Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motoras incalzire/ventilatie defect

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by adidc View Post
    Momentan bucsa de sus e in procesul de creatie. Maine sper sa se monteze. Motorasul merge bine, testat exact asa cum spuneai.
    Problema de turatie venea din faptul ca motorasul freca, deplasandu-se in toate partile prin carcasa.
    Eu am avut probleme cu bucsa din partea de jos a motorasului (unde se conecteaza firele) si am incercat sa o scot dar nu am reusit (se pare ca se depreseaza spre interior). Ai reusit sa desfaci motorasul ? Daca da, cum ? Multumesc
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #17
      Trebuie sa-l intreb pe unchiumiu cum a facut ca el l-a aranjat.
      Ce pot sa iti spun e ca presupun ca a desfacut "ghiarele" alea pe care le-am incadrat cu rosu si a iesit toata partea aia din fata. Ne mai fiind axul acolo bucsa se roteste libera si se poate scoate prin interior. Bucsa din capatul ala e si la mine problema. Eu pe aia am numit-o bucsa de sus .
      Oricum o sa-l intreb mai exact.
      Acum e la facut la un strungar prieten de-al lui. Ieri nu a avut bronz grafitat dar a zis ca azi va avea si mi-o face azi. Sper sa fie asa.
      Attached Files
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #18
        Pe mine m-ai sunat pentru ventilatorul sh. Uite ce am patit eu: de cand am luat masina avea un sunet enervant primele secunde de functionare ale ventilatorului.
        L-am desfacut, l-am uns si nu a mai sunat, dar dupa cateva luni se oprea daca il puneam pe pozitia 4 si mirosea ceva a ars. Pe celalalte pozitii nu mergea la turatia la care trebuia. L-am desfacut si l-am dus la un atelier specializat in bobinaje pt aparate industriale si mi l-au rebobinat (50 lei).
        Am pus carbuni noi (de electromotor de dacie) care taiati in doua potriveau la fix fara nici o alta ajustare si care au aceeasi compozitie cu cei originali. De atunci nu am mai avut probleme, dar de curand am gasit unul in stare foarte buna la dezmembrari asa ca pe cel vechi in tin de rezerva.
        w 202 -c 180 sport an 93

        Comment


        • #19
          ..sa ne spui si noua cum a iesit "reconditionarea" ..daca merita ...si..cam la ce pret mai poti face rost de altul si ..cat de bun o fi..poate tot mai bine sa-l repar pe al meu !
          W202 1,8 Benzina / Elegance `94

          Comment


          • #20
            Originally posted by dolusd View Post
            Iti poti da seama usor daca sunt rezistentele de turantie vinovate . Pui aeroterma pe o baterie si trebuie sa se invarta foarte repede (Daca face acest lucru inseamna ca rezistentele de turatie sunt vinovate)
            Salutare, am o intrebare in ceea ce priveste rezistentele de turatie, unde sunt pozitionate? Am avut probleme cu ventilatorul, se blocase, in fine l-am dat jos, l-am uns bine, am facut proba la baterie si era cat pe ce sa-mi zboare din mana cand a pornit, insa cand l-am pus pe masina nu da nici un semn de viata. Astept sugestii.

            Comment


            • #21
              Originally posted by marian_samo View Post
              Salutare, am o intrebare in ceea ce priveste rezistentele de turatie, unde sunt pozitionate? Am avut probleme cu ventilatorul, se blocase, in fine l-am dat jos, l-am uns bine, am facut proba la baterie si era cat pe ce sa-mi zboare din mana cand a pornit, insa cand l-am pus pe masina nu da nici un semn de viata. Astept sugestii.
              Reziestentele de turatie se afla legate la cablurile care alimenteaza motorasul (cele doua pe care le conectezi la motoras. Ca sa le depistezi, cel mai bine e sa mergi pe cabluri aproximativ 15 cm si o sa dai de o cutiutia mica neagra, putin mai mare decat cea de chibrite situata pe lateralul cutiei in care intra motorasul, pe partea dinspre scaun). Sper ca am fost cat se poate de explicit.
              W202, C180 elegance, 1995

              Comment


              • #22
                Si eu am o problema cu ventilatorul meu,
                Masina este W202, C200, classic, 1995, are AC,Tempmatic
                - aerul se raceste si se incalzeste normal, dar nu am flux destul de mare, adica este doar o adiere prin fante cum ar veni.
                -filtrul de polen este aproape nou, dar merge la fel cu sau fara filtru.

                De la pozitia 3 in sus adica 4 si 5, nu este nici o diferenta. merge la fel pe toate cele 3 pozitii 3, 4 si 5, adica nu creste in ture, si baga un volum mic de aer prin fante, indiferent de pozitia clapetelor,

                Are pe carcasa un modul, pe care scrie Bosch, acolo intra 4 fire parca,si 2 merg sa alimenteze motorasul.
                In ultim poza este si un ventilator de la un W202 fara AC. care nu imi este bun.

                Pun cateva poze cu ventilatorul, poate are cineva idei.

                Multumesc !
                Attached Files
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #23
                  Se invart usor paletii ?Daca il conectezi la baterie cum baga (mult mai tare decat atunci cand il dai pe pozitia 5?)? Daca da atunci ai probleme ori la rezistentele de turatie, ori la panoul de comanda.
                  W202, C180 elegance, 1995

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dolusd View Post
                    Reziestentele de turatie se afla legate la cablurile care alimenteaza motorasul (cele doua pe care le conectezi la motoras. Ca sa le depistezi, cel mai bine e sa mergi pe cabluri aproximativ 15 cm si o sa dai de o cutiutia mica neagra, putin mai mare decat cea de chibrite situata pe lateralul cutiei in care intra motorasul, pe partea dinspre scaun). Sper ca am fost cat se poate de explicit.
                    Sal, multumesc de raspuns, am gasit cutiuta neagra, sa inteleg ca rezistentele de turatie se afla in cutiuta aceea neagra? Daca da, pot fi schimbate sau ce trebuie sa fac? Ce ar putea avea rezistentele respective de nu mai merg, sa se fi ars?

                    Comment


                    • #25
                      Pentru cei care vor mai avea probleme cu ventilatorul câteva poze din care sa se inspire...
                      Spor la lucru!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        am problema cu aeroterma

                        imi baga numai la max aer , nu merge orpita butonul de trepte nu functioneaza , rog sa ma ajutatii cu aceasta problema , este un mercedes w203 din 2004 , unde este aceasta siguranta pentru aeroterma . multumesc

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by AdRIaNi View Post
                          Pentru cei care vor mai avea probleme cu ventilatorul câteva poze din care sa se inspire...
                          Spor la lucru!
                          Foarte de ajutor aceste poze, cel putin pentru mine. Numa` bine
                          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                          Comment


                          • #28
                            Salut
                            Astrazi am patit si eu acelasi lucru. In timp ce mergeam cu masina ventilatorul s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca sub nici o forma. Nu sunt sigurante arse etc etc. Stie cineva care este diferenta dintre un ventilator de w202 cu ac si unul de w202 fara ac? As putea gasi unul de pe un w202 fara ac insa din cate am inteles pe aici nu se potriveste la masinile cu ac.

                            Comment


                            • #29
                              Atentie mare ca sunt diferente si intre producatorii diferiti. Adica daca masina ta a fost echipata cu Bosch nu pusca Valeo. E doar un exemplu dar parca la mine asa a fost. Cand am initiat topicul asta nu stiam de aspectul asta.
                              Am cumparat pana la urma inca 2 motorase dar tot cel original, reconditionat a ramas pe masina. Totul era perfect dar prinderile de pe "fusta" motorasului nu se pupa cu cele din carcasa in care intra sub bord.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Am vazut si eu care sunt diferentele. Foarte ciudat facut ventilatorul ala - exista diferente intre toate tipurile de masini ( ma refer la clima, aer conditiona, fara aer conditionat, clima manuala , clima automata). La mine nu e defect motorul ci variatorul de turatie - e model care se prinde pe ventilator. Si din acesta sunt doua feluri...Sper ca am gasit unul bun azi sh si o sa il schimb pe vineri daca imi ajunge.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF