Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injectoare benzina.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoare benzina.

    De cand am luat masina, C180 Kompressor/2003, in anumite conditii puterea se reducea brusc, masina mergea tremurat, iar sunetul era ca un motor care ramane in trei pistoane. La testare a reiesit ca se intampla chiar asa, calculatorul motorului sesiza "misfire" pe cilindrul 1 si oprea injectia pe acel cilindru. Se intampla doar la viteza si sarcina mare, de regula in viteza 5-6, peste 100km/h. Prima data am efectuat urmatoarele actiuni ca sa scap de defectiune:
    -schimbat bujii;
    -schimbat bobina de pe cil.1 cu una noua.
    Defectiunea persista. Saptamana trecuta , pentru ca steluta era in service in vederea schimbarii compresorului (rulmenti si cuplaj distrus) am mai facut cateva incercari:
    -masurat compresia in cilindrii-12,5/12.5/12,5/13 (mecanicul zice ca sunt valori excelente pentru benzinar)
    -schimbat bujia de pe cil.1 pe cil.3
    -schimbat bobina de pe cil 1 pe cil.4
    Nici de data asta nu am avut succes, tot pe cil.1 da "misfire". Singura varianta a mai ramas verificarea, curatarea sau schimbarea injectorului. A mai intampinat careva din comunitatea asta faina o defectiune asemanatoare? Oare curatarea injectorului va aduce rezultatul scontat? Mecanicul sustine ca foarte rar se defecteaza injectoarele la acest tip de motor (271),eventual se mai infunda cate un canal de pulverizare. Multumesc anticipat pentru orice idee si sfat!

  • #2
    Poți încerca schimbarea injectorului de la cilindrul 1 cu cel de la 2 și urmărești daca se muta defectul.

    Daca tot ești la diagnoza, măsoară și presiunea in rampă de benzina, daca verificările legate de problemele clasice ale variatoarelor, discutate pe larg aici în forum au fost făcute deja.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      La schimbarea intre ele al injectoarelor m-am gandit si eu, si am s-o si fac, dar numai dupa curatare, ca nu as vrea sa dau de doua ori jos toate beleregele pentru a ajunge la ele. Oare trebuie sa schimb din nou si garniturile de pe injector? Le-am schimbat acum, cu ocazia demontarii compresorului.
      Variatoarele au fost gasite ok, lantul la fel. De altfel daca era acolo ceva bai nu trebuia sa apara probleme asemanatoare pe toti cilindrii...aleator? Presiunea in rampa nu am masurat-o inca. Verific si asta!
      Multumesc si va tin la curent cu ce gasesc, poate prinde bine si altora.

      Comment


      • #4
        Cred ca s ar fi vazut la curatare daca un injector imprastie benzina aiurea.
        dar ma tem ca alta cale n ai decat sa schimbi injectoarele intre ele. Ai verificat furtunurile de vacuum?

        Cand masori presiunea masoar o in sarcina. Legi manometru prin furtun si masori in mers. Sau macar blocheaza returul si vezi daca pompa e capabila sa urce presiunea. Asta daca tot faci asta, desi nu cred ca de aici e problema.

        Comment


        • #5
          Sharky, multumesc, abia maine se curata injectoarele. Normal ca o sa verific si modul de pulverizare. Dupa aceea voi vedea daca mai face figuri. Daca ar fi probeme de presiune cred ca ar putea aparea la oricare injector, nu numai la cilindrul 1. Sper sa scap cu curatarea si verificarea injectoarelor. Daca nu....nici nu ma gandesc dar ar putea veni defectul si din comanda...adica din calculator. Brrrrrr....Nu gasesc schemele electrice -electronice pentru a putea verifica temeinic zona computerului. Am cunostintele si practica necesara, dar bajbaind fara o schema e cam greu.
          Traseele de vacum nu par a fi cu probleme, tot ce merge pe vacuum functioneaza. Dar voi pune un manometru si acolo, desi nu vad ce ar actiona in zona aprinderii. Ca veni vorba de vacuum, la demontarea filtrului trebuia sa scot cele doua cuple de vacuum care cu furtunul mai gros de legatura impiedecau scoaterea filtrului. Degeaba s-au deschis sigurantele, am speryat tevile metalice pe care se cupleaza, nu am reusit sa le scot. Am rezolvat prin incalzirea si scoaterea de pe cupla a tevii de plastic.
          Last edited by rlacika; 03-12-2019, 11:43 AM.

          Comment


          • #6
            Daca maine ti le curata atunci spune-le sa inverseze 1 cu 4 cand le monteaza la loc.
            N-ai ce pierde.
            Probabil nu e presiunea, cred ca s-ar intampla cum spui tu, sa apara aleator pe cilindri, nu doar pe 1.
            Idem pt sonda lambda sau MAF.

            De vacuum e vorba sa nu cumva sa traga aer false pe undeva.
            Eu am o metoda mai neortodoxa, pun o manusa de latex peste admisie, pe grila de la MAF si dau o cheie f scurta. Motorul nu porneste doar videaza.
            In functie de cum tine vidul motorul e etans sau nu.

            Comment


            • #7
              Cablajul bobinei de inductie de la cilindrul numarul 1 a fost verificat daca este functional? Stiu ca este o intrebare banala dar merita verificata si mai ales sa nu fie pana de contact in mufa.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Am demontat, si dus la curatare si verificare injectoarele. Inainte de curatare s-a constatat ca functioneaza perfect toate patru. S-au curatat totusi cu ultrasunete si reverificat-functioneaza perfect pe banc. Dupa remontare (injectorul care a fost pe 1 acum montat pe 2), un drum de verificare si din pacate aceeasi manifestare: in sarcina mare cam la 100km/o in viteza 5-6 iarasi a ramas in trei pistoane, eroare tot p0301, misfire cyl.1! Sunt efectiv "demolat", nu mai stiu unde sa caut. Toate posibilitatile logice au fost epuizate. Singura posibilitate cred ca este ECU...Poate o resoftare ar ajuta? Dar nu am auzit ca cineva sa faca astfel de operatiuni. Schimbare cu unul second ar fi o varianta, dar unde naiba gasesc un ECU care are modulul de contact si cheile de contact? Din cate aminteles ca oricum doar reprezentata poate sa faca operatiunea, trebuie ceva cod care permite ECU sa comunice cu celelalte calculatoare de pe masina. Oare e vrun coleg forumist care a schimbat ECU, ca sa-mi impartaseasca experienta?
                @Crazyday: vizual am verificat mufa, nu pare sa aiba probleme de contact. Din pacate nicaieri nu am gasit o schema care sa arate la ce pin al ECU ajung firele care vin pe bobina. Oricum preventiv am tratat cu spray de contact toate mufele, inclusiv la ECU.
                Last edited by rlacika; 03-16-2019, 08:31 AM.

                Comment


                • #9
                  ECU are in același loc cablajul, driverele, etc și până la 100km/h.


                  Difernta o poate face cantitatea/debitul benzinei, aer fals sau...vestitele variatoare.

                  Poți începe cu o diagnoza corecta,
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    2000cmc benzina, aceeasi problema care a generat aceleasi simptome semnalate de tine in primul post. Am remediat-o schimband debitmetrul de aer. Poti incerca o curatare a acestuia. Sau poti proba cum functioneaza motorul tau cu un debitmetru "de imprumut". Succes!

                    http://www.w204.ro

                    Comment


                    • #11
                      Am sa incerc si cu curatirea MAF...dar ma indoiesc ca doar la un cilindru, mereu acelasi, apare defectul.
                      @cl600: da, stiu ca e acelasi ECU la toate turatiile/sarcinile dar la turatii mari un IGBT (un fel de tranzistor) poate la o anumita frecventa sa se satureze daca are o lipitura "rece". La fel si un cablaj cu rezistenta marita (de ex. oxidare la o sertizare) poate sa cauzeze. E drept ca rar...dar e posibil. Testare serioasa s-a facut cu tester Bosch la un service, stationar si in mers. In mers, la cresterea turatiei in sarcina la cil1 incep sa apara rateuri, cand ajung la 200 rateuri(parca...) se aprinde MIL si taie alimentarea la cilindrul respectiv. Presiunea in rampa e corecta constant. Cred ca variatoarele ar influenta general functionarea si ar genera si alte erori. Mai fac "sapaturi", dar am cam ajuns pe taramul woodoo...descantece...sfintiri.

                      Comment


                      • #12
                        Eu zic sa lași ECU pentru mai târziu, încearcă un atelier specializat - nu știu în ce zonă ești sa recomand - mai degraba o supapa decat un tranzistor...

                        Cilindrul 1 e cel dinspre radiator?
                        Dimineață răpăie la prima pornire?

                        Alte erori legate de amestec, apar?
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Sunt din Cluj. Da, cilindrul 1 este cel dinspre radiator (daca nu ma insel doar Renault numeroteaza dinspre cutie...). Nu rapaie lantul, porneste silentios, la "sfert de cheie". La supape m-am gandit si eu. Dar atunci de ce am compresie buna si aproape egala (1-2-3=12,5; 4=13)? Sau sa fie un arc slabit/rupt si inchide mai incet o supapa? Am citit ceva de pe un forum MB (BenzWorld.org) unde scria cineva ca 180 kompressor de 1,8l din 2003 are ceva defect de proiectare din care cauza coada supapelor se incarca cu ulei ars si ingreuneaza miscarea acestora. Oare sa fiu eu chiar asa nenorocos sa ajunga la mine un exemplar din acesta? Si doar la un cilindru sa faca asta? Si cred ca s-ar auzi rateuri atunci. Dar nu se aude nimic! Motorul este silentios dupa ce am schimbat compresorul. Acela facea un zgomot ca o batoza! Apropo de mecanicii de la reprezentanta: la ei m-am dus pentru a doua opinie dupa ce in alta parte au stabilit ca e compresorul, probabil rulmentii compresorului terminati. Au spus dupa o sumara ascultare ca e ori alternator, or compresorul de AC, ca ei nu au intalnit inca un compresor terminat la 240k km. Fiindca la primele teste era singurul subansamblu care provoca ceva zgomot le invartire, cu cureaua de accesorii data jos, am mers pe mana primului mecanic (prieten bun) si am schimbat compresorul cu unul "resapat". Zgomotul a disparut, iar compresorului vechi la demontare aproape ii cadeau bilele din rulment!
                          Nu am nici o alta eroare, in afara de P0301 "misfire cyl.1" , care apare doar in conditii de viteza si sarcina mare. Singura alta eroare, din ianuarie de cand am steluta, a fost un bec de la numar ars.

                          Comment


                          • #14
                            Ai schimbat furtun, valva de la vacuum, epurator, bla, bla, arhidiscutat pe aici?
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Daaa, sigur ca le-am schimbat! Nu erau sparte...dar coapte da! Cand am tras un pic de furtun sa rupt stutul valvei ca o crenguta uscata. Aici pe forum am aflat de ele, asa ca erau comandate inainte de a demonta totul pe acolo.
                              In atentia celor care schimba furtunele "buclucase": intre furtunul lung care vine spre filtru si furtunul scurt care merge la valva este un stut de imbinare metalic, care sta intro ureche a blocului. Probabil are si rolul de a limita fluxul, fiindca are o gaura destul de subtire, cam 1,5-2mm. Ei bine, acea gaura era colmatata! Am reusit sa o degripez cu o sarma subtire si WD40 din belsug.
                              Last edited by rlacika; 03-17-2019, 23:36 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF