Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme w203 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme w203 2002

    Salutare.Am un c 200 w203 2002 si am o mare problema.Imi scade din turatie de la 1000 la 500cand e la relantiu,daca merg cu ea sub 2000 de turatii se ineaca si da semne ca ar muri motorul ,trebuie sa schimb numai in 3000 sa nu imi mai faca asa,daca depasesc 3000 se duce in 2500 automat.....Nu stie nimeni ce are.Am fost la mercedes nu au gasit nimic ,am schimbat senzorul de presiune ,regulatorul,debitmetru de aer si tot la fel face.Problema asta a aparut de 3,4 luni .Imi curgea motorina pe la pompa de inalta si se ineca mereu.Am crezut ca asta e problema si am schimbat pompa....dar degeaba.Stie cineva ce ar mai putea fi?
    Last edited by stefan11; 01-30-2010, 17:52 PM.

  • #2
    O data cu pompa este bine sa schimbi toate furtunasele. Inca ceva, masina este automata?

    Comment


    • #3
      Originally posted by stefan11 View Post
      Salutare.Am un c 200 w203 2002 si am o mare problema.Imi scade din turatie de la 1000 la 500cand e la relantiu,daca merg cu ea sub 2000 de turatii se ineaca si da semne ca ar muri motorul ,trebuie sa schimb numai in 3000 sa nu imi mai faca asa,daca depasesc 3000 se duce in 2500 automat.....Nu stie nimeni ce are.Am fost la mercedes nu au gasit nimic ,am schimbat senzorul de presiune ,regulatorul,debitmetru de aer si tot la fel face.Problema asta a aparut de 3,4 luni .Imi curgea motorina pe la pompa de inalta si se ineca mereu.Am crezut ca asta e problema si am schimbat pompa....dar degeaba.Stie cineva ce ar mai putea fi?
      Ai schimbat pompa cu una noua? Am impresia ca este in jur de 6.000Ron una noua.
      Sa nu ia aer pe undeva. Ai verificat ce presiune ai in rampa?

      Daca ai fost la Mercedes au pus testerul pe ea?
      Daca da ce erori ai avut. Imi suna ca s-a schimbat la ea dupa ureche. Cred ca ai dat o groaza de bani. Cum au luta-o ei asa la rand?Testerul le-a scos pe toate bolnave sau au facut probe pe banii tai?
      Last edited by nickbal; 01-30-2010, 18:16 PM.
      W203 - 2001

      Comment


      • #4
        Orice ar fi o rezolvam repede, la modelul asta am toate piesele ca sai faci proba.
        De la senzori pina la Calculator motor. Ar putea fi un senzor care nu-si face treaba si nu til arata pe tester, geometria la turbina dereglata, EGR cu probleme.
        Dar cel mai bine mergi la tester fiindca trebuie sa dea ceva.

        Notezi DTCs si iti spunem ce ai de facut.
        Originally posted by stefan11 View Post
        Salutare.Am un c 200 w203 2002 si am o mare problema.Imi scade din turatie de la 1000 la 500cand e la relantiu,daca merg cu ea sub 2000 de turatii se ineaca si da semne ca ar muri motorul ,trebuie sa schimb numai in 3000 sa nu imi mai faca asa,daca depasesc 3000 se duce in 2500 automat.....Nu stie nimeni ce are.Am fost la mercedes nu au gasit nimic ,am schimbat senzorul de presiune ,regulatorul,debitmetru de aer si tot la fel face.Problema asta a aparut de 3,4 luni .Imi curgea motorina pe la pompa de inalta si se ineca mereu.Am crezut ca asta e problema si am schimbat pompa....dar degeaba.Stie cineva ce ar mai putea fi?

        Comment


        • #5
          probleme w203 2002

          Pompa a fost cumparata de noua,a costat 32 de milioane,am schimbato si mergea ca inainte.Dupa care am schimbat regulatorul si senzorul de presiune,debitmetru a fost schimbat inaintea pompei.Am mers cu ea la mercedes si imi dadea pe tester ca toate 3 nu functioneaza corect,mi-au zis ca e posibil sa fie turbina...Am fost la un alt service si mi-au zis ca e posibil sa fie egr-ul sa il dau jos si sa il curat...l-am dat si era curat...Daca poti sa imi explici ce inseamna dtcs ca nu prea ma pricep(Mercedes-cdi)Va multumesc pentru ajutor si mai astept si alte pareri.Masina este manuala

          Comment


          • #6
            DTCs inseamna codurile de defect care ti le da la tester. Cunoscind acel cod de defect sti in ce directie sa o iei cu reparatia. Altminteri schimbi la masina piese care nu au nici o legatura cu defectul/ exact cea ce ati facut dumneavoastra pina acum.

            De exemplu P1403 - inseamna ca aveti ceva dat peste cap la EGR/ si multe altele.
            Originally posted by stefan11 View Post
            Pompa a fost cumparata de noua,a costat 32 de milioane,am schimbato si mergea ca inainte.Dupa care am schimbat regulatorul si senzorul de presiune,debitmetru a fost schimbat inaintea pompei.Am mers cu ea la mercedes si imi dadea pe tester ca toate 3 nu functioneaza corect,mi-au zis ca e posibil sa fie turbina...Am fost la un alt service si mi-au zis ca e posibil sa fie egr-ul sa il dau jos si sa il curat...l-am dat si era curat...Daca poti sa imi explici ce inseamna dtcs ca nu prea ma pricep(Mercedes-cdi)Va multumesc pentru ajutor si mai astept si alte pareri.Masina este manuala

            Comment


            • #7
              Originally posted by stefan11 View Post
              Salutare.Am un c 200 w203 2002 si am o mare problema.Imi scade din turatie de la 1000 la 500cand e la relantiu,daca merg cu ea sub 2000 de turatii se ineaca si da semne ca ar muri motorul ,trebuie sa schimb numai in 3000 sa nu imi mai faca asa,daca depasesc 3000 se duce in 2500 automat.....Nu stie nimeni ce are.Am fost la mercedes nu au gasit nimic ,am schimbat senzorul de presiune ,regulatorul,debitmetru de aer si tot la fel face.Problema asta a aparut de 3,4 luni .Imi curgea motorina pe la pompa de inalta si se ineca mereu.Am crezut ca asta e problema si am schimbat pompa....dar degeaba.Stie cineva ce ar mai putea fi?
              Nu era nevoie sa schimbi toate acele lucruri care COSTAA!!!!!
              Cati km are masina? cum au fost facuti??!! adica strada lunga sau oras...
              Nu cred ca au facut testul cum trebuie sau NU STIU SA-L FOLOSEASCA... DAS)
              Mai intai curata EGR... daca nu stii cum imtreaba.. o sa te murdaresti un pic...
              Inca ceva, curata si injectoarele, apoi mai vorbim...

              Bafta

              Comment


              • #8
                Rugaminte.

                Originally posted by w203 View Post
                Nu era nevoie sa schimbi toate acele lucruri care COSTAA!!!!!
                Cati km are masina? cum au fost facuti??!! adica strada lunga sau oras...
                Nu cred ca au facut testul cum trebuie sau NU STIU SA-L FOLOSEASCA... DAS)
                Mai intai curata EGR... daca nu stii cum imtreaba.. o sa te murdaresti un pic...
                Inca ceva, curata si injectoarele, apoi mai vorbim...

                Bafta
                M-ar interesa pe mine cum se curata EGR, daca a-i putea sa-mi explici ti-as fi recunoscator.Mercedes W 203 an 2001 C 270.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by evnosia View Post
                  M-ar interesa pe mine cum se curata EGR, daca a-i putea sa-mi explici ti-as fi recunoscator.Mercedes W 203 an 2001 C 270.


                  Uite aici pe link-ul asta discuta colegii despre curatarea EGR-ului.Arunca o privire aici : http://www.clubmercedes.ro/merita-sa...r-t6896p2.html

                  Comment


                  • #10
                    EGR-UL a fost curatat iar pt injectoare am avut o solutie buna de curatat ,masina are 200000 km reali

                    Comment


                    • #11
                      Mii de multumiri!

                      Originally posted by grigorean View Post
                      Uite aici pe link-ul asta discuta colegii despre curatarea EGR-ului.Arunca o privire aici : http://www.clubmercedes.ro/merita-sa...r-t6896p2.html
                      Multumesc mult GRIGOREAN pentru ajutor ,forumul acesta este de mare ajutor, mai scutim niste banuti cu sfaturile celor de aici, felicitari celor care l-au creat si....s-aveti viata lunga!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by stefan11 View Post
                        EGR-UL a fost curatat iar pt injectoare am avut o solutie buna de curatat ,masina are 200000 km reali
                        Ma bazez pe faptul ca ai curatzt EGR si montat cum trebuie...
                        banuiesc ca filtru de motorina il ai schimbat... si altele... ma refer la motor..
                        Incearca sa turez mororul (sa fie cald) pe loc, vezi la cate rotatii se duce???
                        Apropo iti tremura cateodata? chiar si la rece sau la cald???

                        Comment


                        • #13
                          probleme w203 2002

                          Pe loc merge turata... nu revine la 2500.doar cand e in viteza.tremura la rece
                          Last edited by stefan11; 02-02-2010, 14:07 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by stefan11 View Post
                            Pe loc merge turata... nu revine la 2500.doar cand e in viteza.tremura la rece
                            Aha.. ai schimbator automat???
                            Ai sigur a 2-a cheie de rezerva...
                            Incearca sa o folosesti o data...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by stefan11 View Post
                              Pe loc merge turata... nu revine la 2500.doar cand e in viteza.tremura la rece


                              Aha.. ai schimbator automat???
                              Ai sigur a 2-a cheie de rezerva...
                              Incearca sa o folosesti o data...

                              1. EGR curata..
                              2. Filtre schimbate..
                              3. Pompa schimbata..

                              FACE FUM??????

                              Fa te rog acest lucru...

                              4.CURATA INJECTOARELE LA BOSCH, (NU SOLUTIE), sa fie calibrate bine...

                              Sa-ti dea si testul de consum al fiecarui injector...

                              BAFTA...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF