Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Arc rupt?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arc rupt?

    Salut,

    Astazi am avut parte de o intamplare nefericita, dupa un drum destul de nasol am observat ca roata stanga fata este bagata sub aripa destul de mult...cam 4 cm fata de roata dreapta.Bineinteles ca am trecut peste o trecere de cale ferata si am agatat tot pe sub masina de am zis ca inebunesc cu totul...
    Am virat roata maxim si am observat ca arcul avea o pozitie nefireasca era indoit putin si parca sarit din locul lui, nu stiu daca este rupt...desi dupa cum sta masina asa pare.
    Ceva idei, ar trebui sa schimb arcul sau mai bine sa le schimb pe amandoua?
    Daca a mai patit careva, va rog sa ma ajutati cu niste informatii:
    Cat ar costa un arc si ce firma se recomanda?
    C180,90kw, 1994

    Multumesc
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

  • #2
    Intai vezi daca e rupt arcul cu adevarat, noi nu avem cum sa vedem daca e sau nu. Cel mai bine e sa le schimbi pe amandoua. Niciodata nu se schimba unul [eu asa stiu si asa am si facut, insa nu la masina mea].
    Cele bune...

    Comment


    • #3
      Originally posted by sauron View Post
      Salut,

      Astazi am avut parte de o intamplare nefericita, dupa un drum destul de nasol am observat ca roata stanga fata este bagata sub aripa destul de mult...cam 4 cm fata de roata dreapta.Bineinteles ca am trecut peste o trecere de cale ferata si am agatat tot pe sub masina de am zis ca inebunesc cu totul...
      Am virat roata maxim si am observat ca arcul avea o pozitie nefireasca era indoit putin si parca sarit din locul lui, nu stiu daca este rupt...desi dupa cum sta masina asa pare.
      Ceva idei, ar trebui sa schimb arcul sau mai bine sa le schimb pe amandoua?
      Daca a mai patit careva, va rog sa ma ajutati cu niste informatii:
      Cat ar costa un arc si ce firma se recomanda?
      C180,90kw, 1994

      Multumesc
      Salut Parerea mea este, sa schimbi ambele arcuri .Atelier bun nu cunosc in arad , eu am fost muscat in arad de asa zisii buni meseriasi, O zi buna in continuare , si remedierea problemei , cu cheltuieli cit mai mici.

      Comment


      • #4
        Arcurile,fata sau spate indiferent de pozitie se schimba amandoua deodata,dar roata cum iti sta dreapta sau inclinata putin,sa nu ai si pivotu ''accidentat''

        Comment


        • #5
          Am rezolvat problema, aseara nu am reusit sa vad foarte bine despre ce era vb...era suportul care tinea arcul, rupt ...Toata afacerea a costat 2 milioane...cam mult dupa parerea mea, dar mi-au rezolvat-o in cateva ore.Sper sa tina lucrarea,ca nu vreau sa merg peste ei in service...

          Multumesc tuturor pt. interes.
          Last edited by sauron; 08-17-2009, 18:06 PM.
          1994...Mercedes Benz...w202, c180
          Dragoste la prima vedere...

          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

          Comment


          • #6
            Surpriza...am ajuns acasa, am masurat distanta de la garda la sol.
            Bineinteles ca este diferenta de aprox 1cm, partea sofer la care s-a intervenit este mai jos...
            Este normal sa fie asa? Sta arcul mai tensionat pe partea soferului? Poate dauna la ceva acest lucru?

            Scuze pt. postarea consecutiva.
            1994...Mercedes Benz...w202, c180
            Dragoste la prima vedere...

            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

            Comment


            • #7
              Originally posted by sauron View Post
              Surpriza...am ajuns acasa, am masurat distanta de la garda la sol.
              Bineinteles ca este diferenta de aprox 1cm, partea sofer la care s-a intervenit este mai jos...
              Este normal sa fie asa? Sta arcul mai tensionat pe partea soferului? Poate dauna la ceva acest lucru?

              Scuze pt. postarea consecutiva.

              Pai de obicei arcurile de pe parte stanga sunt un pic mai rigide.... acuma ca masina e mai lasata 1 cm pe partea stanga e mult zic eu ... cel mai bine e sa schimbi arcurile fata!!! toate cele bune
              Mercedes Benz C180 `96 CP 122

              Comment


              • #8
                Mdea, ce sa faci asa e cu servicele, uitate la ce au lucrat aia poate ca aia au montat suportul cu 1 cm mai jos, daca zici ca era rupt si arcu nu avea nimic, iar apoi daca ei sunt de vina maine te duci si le dai foc!
                1982 Mercedes w123 240D
                1992 Mercedes w124 200D

                Comment


                • #9
                  Sa imi bag picioarele in ei, acuma iar sa se bage cu sudura pe caroserie...oare e necesar sa dea jos suportul si sa il sudeze iar?
                  Daca il las asa dauneaza cumva?
                  1994...Mercedes Benz...w202, c180
                  Dragoste la prima vedere...

                  http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                  Comment


                  • #10
                    Daca vrei sa ii pui sa ti-l puna mai sus cu 1 cm da, va trebui sa il dea jos, sa curete si sa o ia de la capat. Mai este o varianta, sa cauti pe la magazinele de piese inaltator de 1 cm si sa pui numai sub arcul acela! Data viitoare sa alegi mai bine service-ul unde mergi si sa spui clar si raspicat dinainte ce si cum vrei ca altfel isi bat joc! Sanatate!
                    Last edited by stronger666; 08-18-2009, 01:07 AM.
                    1982 Mercedes w123 240D
                    1992 Mercedes w124 200D

                    Comment


                    • #11
                      Exceptind ca ne-am alarmat toti pentru arcu' tau,cum ai vrea sa iti repare suportul de arc-cu POXIPOL?Ca dupa sudura de 2 meleoane rezulta suportul deplasat nu prea ai ce face,ori te calmezi ori dai in ei cu alte meleoane dar ii pui sa ia o masura de referinta cind il sudeaza iar...altfel spus cind ai stat pina ti se rupse suportul fara sa vezi ca era copt te cramponezi la 1cm..?si nu in ultimul rind 124 ce avem au ajuns ca si cobrele,cind vezi unul drept e eveniment......
                      Last edited by DMIHNEA; 08-18-2009, 01:17 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        si nu in ultimul rind 124 ce avem au ajuns ca si cobrele,cind vezi unul drept e eveniment......
                        Ma simt flatat Al meu inca mai e drept si nevatamat!
                        1982 Mercedes w123 240D
                        1992 Mercedes w124 200D

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Exceptind ca ne-am alarmat toti pentru arcu' tau,cum ai vrea sa iti repare suportul de arc-cu POXIPOL?Ca dupa sudura de 2 meleoane rezulta suportul deplasat nu prea ai ce face,ori te calmezi ori dai in ei cu alte meleoane dar ii pui sa ia o masura de referinta cind il sudeaza iar...altfel spus cind ai stat pina ti se rupse suportul fara sa vezi ca era copt te cramponezi la 1cm..?si nu in ultimul rind 124 ce avem au ajuns ca si cobrele,cind vezi unul drept e eveniment......

                          Nu vreau sa mi-l repare cu poxipol...numai ca parca mi-e mila de masinuta mea sa isi bage toti "mesterii" mainile prin ea.
                          Arata impecabil, tot ce este pe ea e original. Nu trebuie sa fi sarcastic,sunt incepator, fiecare ati fost la randul vostru asa. Eu am cerut doar o solutie ca sa nu isi mai bage imbecilii mainile pe acolo.Mersi Stronger 666...
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment


                          • #14
                            Solutia era,daca tot zici ca masina e impecabila,sa fi prevenit ruperea suportului..........nu e vorba de incepatori sau avansati,sudura e tot aia...........ideea e daca ti-e mila de ea si de meleoanele tale-periodic te uiti pe sub ea........

                            Comment


                            • #15
                              Ok...multumesc pt sfaturi tuturor.
                              1994...Mercedes Benz...w202, c180
                              Dragoste la prima vedere...

                              http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF