Si la alte motoare e asa, cu aia infundata din parti ventilatie activa!
Iese excesul prin gaura mare, care in general duce din carter catre admisie, dar gaurile astea mici sunt ca sa creeze curent prin carter sa pape vaporii si sa il treaca fortat prin recuperatorul de ulei.
Cu ele infundate incepe sa se acumuleze jegul.
DAca era probleme cu un igbt sau alta chestie care lao anumita frecventa face figuri, ar fi facut si in ture mai mici.
Nu inteleg de ce doar la 100. Si nu la 50, in sarcina la deal, la aceeasi turatie.
Daca pornesti ca din pusca de pe loc, trage sau da in nas?
AS zice ca poate ai ceva catalizatoare infundate, DAR de era asa se balbaia cum sareai de o anumita turatie in sarcina.
Ai vreun osciloscop portabil la indemana? Ai putea urmari formele de unda care intra in bobina.
DAca e sa urmaresti datele, ce se intampla? Care sunt valorile la trim-uri? La relanti, in sarcina partiala sau sarcina serioasa.
Variaza mult?
Iese excesul prin gaura mare, care in general duce din carter catre admisie, dar gaurile astea mici sunt ca sa creeze curent prin carter sa pape vaporii si sa il treaca fortat prin recuperatorul de ulei.
Cu ele infundate incepe sa se acumuleze jegul.
DAca era probleme cu un igbt sau alta chestie care lao anumita frecventa face figuri, ar fi facut si in ture mai mici.
Nu inteleg de ce doar la 100. Si nu la 50, in sarcina la deal, la aceeasi turatie.
Daca pornesti ca din pusca de pe loc, trage sau da in nas?
AS zice ca poate ai ceva catalizatoare infundate, DAR de era asa se balbaia cum sareai de o anumita turatie in sarcina.
Ai vreun osciloscop portabil la indemana? Ai putea urmari formele de unda care intra in bobina.
DAca e sa urmaresti datele, ce se intampla? Care sunt valorile la trim-uri? La relanti, in sarcina partiala sau sarcina serioasa.
Variaza mult?
Comment