator - 400 lei
                  3. Schimbat SAM spate - 1.600 lei (manopera +piesă+resetare electronica)

                  La asta va puteti astepata in cazul pompei + multe altele!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Tot acolo ajungi/ banii care iai economisit pe diferenta de carburant in bagi in piese+ reparatii. Tot una este. (Traiasca culoarea crem)
                    Da, dar sa nu faceti asa fratilor! Iar legat de culoarea crem?!
                    Taxiurile obisnuiesc sa fie crem!
                    C220 CDI, W203, Automata

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 84FIT View Post
                      Dragi colegi forumisti.
                      Detin un c220 cdi (w203) din 2001. In toamna anului 2008 am incercat sa fentez sistemul si cumparam motorina la 1/2 din pretul oficial, de la o cunostinta care era sofer pe camion (culmea tot Mercedes). Motorina era de buna calitate, insa o pastra in canistre de plastic si probabil se formau depuneri. Dupa o vreme a inceput sa faca figuri la pornire (stiti cum porneste un MB in conditii normale). Am inceput sa observ un mic condens la capacul pompei de innalta presiune. Dupa o vreme condensul s-a transformat in picurat, pornirea agatata in pornire la a 2-a, a 3-a cheie, ba chiar intr-una din zile nu a mai pornit deloc. Acest lucru a dus moartea bateriei, lucru care a dus la nevoia de curent, curent care a prajit Unitatea SAM din portbagaj. In concluzie reparatia a constat in urmatoarele:ate
                      1. Schimbat kit-ul de garnituri la pompa de innalta - 450 lei (piese+manopera)
                      2. una bucata Acumulator - 400 lei
                      3. Schimbat SAM spate - 1.600 lei (manopera +piesă+resetare electronica)

                      La asta va puteti astepata in cazul pompei + multe altele!
                      Pe langa ceea ce ai inlocuit tu te poti trezi si cu probleme legate de injectoare , care iarasi sunt destul de scumpe , deci cred ca economia nu exista in contextul asta.

                      Comment


                      • #26
                        Si nu numai...............
                        Iti mai zic un bonus............ pina in 2005 daca nu ma insel si masinile de Politie erau crem marcate de o dunga verde pe mijloc pe care scria POLIZEI.
                        Dupa aceea au renuntat la culoare si uniforme fiindca............/ nu mai stau sa povestesc.

                        Am sa pun niste intrebari de baraj legate de culoarea CREM/ obsedata negativ de romani.

                        1) Anii 1996-2005/ Ce masini aveau culoarea crem in Germania?
                        2) Care este diferenta intre masinile crem in Germania si celelalte?
                        3) Ati avut ocazia sa mergeti cu un Mercedes crem W210, de politie?

                        Va las sa elucidati singuri acest mister/ sau poate ca mai sint si alti oameni in tema care stiu raspunsul.

                        Raspunsul ar fi ca exista o diferenta technica la Crem. (bine inteles la mijloc sint niste Km............. dar cu toate astea...........)

                        Traiasca culoarea crem.


                        Originally posted by 84FIT View Post
                        Da, dar sa nu faceti asa fratilor! Iar legat de culoarea crem?!
                        Taxiurile obisnuiesc sa fie crem!

                        Comment


                        • #27
                          In ziua de azi nu mai sint scumpe injectoarele/ decit daca le cumperi de la Dealerul din romania sau alte magazine.
                          Daca vrei sa cumperi de la prima mina si cu garantie, raspunsul il gasesti aici:http://www.clubmercedes.ro/injectoar...le-t11961.html

                          In ciuda discutiilor contradictorii. Injectoare C/E/S class Vito, Sprinter. Euro3 cu garantie.
                          Originally posted by grigorean View Post
                          Pe langa ceea ce ai inlocuit tu te poti trezi si cu probleme legate de injectoare , care iarasi sunt destul de scumpe , deci cred ca economia nu exista in contextul asta.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            In ziua de azi nu mai sint scumpe injectoarele/ decit daca le cumperi de la Dealerul din romania sau alte magazine.
                            Daca vrei sa cumperi de la prima mina si cu garantie, raspunsul il gasesti aici:http://www.clubmercedes.ro/injectoar...le-t11961.html

                            In ciuda discutiilor contradictorii. Injectoare C/E/S class Vito, Sprinter. Euro3 cu garantie.

                            Sunt de acord cu ceea ce zici tu , intr-adevar se gasesc mai ieftine si adevarate nu turcisme , insa pentru economie de combustibil care sa estompeze cheltuiala de 26 milioane injectoare + 450 oringuri , filtre motorina si altele , trebuie sa mergi sute de mii de kilometri zic eu.Pretul de care zici tu stiu ca e bun si stiu ca sunt produse de calitate.

                            Comment


                            • #29
                              Am rezolvat problema cu inecatul,era vb de debitmetru...cumparat din romania....fara serie fara nimic.,mi-am dat comanda din italia l-am montat si imi merge bine.Multumesc Mercedes-cdi a meritat drumul pana la medgidia,nu credeam ca mai rezolv vreodata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF