Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injectoare benzina.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si la alte motoare e asa, cu aia infundata din parti ventilatie activa!
    Iese excesul prin gaura mare, care in general duce din carter catre admisie, dar gaurile astea mici sunt ca sa creeze curent prin carter sa pape vaporii si sa il treaca fortat prin recuperatorul de ulei.
    Cu ele infundate incepe sa se acumuleze jegul.

    DAca era probleme cu un igbt sau alta chestie care lao anumita frecventa face figuri, ar fi facut si in ture mai mici.
    Nu inteleg de ce doar la 100. Si nu la 50, in sarcina la deal, la aceeasi turatie.
    Daca pornesti ca din pusca de pe loc, trage sau da in nas?
    AS zice ca poate ai ceva catalizatoare infundate, DAR de era asa se balbaia cum sareai de o anumita turatie in sarcina.

    Ai vreun osciloscop portabil la indemana? Ai putea urmari formele de unda care intra in bobina.
    DAca e sa urmaresti datele, ce se intampla? Care sunt valorile la trim-uri? La relanti, in sarcina partiala sau sarcina serioasa.
    Variaza mult?

    Comment


    • #17
      O ideea buna, cu înfundarea catalizatorului. Mai ales daca ai mers mult cu furtunele și compresorul nasoale.

      Din cauza amestecului bramburit, se formează așa numitele depuneri de carbon, pe supape

      https://mbworld.org/forums/c-class-w...te-german.html


      ​​​​Cu ceva multi ani in urma, era o rutina in diagnoza oficială, care odată pornită, te punea să apeși maxim pedala de acceleratie - galeria de evacuare și catalizatorul se înroșeau până la transparenta.....ocazie cu care depunerile se ardeau. Nu recomand treabă asta, nici nu știu dacă mai există procedura....


      Sigur găsești în Cluj sau imprejurimi un atelier specializat, care sa te scuteasca de cheltuieli aiurea.

      Trebuie determinat ce lipsește, benzina sau scânteia, sau daca pe bujie găsește benzina sau ulei ...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Da, un osciloscop ar zice exact ce se intampla pe "scanteie"...numai ca nu am portabil. Caut.
        In sarcina partiala nu se intampla nimic. De ex. urc Feleacul cu a treia, pot sa turez pana la rosu, defectul nu apare. La fel si in viteza 4, pe acelasi traseu (mai greu de realizat avand in vedere traficul). Dar daca schimb in a 5-a dupa cateva secunde (variabil 5-30) se aprinde MIL, si opreste alimentarea cil.1. Tot pe acelasi traseu. Pe ciotul de autostrada catre Campia Turzii daca conduc si schimb "batraneste" pot sa ajung si la 160....defectul nu apare. Dar daca in a 5-a ii dau talpa scurta si schimb in a 6-a, apare in cateva secunde baiul. Fiindca defectul apare in sarcina banuiesc ca numai din benzina poate fi, scanteia e scanteie si in sarcina, si la relantiu. Tot ma gandesc la chestia aceea cu depunerile pe coada supapei. O intarziere la inchidere poate provoca neaprinderea amestecului. Este aici in Cluj o firma care face o asa zisa decarbonizare (zic ei cu hidrogen-HHO....zic eu ca... cu apa ). Atatea bune si rele am auzit ca sunt cam nedumerit asupra rezultatelor.
        Bujiile nu zic nimic....din pacate! Cele vechi la schimbare aveau culoarea alunelor, acum cele noi la cateva sute de km is albe....poate prea albe!

        Comment


        • #19
          Uite-te in motor cu un endoscop.
          Vezi daca ai depuneri. Altfel decarbonizezi degeaba.
          Ma indoiesc ca iti curata supapele. Daca se inchid mai greu de ce merge bine in rpm max in v3?
          Bujiile sunt curate, ce ai vrea sa cureti? Aia e ca apa sfiintita, nu ajuta, dar nici nu strica.

          Daca poti duce motorul in rosu catalizatorul nu e infundat, altfel ar face figuri pe toti cilindri.
          Ar incepe sa tuseasca de cum cresti debitul, dar tie iti merge lejer la 6mii. Cu cat infundat iti crapa instant.

          Iti crapa in sarcini partiale? Adica ii dai cu v5 talpa nimic, dai v6 o lasi mai moale si apare eroarea?

          Eu am instalat pt GPL TAP.
          Asta shifteaza semnalele de axe came si vibrochen ca masina sa creada ca axele sunt mai in fata.
          Daca pun avans in zona 1500-3mii, imi apare si mie misfire aleator pe diversi cilindri.
          Dar nu apare in sarcina, doar in sarcina partiala cand mangai acceleratia.
          Dar nu e de la aprindere ci de la modul in care shifteaza avansul.
          Tu nu ai TAP, dar lantul l-ai inspectat, variatoarele merg ok, senzorii? totul e la semne?
          Poate e asta.

          Ai verificat sa nu ai ceva scapari la admisie?
          Daca in sarcini mici, unde intra mai putin aer ar scapa presiune?
          Daca e sarcina partiala e clar ca ai amestec stoicometric. Aerul, nu prea mult, scapa prin galerie, benzina nu prea, amestec prea bogat, nu se mai aprinde bine.
          Ar trebui sa se vada urme de scursuri si sa miroasa a benzina. Verifica atent de jur imprejur.

          Scanteia poate sa varieze mult in functie de amestec, sarcina.
          In sarcina maxima ai mult aer comprimat de cilindru, tensiunea necesara sa strapunga e mai mare.
          Cred ca poti lua semnalele la intrarea bobinei cu un laptop si placa lui de sunet.
          Un divizor de tensiune si niste diode inseriate 2 cate 2 si apoi puse in antiparalel ca sa limiteze semnalul la 1.2V in ambele sensuri.
          Ar fi destul.
          Pana la urma 6mii rpm => 100Hz, dar cum camele se invart la rpm/2 50Hz.
          Orice placa de sunet va avea rezolutie suficienta.

          Cat ai LTFT si STFT la relanti, sarcina mica si sarcina mare?

          Comment


          • #20
            Cam asa cred si eu ca e apa sfintita decarbonizarea. Doar ca am ajuns in faza cand caut cauze nelogice. Cele logice le-am cam epuizat. . Ma agat de orice "pai" sa nu ma innec. Dar azi am constatat ceva: am gresit cand am zis ca numai in sarcina se intampla! Daca merg batraneste (normal....am 69 ) nu se intampla! Pai normal, daca schimb in zona 2000 defectul nu apare. Azi am iesit pe varianta Clujului (e o panta neaccentuata, dar aproape continua). Am vrut sa merg foarte turat, cu a 3-a ca sa mai curat eventuale depuneri. Si cand am ajuns undeva intre 3500-4000 ture, hopa, se aprinde MIL. Trag pe dreapta, testerul in brate....si misfire cyl.1 . Am sters eroarea si am accelerat in gol motorul, mentinand un minut 4000 de rpm. Si iarasi MIL! Si acelasi cod! Deci daca aveam rabdarea sa merg cu ocazia primelor teste mai lung in a 3-a, cu motorul turat, ar fi aparut defectul! Deci pur si simplu la turatii de peste 3500rpm, mentinute un timp, se intampla ceva ca nu se mai aprinde amestecul la cil.1. Cautarea "pizmasului" continua! Dar e mai facil, fiindca pot provoca manifestarea si pe loc, in atelier.

            Comment


            • #21
              S-a rezolvat problema! E de domeniul scfi! Ieri, tot studiind cartea de reparatii, dau peste un tabelas cu rapoartele de comprimare si distantele intre electrozii bujiilor. Si pentru codul de motor montat pe motorizarea mea (271.946) distanta nu este de 1mm ca la celelalte motoare MB, ci 0,8mm din cauza ca este mai comprimat! Fara prea mare convingere (normal....de ce numai pe cil.1, fiindca toate bujiile sunt reglate de fabrica la 1mm??) azi dimineata am scos toate bujiile si am reglat distanta la 0,8mm. Dupa care am iesit pe varianta, dupa aceea si pe autostrada si la nici o turatie, la nici o viteza, accelerata lin sau brusc, nu a mai aparut eroarea, steluta rupe asfaltul! Totusi ramane un mare semn de intrebare: de ce numai la cil.1??? Poate totusi e ceva cu acel cilindru si in timp va reaparea necazul? Habar nu am, deocamdata ma bucur ca merge asa cum trebuie.

              Comment


              • #22
                Nah, bine ca ai rezolvat. Pun pariu ca niciunu din expertii care s au uitat la masina nu iti gaseau asta vreodata.
                unele lucruri doar tu le poti face pt ca timpul de diagnosticare creste aberant, si nimeni nu acorda atentie la detalii. De citit manuale, nici vorba.

                Comment


                • #23
                  Probabil pierdeai curent pe la fișe/bobine, lucru care cu rearanjatul actual nu se mai întâmplă.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #24
                    Pipa de plastic dintre bujie si bobina de inductie se da cu pasta speciala la fiecare inlocuire a bujiilor, se gaseste pasta fabricata de Beru. Asa zice si in manual daca imi amintesc bine. Pe forumuri afara, multi au inlocuit doar pipa de plastic fiindca dadea scanteia bujiei la masa.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Cum se numeste mai exact acea pasta? Cand am luat steluta am schimbat bujiile si fiind frig si umezeala afara pe exteriorul pipelor erau broboane de condens! Probabil din aceasta cauza trebuie acea pasta. Poate imi dati si o sugestie, unde se gaseste. Dar macar denumire ca sa stiu ce caut.
                      Multumesc!
                      LE. Vad ca s-a postat dublu...dar nu gasesc buton de stergere. Rog un moderator sa stearga dublura. Multumesc!
                      Last edited by rlacika; 03-30-2019, 12:30 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Ai incercat pe tr 5 2000rpm sa o tiicu acceleratia in blana?
                        teoretic umplerea clindrilorb este cea mai mare si un defect de aprindere(necesita voltaj mare atunci cand compresia e mare)

                        Daca nu face nimic, poate e pompa de benzina pe duca si nu mai are presiune suficienta pentru ture mari.

                        Comment


                        • #27
                          My bad. Nu am citit cu atentie thread-ul. Ma bucur ca ai rezolvat si este foarte posibil ca distanta sa fi fost problema insa ar fi trebuit sa duca bobinele si distanta de 1mm sau poate atunci arunca scanteia spre masa. Important este ca s-a remediat.
                          ca fapt divers, pe un vw pol 1.2 al sotiei, tot schimbam bobine care intrau in scurt, am coborat distanta la bujiilor la 0.8 si de atunci nu am mai schimbat bobine. Nu puteau sa sara distanta dintre electrozi si se descarcau intern, ciudat nu?!.

                          Comment


                          • #28
                            @Rov: nu e ciudat, fiindca odata cu cresterea presiunii conditiile de formare a scanteii se inrautatesc. Cunosc motorasul de 1,2 de pe Polo, este comprimat bine, este posibil ca in cartea lui de reparatii sa scrie ca si la mine distanta corecta. Din pacate cu cat sunt masinile mai noi si mai moderne cu atat fabricantii omit sa mai dea date tehnice complete utilizatorilor! Pe vremuri si pentru Mobra mea amarata (pentru cine nu a apucat acele vremuri-o motoreta de fabricatie romaneasca ), in cartea de "Instructiuni de folosire" era un capitol intreg despre tipul de bujie si cum se regleaza distanta intre electrozi! MB-ul meu are instructiuni de folosire de grosimea unui roman gen "Shogunul" dar un cuvant nu scrie despre bujii...nici tip, dimensiuni...da'poi distanta electrozi! Normal...Pentru orice nimic sa poftesti la reprezentanta! Sau cumpara cartea de service si citeste!
                            Acum steluta merge minunat, se incadreaza in consumul normal, e o placere sa stai la volan. Mai inainte am sosit de pe drum, am dus fata la aeroport la Budapesta si desi am facut drumul dus-intors fara pauze semnificative, nu sunt obosit! Totusi sunt peste 800km si eu am 69 (mai tineret, nu va ganditi aiurea.... -ani! ). Si fara tempomat...dar asta in alt topic.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF