Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ''Parking'' cutie automata 722.6

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ''Parking'' cutie automata 722.6

    Salut tuturor, Am o problema la cutia de viteze automata 722.6, masina c200cdi an 2007 w203, problema se intampla foarte rar indiferent de temperatura de afara si de motor sau km parcursi, se manifesta in felul urmator iese cateodata foarte greu din parking parca o tine ceva in toate celelate merge schimbatorul usor, in rest cutia nu are nimic schimba vitezele fara nici o problema, pe tester nu are nici o eroare, poate a intampinat cineva problema asta sa ma ajute si pe mine cum sa o rezolv, va multumesc.

  • #2
    Park are un blocaj sa nu poti trage maneta cand nu e pus contactul, s-ar putea sa nu se deblocheze complet.

    Comment


    • #3
      i-ai mai schimbat uleiul filtrul? cand o pui din P in D sau in R sau din N in P sau in D (adica pozitie de pus in miscare), trecerea o face instant sau dureaza putin? Adica estimezi ca dureaza cam jumatate de secunda pana se cupleaza? De asemenea cand o bagi in treptele mentionate de mine simti in masina? Adica se simte ca a cuplat? Variaza usor turatia? Simti ca ai bagat in treapta? Cel mai probabil sa fie ce a zis Radu dar nu ar strica sa ne dai mai multe detalii.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Samyaza View Post
        i-ai mai schimbat uleiul filtrul? cand o pui din P in D sau in R sau din N in P sau in D (adica pozitie de pus in miscare), trecerea o face instant sau dureaza putin? Adica estimezi ca dureaza cam jumatate de secunda pana se cupleaza? De asemenea cand o bagi in treptele mentionate de mine simti in masina? Adica se simte ca a cuplat? Variaza usor turatia? Simti ca ai bagat in treapta? Cel mai probabil sa fie ce a zis Radu dar nu ar strica sa ne dai mai multe detalii.
        Salut, multumesc pentru raspuns, Filtrul si uleiul l-am schimbat acum 10.000km ulei +filtru original, nici o eroare la cutie pe tester, dupa ce o scot din parking trecerile le face fara nici o problema instant cum zici tu cam jum. de secunda, da, se simte un pic in masina cum le cupleaza gen se misca parca putin, putin, dupa ce e cuplata daca iau piciorul de pe frana incepe sa se miste masina, da, cand schimb treptele din parking varia turatia un pic, Eu deobicei cand vreau sa o pun in parking pun prima data frana de mana si apoi o pun in parking, am facut asa aproape 3 saptamani si nu a aparut problema asta si mai faceam inaite de a scoate din P apasam de cateva ori pe frana si se aude un clic, ma gandeam poate ala nu decupleaza de tot, astazi am pornit masina am lasat-o sa se incanzeasca a iesit foarte usor din parking am pus o in D, am mers cam 3 km am stationat pus frana de mana pus in P inchis motorul, am revenit dupa 5 min pornit masina cand sa o scot din P a iesit foarte urat am schimbat in toate pozitiile am pus o inapoi in P si a doua oara cand am incercat a facut la fel, am pus-o in D scos frana de mana mers cam 3-4 km stationat pus frana de mana, pus in P si cand am incercat sa o scot din P iar a iesit urat, am lasat -o in D am luat picorul de pe frana a miscat masina cam 1 cm am pus-o in P dar nu am mai pus frana de mana, am luat piciorul de pe frana cumva am lasat-o doar pe P s-a miscat un pic (deobicei cand o las doar in parking si iau piciorul de pe frana se misca putin,putin) si cand am incercat sa o scot din P a iesit usor.
        Ea are parca 3 variante cand iese foate greu si urat cand iese usor si cateodata foarte foarte usor zici ca e unsa cu vasilina acolo tot.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Radu_G View Post
          Park are un blocaj sa nu poti trage maneta cand nu e pus contactul, s-ar putea sa nu se deblocheze complet.
          Salut, multumesc pentru raspuns.Poate ai indeie unde se afla blocajul asta? sau cum as putea sa l verific sa vad daca decubleaza bine sau nu..

          Comment


          • #6
            Deci sa clarificam,... problema cand maneta nu mai vrea sa iasa din P nu are legatura cu schimburi de ulei filtre si alte minunetii. Mai exact in selectorul de viteze se afla o piesa din plastic care are rolul unei parghii, care la apasarea franei este actionat de un piston electromagnetic. Aceasta parghie cu timp se va rupe in doua, initial apare doar o fisura dupa care cum fisura se mareste incet asa apare problema cu maneta care la inceput iese greu ca ulterior va ramane blocat in P !!!

            Multi au optat pentru inlaturarea piesei, cutia functioneaza perfect, fara erori insa e riscant sa fie lasata asa. Maneta ulterior se poate scoate din pozitia P fara sa intorduci cheia in contact!

            Indiferent de ce model ar fi vorba care sunt echipate cu cutie 722.6, este o boala comuna la aceste selectoare. Detin mai multe Benz-uri si unul dintre ele, mai exact un w220 care m-a lasat in parcare fara ca sa pot scoate maneta din pozitia P.

            Am fost precaut, stiind de problema am comandat cu ceva timp inainte piesa buclucasa si il purtam cu mine in cotiera . Se poate comanda pe OEM care e tot din plastic si foarte ieftin s-au varianta contrafacuta care e din Aluminiu, putin mai scump insa nu mai ai probleme!

            Pe mine m-a tinut undeva la 2 ore pana am schimbat (era pentru prima data) parghia din plastic, binenteles care a fost sectionata in doua, asa ca nu ar fi fost nici o sansa sa pot scoate maneta din P. Piesa din Aluminiu comandata de mine nu s-a potrivit perfect, fiind aftermaket a trebuit ajustat un pic dar cu fara mari batai de cap l-am schimbat si functioneaza perfect!


            Cateva poze...

            IMG-20191018-WA0012.jpg

            IMG-20191018-WA0005.jpg
            IMG-20191018-WA0006.jpg


            Parghia din plastic sectionata in doua...
            IMG-20191018-WA0007.jpg

            IMG-20191018-WA0008.jpg


            Plastic VS Aluminiu ...
            IMG-20191018-WA0009.jpg



            Si cu noua parghie la locul lui...
            IMG-20191018-WA0011.jpg




            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Deci sa clarificam,... problema cand maneta nu mai vrea sa iasa din P nu are legatura cu schimburi de ulei filtre si alte minunetii. Mai exact in selectorul de viteze se afla o piesa din plastic care are rolul unei parghii, care la apasarea franei este actionat de un piston electromagnetic. Aceasta parghie cu timp se va rupe in doua, initial apare doar o fisura dupa care cum fisura se mareste incet asa apare problema cu maneta care la inceput iese greu ca ulterior va ramane blocat in P !!!

              Multi au optat pentru inlaturarea piesei, cutia functioneaza perfect, fara erori insa e riscant sa fie lasata asa. Maneta ulterior se poate scoate din pozitia P fara sa intorduci cheia in contact!

              Indiferent de ce model ar fi vorba care sunt echipate cu cutie 722.6, este o boala comuna la aceste selectoare. Detin mai multe Benz-uri si unul dintre ele, mai exact un w220 care m-a lasat in parcare fara ca sa pot scoate maneta din pozitia P.

              Am fost precaut, stiind de problema am comandat cu ceva timp inainte piesa buclucasa si il purtam cu mine in cotiera . Se poate comanda pe OEM care e tot din plastic si foarte ieftin s-au varianta contrafacuta care e din Aluminiu, putin mai scump insa nu mai ai probleme!

              Pe mine m-a tinut undeva la 2 ore pana am schimbat (era pentru prima data) parghia din plastic, binenteles care a fost sectionata in doua, asa ca nu ar fi fost nici o sansa sa pot scoate maneta din P. Piesa din Aluminiu comandata de mine nu s-a potrivit perfect, fiind aftermaket a trebuit ajustat un pic dar cu fara mari batai de cap l-am schimbat si functioneaza perfect!


              Cateva poze...

              IMG-20191018-WA0012.jpg

              IMG-20191018-WA0005.jpg
              IMG-20191018-WA0006.jpg


              Parghia din plastic sectionata in doua...
              IMG-20191018-WA0007.jpg

              IMG-20191018-WA0008.jpg


              Plastic VS Aluminiu ...
              IMG-20191018-WA0009.jpg



              Si cu noua parghie la locul lui...
              IMG-20191018-WA0011.jpg




              Stima
              Multumesc mult pentru raspuns!
              daca se poate sa mi scrii te rog si codul piesei . Multumesc.

              Comment


              • #8
                Pentru modelul meu este A2202679824, nu știu dacă se potrivește și pentru alte modele!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Pentru modelul meu este A2202679824, nu știu dacă se potrivește și pentru alte modele!
                  Multumesc mult.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte bun tutoriatul și pozele, dar cum dai jos ansamblul selectorului? Trebuie sa desfaci acel carenaj din jurul lui? Mersi!
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Absolut tot trebuie dat jos, tot carenajul(consola cal) ca sa ajungi la surubui. Timp manopera aprox. 2 ore (pt prima incercare), a doua oara ar merge mai repede .
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspuns.

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa evit problema asta dupa ce pornesc masina scot frana de mana(picior) si o las un pic, apoi o pun in parking, si deocamdata nu mi a mai facut problema asta.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF