Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Arc rupt?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arc rupt?

    Salut,

    Astazi am avut parte de o intamplare nefericita, dupa un drum destul de nasol am observat ca roata stanga fata este bagata sub aripa destul de mult...cam 4 cm fata de roata dreapta.Bineinteles ca am trecut peste o trecere de cale ferata si am agatat tot pe sub masina de am zis ca inebunesc cu totul...
    Am virat roata maxim si am observat ca arcul avea o pozitie nefireasca era indoit putin si parca sarit din locul lui, nu stiu daca este rupt...desi dupa cum sta masina asa pare.
    Ceva idei, ar trebui sa schimb arcul sau mai bine sa le schimb pe amandoua?
    Daca a mai patit careva, va rog sa ma ajutati cu niste informatii:
    Cat ar costa un arc si ce firma se recomanda?
    C180,90kw, 1994

    Multumesc
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

  • #2
    Intai vezi daca e rupt arcul cu adevarat, noi nu avem cum sa vedem daca e sau nu. Cel mai bine e sa le schimbi pe amandoua. Niciodata nu se schimba unul [eu asa stiu si asa am si facut, insa nu la masina mea].
    Cele bune...

    Comment


    • #3
      Originally posted by sauron View Post
      Salut,

      Astazi am avut parte de o intamplare nefericita, dupa un drum destul de nasol am observat ca roata stanga fata este bagata sub aripa destul de mult...cam 4 cm fata de roata dreapta.Bineinteles ca am trecut peste o trecere de cale ferata si am agatat tot pe sub masina de am zis ca inebunesc cu totul...
      Am virat roata maxim si am observat ca arcul avea o pozitie nefireasca era indoit putin si parca sarit din locul lui, nu stiu daca este rupt...desi dupa cum sta masina asa pare.
      Ceva idei, ar trebui sa schimb arcul sau mai bine sa le schimb pe amandoua?
      Daca a mai patit careva, va rog sa ma ajutati cu niste informatii:
      Cat ar costa un arc si ce firma se recomanda?
      C180,90kw, 1994

      Multumesc
      Salut Parerea mea este, sa schimbi ambele arcuri .Atelier bun nu cunosc in arad , eu am fost muscat in arad de asa zisii buni meseriasi, O zi buna in continuare , si remedierea problemei , cu cheltuieli cit mai mici.

      Comment


      • #4
        Arcurile,fata sau spate indiferent de pozitie se schimba amandoua deodata,dar roata cum iti sta dreapta sau inclinata putin,sa nu ai si pivotu ''accidentat''

        Comment


        • #5
          Am rezolvat problema, aseara nu am reusit sa vad foarte bine despre ce era vb...era suportul care tinea arcul, rupt ...Toata afacerea a costat 2 milioane...cam mult dupa parerea mea, dar mi-au rezolvat-o in cateva ore.Sper sa tina lucrarea,ca nu vreau sa merg peste ei in service...

          Multumesc tuturor pt. interes.
          Last edited by sauron; 08-17-2009, 18:06 PM.
          1994...Mercedes Benz...w202, c180
          Dragoste la prima vedere...

          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

          Comment


          • #6
            Surpriza...am ajuns acasa, am masurat distanta de la garda la sol.
            Bineinteles ca este diferenta de aprox 1cm, partea sofer la care s-a intervenit este mai jos...
            Este normal sa fie asa? Sta arcul mai tensionat pe partea soferului? Poate dauna la ceva acest lucru?

            Scuze pt. postarea consecutiva.
            1994...Mercedes Benz...w202, c180
            Dragoste la prima vedere...

            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

            Comment


            • #7
              Originally posted by sauron View Post
              Surpriza...am ajuns acasa, am masurat distanta de la garda la sol.
              Bineinteles ca este diferenta de aprox 1cm, partea sofer la care s-a intervenit este mai jos...
              Este normal sa fie asa? Sta arcul mai tensionat pe partea soferului? Poate dauna la ceva acest lucru?

              Scuze pt. postarea consecutiva.

              Pai de obicei arcurile de pe parte stanga sunt un pic mai rigide.... acuma ca masina e mai lasata 1 cm pe partea stanga e mult zic eu ... cel mai bine e sa schimbi arcurile fata!!! toate cele bune
              Mercedes Benz C180 `96 CP 122

              Comment


              • #8
                Mdea, ce sa faci asa e cu servicele, uitate la ce au lucrat aia poate ca aia au montat suportul cu 1 cm mai jos, daca zici ca era rupt si arcu nu avea nimic, iar apoi daca ei sunt de vina maine te duci si le dai foc!
                1982 Mercedes w123 240D
                1992 Mercedes w124 200D

                Comment


                • #9
                  Sa imi bag picioarele in ei, acuma iar sa se bage cu sudura pe caroserie...oare e necesar sa dea jos suportul si sa il sudeze iar?
                  Daca il las asa dauneaza cumva?
                  1994...Mercedes Benz...w202, c180
                  Dragoste la prima vedere...

                  http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                  Comment


                  • #10
                    Daca vrei sa ii pui sa ti-l puna mai sus cu 1 cm da, va trebui sa il dea jos, sa curete si sa o ia de la capat. Mai este o varianta, sa cauti pe la magazinele de piese inaltator de 1 cm si sa pui numai sub arcul acela! Data viitoare sa alegi mai bine service-ul unde mergi si sa spui clar si raspicat dinainte ce si cum vrei ca altfel isi bat joc! Sanatate!
                    Last edited by stronger666; 08-18-2009, 01:07 AM.
                    1982 Mercedes w123 240D
                    1992 Mercedes w124 200D

                    Comment


                    • #11
                      Exceptind ca ne-am alarmat toti pentru arcu' tau,cum ai vrea sa iti repare suportul de arc-cu POXIPOL?Ca dupa sudura de 2 meleoane rezulta suportul deplasat nu prea ai ce face,ori te calmezi ori dai in ei cu alte meleoane dar ii pui sa ia o masura de referinta cind il sudeaza iar...altfel spus cind ai stat pina ti se rupse suportul fara sa vezi ca era copt te cramponezi la 1cm..?si nu in ultimul rind 124 ce avem au ajuns ca si cobrele,cind vezi unul drept e eveniment......
                      Last edited by DMIHNEA; 08-18-2009, 01:17 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        si nu in ultimul rind 124 ce avem au ajuns ca si cobrele,cind vezi unul drept e eveniment......
                        Ma simt flatat Al meu inca mai e drept si nevatamat!
                        1982 Mercedes w123 240D
                        1992 Mercedes w124 200D

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Exceptind ca ne-am alarmat toti pentru arcu' tau,cum ai vrea sa iti repare suportul de arc-cu POXIPOL?Ca dupa sudura de 2 meleoane rezulta suportul deplasat nu prea ai ce face,ori te calmezi ori dai in ei cu alte meleoane dar ii pui sa ia o masura de referinta cind il sudeaza iar...altfel spus cind ai stat pina ti se rupse suportul fara sa vezi ca era copt te cramponezi la 1cm..?si nu in ultimul rind 124 ce avem au ajuns ca si cobrele,cind vezi unul drept e eveniment......

                          Nu vreau sa mi-l repare cu poxipol...numai ca parca mi-e mila de masinuta mea sa isi bage toti "mesterii" mainile prin ea.
                          Arata impecabil, tot ce este pe ea e original. Nu trebuie sa fi sarcastic,sunt incepator, fiecare ati fost la randul vostru asa. Eu am cerut doar o solutie ca sa nu isi mai bage imbecilii mainile pe acolo.Mersi Stronger 666...
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment


                          • #14
                            Solutia era,daca tot zici ca masina e impecabila,sa fi prevenit ruperea suportului..........nu e vorba de incepatori sau avansati,sudura e tot aia...........ideea e daca ti-e mila de ea si de meleoanele tale-periodic te uiti pe sub ea........

                            Comment


                            • #15
                              Ok...multumesc pt sfaturi tuturor.
                              1994...Mercedes Benz...w202, c180
                              Dragoste la prima vedere...

                              http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF