Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme c200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Doua dimineti in urma, masina era imbracata intr-un strat de gheata.
    Cind am deschis usa la sofer a trosnit/ mia fost frica ca sa rupt si am ramas cu clanta in mina.

    Stergatorul de parbriz era intepenit in gheata. Afara cred ca erau sub -5 grade.
    Am pornit motorul care sa turat singur la 1200.
    Am pornit tot ce era incalzire inclusiv luneta. Am dat incalzire dreapta si stinga la maxim, iar aerul la maxim orientat doar catre parbiz. Dupa 5 minute de functionare a motorului apa era o idee deasupra lui 40 C.

    Am mai lasat un pic, dupa care am actionat stropitoarea de la stergatorul de parbriz care mia aruncat solutie calda de spalat pe parbriz. Dupa citeva invirtituri de stergator deja a inceput sa se desprinda sloiurile de gheata de pe parbriz. Am mai dat mai multa solutie de vreo 3 ori la stergator si parbrizul nu mai avea nici un sloi de gheata.
    Dupa 10 minute de functionare a motorului apa era la 60 C. Toate geamurile erau dezghetate inclusiv luneta, fara a fi nevoie sa le curat.

    Asta a fost cel mai tare tester in materie de pornire la rece, pe care nu l-am vazut la alti fabricati de vehicule.

    NU DEGEABA I-SE SPUNE MERCEDES.

    Comment


    • #17
      Nota 20 pentru editare.Merci!

      Comment


      • #18
        Azi am repetat testul de pornire la rece. Si inca o chestie tare de tot!!!!!!!!!
        Afara erau -9 C si am incercat o pornire directa fara bujie incandescenta.
        Asa ca am bagat direct cheia in contact si am dat click pentru la automat.
        Sia dat singura la automat ceva mai prelungit dupa care a pornit ceva mai bilbiit. Dupa vreo 10 secunde, motorul mergea pefect rotund cum s-ar zice.

        Dupa 10 minute de mers pe loc la relanty apa era la 60 C

        Am facut o tura prin oras de 15 minute si apa nu sa ridicat mai mult de 70 C
        Am observat ca indiferent daca motorul este rece sau cald in momentul cind dau pe incalzire la maxin vetilatorul de la radiatorul motorului declanseaza si invirte la prima treapta din oficiu chiar daca motorul are sub 40 C

        Miine daca mai am timp printe picaturi, mai fac si alte probe.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          Azi am repetat testul de pornire la rece. Si inca o chestie tare de tot!!!!!!!!!
          Afara erau -9 C si am incercat o pornire directa fara bujie incandescenta.
          Asa ca am bagat direct cheia in contact si am dat click pentru la automat.
          Sia dat singura la automat ceva mai prelungit dupa care a pornit ceva mai bilbiit. Dupa vreo 10 secunde, motorul mergea pefect rotund cum s-ar zice.

          Dupa 10 minute de mers pe loc la relanty apa era la 60 C

          Am facut o tura prin oras de 15 minute si apa nu sa ridicat mai mult de 70 C
          Am observat ca indiferent daca motorul este rece sau cald in momentul cind dau pe incalzire la maxin vetilatorul de la radiatorul motorului declanseaza si invirte la prima treapta din oficiu chiar daca motorul are sub 40 C

          Miine daca mai am timp printe picaturi, mai fac si alte probe.
          Ovidiu tu oricum ingrijesti masina si ii stii toate hibele. Nu are cum sa nu te respecte.

          Comment


          • #20
            Azi am incercat urmatoarele:

            Afara erau +1 C. Am facut aceals test ca mai sus, cu pornirea la rece. Daca va intereseaza va ma mai descriu anumite functionari.

            Am pornit motoru si l-am lasat sa mearga la relanty cu incalzirea la climatizare pornita la fel ca mai sus.

            La 10 minute de functionare apa era la 60 C, la temperatura asta sa deschis prima treapta la termostat care face circuit de racire prin radiator. Deasemenea la temperatura asta daca este actionata climatizarea pe rece sau cald, indiferent, calculatorul de racire al motorului (care se gaseste pe partea stinga dupa bara fata) pune in functiune la prima treapta, ventilatorul radiatorului.

            Asa ca am scos mufa de alimentare la ventilatorul radiatorului, ca sa acumulez cit mai multe calorii si am continuat sa las motorul sa mearga. Apa urca foarte greu. Cind a ajuns la 70 C, a declansat alarma in ceasurile de bord, sonor, iar displayul LCD din bord sa aprins cu semul specific al ventilatorului. Atunci cu siguranta ECU a declansat treapta a doua la ventilatorul radiatorului si a sesizat avarie la ventilator, fiind mufa scoasa.
            Am lasat sa mearga in continuare sa vad daca se apropie de punctul de fierbere.
            Dupa 45 minute de functionare apa avea aproximativ 83 C iar instalatia de caldura facuse in masina deja cuptor cu microunde.
            Dupa 45 de minute deja ma plictisisem si m-am intors la munca.
            Motorul nu a reusit sa ajunga la punctul de fierbere. Poate daca ar fi fost vara afara, numai.
            Din cite cunosc eu la 99-103 C ar fi deschis si treapta a doaua a termostatului iar ventilatorul ar fi declasat la a treia treapta.
            Dar nu mai tin minte daca ECU comanda ventilatorul in 3 sau 4 regimuri de turatie?
            Posibil sa aibe 4.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cutaresku View Post
              "4.Climatronicul da caldura doar pe fantele laterale pentru dezaburire portiere fata, si parbriz.Inca nu m-am lamurit daca e ceva normal."
              E normal, toate "face" asa. Nu-i nimic in neregula cu masina ta. Eventual fa un test de agent frigorific la un service, daca baga in valuri.
              Referitor la climatronic iti spun 100% ca e un senzor de facpt un cablaj cu senzor eu abia ce lam schimbat costa 37 euro la reprezentanta mercedes.Acelasi lucru il pateam si eu la masina mea.
              Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

              Comment


              • #22
                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                Doua dimineti in urma, masina era imbracata intr-un strat de gheata.
                Cind am deschis usa la sofer a trosnit/ mia fost frica ca sa rupt si am ramas cu clanta in mina.

                Stergatorul de parbriz era intepenit in gheata. Afara cred ca erau sub -5 grade.
                Am pornit motorul care sa turat singur la 1200.
                Am pornit tot ce era incalzire inclusiv luneta. Am dat incalzire dreapta si stinga la maxim, iar aerul la maxim orientat doar catre parbiz. Dupa 5 minute de functionare a motorului apa era o idee deasupra lui 40 C.

                Am mai lasat un pic, dupa care am actionat stropitoarea de la stergatorul de parbriz care mia aruncat solutie calda de spalat pe parbriz. Dupa citeva invirtituri de stergator deja a inceput sa se desprinda sloiurile de gheata de pe parbriz. Am mai dat mai multa solutie de vreo 3 ori la stergator si parbrizul nu mai avea nici un sloi de gheata.
                Dupa 10 minute de functionare a motorului apa era la 60 C. Toate geamurile erau dezghetate inclusiv luneta, fara a fi nevoie sa le curat.

                Asta a fost cel mai tare tester in materie de pornire la rece, pe care nu l-am vazut la alti fabricati de vehicule.

                NU DEGEABA I-SE SPUNE MERCEDES.
                Asa e colegu' Mercedes-Cdi
                Dar ai uitat sa spui cateva lucruri:
                -incalzirea vasului cu lichid pt. curatarea parbrizului(si faruri la unele modele) este optionala;
                -la 7000 de euro cat a dat colegul care a deschis topicul ma cam indoiesc sa existe acest lucru;
                -si inca una si gata: de multe ori pretul reflecta calitatea produsului cumparat(no offence Azul2009)
                Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                Comment


                • #23
                  Nici o suparare.
                  Exact cum ai spus,am marfa pe care am platit-o.
                  Am observat ca am 2 radiatoare sub capota, unul mic si unul mare.In fata celui mic am pus o bucata de carton peste conducta de intoarcere din el la circuitul mare de racire. Acum se incalzeste mai repede motorul si se stabilizeaza la 60 de grade.
                  Nu faceti ca mine!
                  Aerul conditionat in continuare incalzeste doar prin fantele mentionate, cand voi ajunge la reprezentanta voi rezolva problema.Acum...An nou fericit tuturor si La multi ani!Distractie Placuta!

                  Comment


                  • #24
                    Cind aud de reprezentanta, mi-se pun circeii.
                    Originally posted by azul2009 View Post
                    Nici o suparare.
                    Exact cum ai spus,am marfa pe care am platit-o.
                    Am observat ca am 2 radiatoare sub capota, unul mic si unul mare.In fata celui mic am pus o bucata de carton peste conducta de intoarcere din el la circuitul mare de racire. Acum se incalzeste mai repede motorul si se stabilizeaza la 60 de grade.
                    Nu faceti ca mine!
                    Aerul conditionat in continuare incalzeste doar prin fantele mentionate, cand voi ajunge la reprezentanta voi rezolva problema.Acum...An nou fericit tuturor si La multi ani!Distractie Placuta!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by azul2009 View Post
                      Aerul conditionat in continuare incalzeste doar prin fantele mentionate, cand voi ajunge la reprezentanta voi rezolva problema.Acum...An nou fericit tuturor si La multi ani!Distractie Placuta!
                      Incearca sa resetezi aerul conditionat( e scris pe undeva pe aici in forum cum se face). E posibil sa-ti mearga.
                      Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                      Comment


                      • #26
                        Merci, am resetat aerul conditionat si s-a rezolvat.Acum clima functioneaza normal.
                        P.s. Inca nu am renuntat la cartonul din fata radiatorului.

                        Comment


                        • #27
                          Schimba termostatul urgent. Ia-i Behr.

                          Regimul termic este un factor foarte important in functionarea optima a motorului. Influenteaza uzura, consumul de carburant si de ulei, etc. Temperatura de functionare a unui motor trebuie sa fie peste 82 de grade celsius. Indiferent de vreme.

                          Comment


                          • #28
                            La drum lung, iarna la mine nu sare de 60 C si am destula caldura in masina.
                            Vara cind sint aprope de 40 C afara temperatura la motor nu sare de 85.
                            Eu nu am nici o prblema.
                            Originally posted by azul2009 View Post
                            Merci, am resetat aerul conditionat si s-a rezolvat.Acum clima functioneaza normal.
                            P.s. Inca nu am renuntat la cartonul din fata radiatorului.

                            Comment


                            • #29
                              [QUOTE=nickbal;103868]
                              Treaba cu temperatura este foarte clara (o am si eu acum): Ai termostatul blocat pe deschis. Trebuie inlocuit, dar musai cu unul original (Behr). Sa fi mandru ca nu s-a blocat pe inchis ca schimbai chiulasa acum. Daca faceai o diagnoza iti dadea si termostatul defect.

                              Salut.
                              Ai schimbat termostatul?
                              Daca da, intreb si eu informativ, cam cat a costat toata afacerea?

                              Comment


                              • #30
                                inca o data o zi buna!

                                A'propos de pornirea la rece.
                                Astazi in Botosani, la orele 10 , temperatura de -16 grade.
                                Asta noapte cine stie ate au fost?
                                Masina a pornit la prima cheie , fara sa se chinuie, balbaie sau altceva.Sa vedem la -30 ce o sa faca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF