Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme caldura w202 97

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme caldura w202 97

    Salut,
    Am un s202 250 t td din 1997 cu klima automata care face pe nebunul si nu baga caldura in habitaclu.

    Dupa ce am rasfoit aproape tot forum-ul si am aflat problemele comune cu electrovalvele si tot ce tine de caldura, sunt si mai nelamurit.

    Caldura ajunge pana la electrovalve, dar dincolo de acestea numai trece.
    Am tensiune electrica la mufa, asa ca am demontat electrovalele.

    Asa cum reiese de pe forum si din documentatie, aceste electrovalve nealimentate cu tensiune sunt deschise.

    Cu stupoare am observat ca, la mine, nealimentate cu tensiune inchid circuitul apei.Am suflat pe conducta si sunt inchise.
    Cand le alimentez cu tensiune deschid circuitul apei.

    Electrovalvele mele sunt cu dublu circuit (am 4 furtune care se conecteaza la ele ;tur, retur)

    Va rog sa ma lamuriti si pe mine care este procedeul prin care electrovalvele inchid si deschid circuitul.
    C klase w202 250T TD `97

  • #2
    Tin sa precizez ca nu este modelul din imagine


    Sunt doua circuite de apa suprapuse (4 conducte).

    Cred ca este modelul pt dual zone, desi eu nu am klima dual zone
    Last edited by KODATU; 09-09-2009, 20:44 PM.
    C klase w202 250T TD `97

    Comment


    • #3
      Originally posted by KODATU View Post
      Tin sa precizez ca nu este modelul din imagine

      Sunt doua circuite de apa suprapuse (4 conducte).

      Cred ca este modelul pt dual zone, desi eu nu am klima dual zone
      popup_resize.php.jpg

      Sper ca acum am reusit sa atasez si poza
      C klase w202 250T TD `97

      Comment


      • #4
        Daca spui ca totul pare OK sub capota , problema mai poate fi si de la panoul de comanda de pe bord ;
        ..deh..electronica ..bat-o vina.. :-)
        W202 1,8 Benzina / Elegance `94

        Comment


        • #5
          Originally posted by KODATU View Post
          Salut,
          Am un s202 250 t td din 1997
          .
          aaa... si nu ai fost prea clar in legatura cu modelul masini...!? ;-)
          W202 1,8 Benzina / Elegance `94

          Comment


          • #6
            Eu sunt nedumerit cum de sunt inchise electrovalvele din moment ce nu le alimentez cu tensiune.

            A mai desfacut cineva aceste electrovalve.

            In partea de sus a "miezului" ce intra in bobina, ar trebui sa aibe vreun arc, ceva, care sa le tina deschise.


            Modelul? Mercedes C250 TD combi(S202), varianta combi a lui w202.
            C klase w202 250T TD `97

            Comment


            • #7
              Aici gasesti ceva ce te poate ajuta enorm: http://www.peachparts.com/shopforum/...d.php?t=214247
              C 180 sport 1995
              www.pieseauto-buzau.ro

              Comment


              • #8
                Originally posted by KODATU View Post
                Eu sunt nedumerit cum de sunt inchise electrovalvele din moment ce nu le alimentez cu tensiune.
                ....Pai e normal sa fie asa ,nu? ...cand ventilatorul sufla aer si comanda din bord e "rece" valvele sunt inchise ...cand dai pe "cald" valvele se deschid si apa calda ajunge in "caloriferul" din fata ventilatorului..si..baga caldura ...!!!
                Deci , daca spui ca valvele functioneaza,atunci ori e circuitul apei blocat, ori nu primesc comanda de deschidere de la panoul de comanda din bord !

                Originally posted by KODATU View Post
                Electrovalvele mele sunt cu dublu circuit (am 4 furtune care se conecteaza la ele ;tur, retur).
                ...modelul din poza e pentru dual-zone cu /fara AC , fiecare valva pentru o zona (NU tur-retur).
                ... ce ai tu,nu stiu ce este !...pune o poza cu ele ...
                Fa totusi o proba cu un alt panou de comanda , ...inainte sa demontezi toata masina :-))) ...
                W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                Comment


                • #9
                  Multumesc grigore si ady_gri

                  Am scos un listoi de coduri sa vad acum cum le interpretez.
                  Cel putin nu imi da nici o eroare.

                  Eu cred ca problema e tot la electrovalve ca dupa suruburi se cunoaste ca au mai desfacute.
                  Last edited by KODATU; 09-11-2009, 20:39 PM.
                  C klase w202 250T TD `97

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Am pus cateva poze cu electrovalvele.

                    Electrovalvele sunt montate pe retur, deci toate retururile se intorc la ele si de acolo pleaca catre pompa de recirculare.

                    Dupa cum gandesc eu, furnunele de la nr.3 si nr.4 ar trebui inversate (din poza), deoarece 1,2 si 4 comunica intre ele.

                    Dar ciudat este ca pe toate colierele era vopsea sigiliu, semn ca na s-a umblat pe acolo.
                    Attached Files
                    C klase w202 250T TD `97

                    Comment


                    • #11
                      Caldura

                      Salut.Vorbiti numai prostii.Eu tocmai mi-am rebobinat acele doua electrovalve despre care vorbiti,si daca va pricepeti pot sa va dau cateva detalii ca sa le reparati si voi.(cate spire,ce fel de sarma,etc).In legatura cu circuitul apei si cum lucreaza acele electrovalve pot s-a va spun ca este foarte simplu,cel putin la modelele fara AC.Alimentarea lor se realizeaza prin "rotitele" acelea doua de pe panoul de comanda si anume cand sunt date pe "rece" electrovalvele sunt alimentate cu 12 v si circuitul de apa este inchis,in timp ce trecem pe caldura tensiunea de alimentare scade pana la 0 v si se deschide circuitul de apa.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt de parere ca problema e din rotitele de la bord. Pentru masinile care au aer conditionat sau doar incalzire (deci nu klimaautomatik) problema asta din rotite este relativ frecventa. Trebuie vazut cum se prezinta contactele in bord la rotite.

                        Colegul "aliuta88"...tind sa cred ca daca citesti tot topicul gasesti si cate ceva bun...nu "numai prostii".
                        Numai bine si bine ai venit pe forum.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          ..offtopic.. :
                          Originally posted by aliuta88 View Post
                          Vorbiti numai prostii..
                          Multumim de "aprecieri" ...cred ca ati putea fi putin mai retinut in afirmatii ...chiar daca le stiti pe "toate"

                          ..ontopic.. :
                          ...si totusi ...nu vad unde am gresit ...!?
                          Originally posted by ady_gri View Post
                          ....comanda din bord e "rece" valvele sunt inchise ...cand dai pe "cald" valvele se deschid ...
                          Originally posted by aliuta88 View Post
                          ..."rotitele" acelea doua de pe panoul de comanda si anume cand sunt date pe "rece" electrovalvele sunt alimentate cu 12 v si circuitul de apa este inchis,in timp ce trecem pe caldura tensiunea de alimentare scade pana la 0 v si se deschide circuitul de apa.
                          ...din post-ul colegului cu problema reiese ca : electrovalvele functioneaza alimentate cu tensiune dintr-o alta sursa decat panoul de comanda din bord.....
                          Originally posted by KODATU View Post
                          ...nealimentate cu tensiune inchid circuitul apei.Am suflat pe conducta si sunt inchise.
                          Cand le alimentez cu tensiune deschid circuitul apei....
                          ...deci... mi se pare mie ca "rotitele" (adica potentiometrele) , sau alte "butoane" de comanda , nu prea isi fac treaba.!
                          ....eu am avut problema asta dar... in sens invers...adica baga numai caldura...si s-a rezolvat prin schimbarea panoului de comanda de pe bord !
                          Numai bine !
                          W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Dupa cum vad problema voastra,(a unora)este sa critice pe unul si pe altul.Acum astept s-a ma critice careva ca nu stiu s-a scriu corect...etc,etc,pe toate forumurile se practica asa ceva si nu inteleg de ce?
                            Dar s-a revin,pe toate topicurile sunt numai pareri si presupuneri dar solutii deloc,asa ca nu prea ai ce invata.Eu cu ce am scris pe acest forum am experimentat si pot s-a afirm cu certitudine ca este corect si oricare dintre voi poate sa faca exact cum spun pentru ca o sa rezolve problema.Referitor la sursa de alimentare ale celor doua electrovalve,se alimenteaza din blocul de comanda prin intermediul celor doua potentiometre(rezistente variabile).
                            Numai bine!

                            Comment


                            • #15
                              Va contraziceti degeaba ca nu am rotite ci butoane + - .
                              Intrebarea mea e daca a demontat cineva acest modelde panou si daca are vreun releu?
                              Deoarece in momentul in care dau pe HI(+) ar trebui ca tensiunea sa fie taiata de tot, ceea ce nu se intampla.
                              Attached Files
                              C klase w202 250T TD `97

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF