Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme caldura w202 97

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    off :
    ..sper ca nu chiar ...degeaba :-)
    ...(noi) speram sa te ajutam
    ...chiar daca , doar cu o idee generala..
    ....iar tu sa iei de la fiecare cate ceva , care sa te ajute sa-tzi rezolvi problema...

    on :
    Nu prea are importanta , in cazul asta , daca-i "buton" sau "rotita" ; ideea e ca NU sunt comandate de un releu , in mod direct ...si NU au doar doua poziti , inchis si deschis , ci prin intermediul butoanelor -in cazul tau- ,care sunt niste potentiometre (rezistente variabile , dupa cum spunea si colegul aliuta88) se inchid si se deschid , progresiv ( cu + /- )...lasand sa treaca mai multa , sau mai putina apa calda ..si care , daca sunt arse...adio.. panou de comanda...!!!...
    Concluzia e ca ar putea fi defecte valvele sau panoul de comanda ....in orice caz trebuie sa schimbi macar unul dintre ele (macar provizoriu) ca sa poti deduce prin eliminare ...eu asa am procedat la mine
    ....BAFTA..!!!
    W202 1,8 Benzina / Elegance `94

    Comment


    • #17
      Ok
      Am inteles si multumesc pt explicatii.
      C klase w202 250T TD `97

      Comment


      • #18
        Buna baieti!am si eu o nedumerire cand pornesc caldura se aude niste batai la elecrovalve.Oare ce poate fi?MB meu este fara AC.

        Comment


        • #19
          Cum pot fi rebobinate?

          Originally posted by aliuta88 View Post
          Salut.Vorbiti numai prostii.Eu tocmai mi-am rebobinat acele doua electrovalve despre care vorbiti,si daca va pricepeti pot sa va dau cateva detalii ca sa le reparati si voi.(cate spire,ce fel de sarma,etc).In legatura cu circuitul apei si cum lucreaza acele electrovalve pot s-a va spun ca este foarte simplu,cel putin la modelele fara AC.Alimentarea lor se realizeaza prin "rotitele" acelea doua de pe panoul de comanda si anume cand sunt date pe "rece" electrovalvele sunt alimentate cu 12 v si circuitul de apa este inchis,in timp ce trecem pe caldura tensiunea de alimentare scade pana la 0 v si se deschide circuitul de apa.
          Si eu tot cu electrovalvele am probleme, asa cum am postat pe forum si nu s-a grabit mai nimeni sa-mi raspunda (mai putin o persoana, careia ii multumesc). Cum pot fi ele rebobinate, si de ce am nevoie pt. asta. Pot sa o fac eu sau trebuie sa merg la un meserias? Multumesc!

          Comment


          • #20
            buna ziua! ma numesc liviu si sint din iasi. am un db 203 220 cdi din anul 2002 cu clima automata si la ultima revizie din service -casa auto iasi- mi-au spus ca am o problema la "electric heather booster" adica nu baga caldura in masina cind motorul este oprit. apelez la voi poate ma ajutati cu un sfat sau poate gasesc piesa sa o cumpar.... nu de reprezentanta ca cica e scumpa rau...nici nu am indraznit sa intreb cit costa..si nici nu prea stiu ce sa cer.... multumesc mult

            Comment


            • #21
              Originally posted by liviurotariu View Post
              Buna ziua! Ma numesc liviu si sint din iasi. Am un db 203 220 cdi din anul 2002 cu clima automata si la ultima revizie din service -casa auto iasi- mi-au spus ca am o problema la "electric heather booster" adica nu baga caldura in masina cind motorul este oprit. Apelez la voi poate ma ajutati cu un sfat sau poate gasesc piesa sa o cumpar.... nu de reprezentanta ca cica e scumpa rau...nici nu am indraznit sa intreb cit costa..si nici nu prea stiu ce sa cer.... multumesc mult
              Cred ca ai inteles ideea. E pe baza de litera mare la inceput de propozitie. Citeste regulamentul. Da search pe forum si gasesti tot ce-ti trebuie.
              Spor la citit!

              Ca sa nu zici ca-s rau: http://www.clubmercedes.ro/se-incalz...lectric+heater

              Ca asta mai sunt si altele. Sapa! Sper sa se rezolve usor.
              Last edited by adidc; 10-28-2009, 16:59 PM.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Originally posted by severandrei View Post
                Si eu tot cu electrovalvele am probleme, asa cum am postat pe forum si nu s-a grabit mai nimeni sa-mi raspunda (mai putin o persoana, careia ii multumesc). Cum pot fi ele rebobinate, si de ce am nevoie pt. asta. Pot sa o fac eu sau trebuie sa merg la un meserias? Multumesc!
                Salut.
                Prima data demontez ansamblul cu electrovalvele de la locul lor,dupa care le desfaci de pe suport,sunt cinci suruburi daca nu ma insel,ca un sfat,s-a folosesti scule cat decat profi pentru ca plasticul din care este confectionat suportul este tare "ciudat".Eu cand l-am desfacut pe al meu am "reusit" sa rup un surub,m-am chinuit trei ore ca s-a scot bucata care a ramas in carcasa.Dupa ce desfaci electrovalvele de pe suportul de plastic dezlipesti conexiunile de pe mufa cu un pistol de lipit fara condensatori,separi cele doua electrovalve si lucrezi individual cu fiecare.Bobina din carcasa metalica o scoti prin bataie usoara in carcasa din partea opusa,cu grija mare si cu rabdare sa nu se rupa suportul pe care este bobinajul.Scuzama trebuia sa specific de la inceput pentru operatia asta ai nevoie de :
                -sarma de bobinaj de 0,3 mm,si pe fiecare bobina bobinez 1150 spire cu aceasta sarma.Dupa ce le-ai bobinat le impregnez cu lac de bobinaj,cositoresti conexiunile la loc in mufa si montez totul cum a fost.S-a ai grija ca inainte de a monta tot inapoi sa cureti supapele care inchid si deschid circuitele de apa,miezul de fier al electroventilului pentru ca au pe ele depuneri.Totul trebuie s-a culiseze foarte usor in interiorul electrovalvei.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by aliuta88 View Post
                  Salut.
                  Prima data demontez ansamblul cu electrovalvele de la locul lor,dupa care le desfaci de pe suport,sunt cinci suruburi daca nu ma insel,ca un sfat,s-a folosesti scule cat decat profi pentru ca plasticul din care este confectionat suportul este tare "ciudat".Eu cand l-am desfacut pe al meu am "reusit" sa rup un surub,m-am chinuit trei ore ca s-a scot bucata care a ramas in carcasa.Dupa ce desfaci electrovalvele de pe suportul de plastic dezlipesti conexiunile de pe mufa cu un pistol de lipit fara condensatori,separi cele doua electrovalve si lucrezi individual cu fiecare.Bobina din carcasa metalica o scoti prin bataie usoara in carcasa din partea opusa,cu grija mare si cu rabdare sa nu se rupa suportul pe care este bobinajul.Scuzama trebuia sa specific de la inceput pentru operatia asta ai nevoie de :
                  -sarma de bobinaj de 0,3 mm,si pe fiecare bobina bobinez 1150 spire cu aceasta sarma.Dupa ce le-ai bobinat le impregnez cu lac de bobinaj,cositoresti conexiunile la loc in mufa si montez totul cum a fost.S-a ai grija ca inainte de a monta tot inapoi sa cureti supapele care inchid si deschid circuitele de apa,miezul de fier al electroventilului pentru ca au pe ele depuneri.Totul trebuie s-a culiseze foarte usor in interiorul electrovalvei.
                  Multumesc!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF