Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by king kong View Post

    Da, foarte util, insa fara kit-ul ala esti leguma. As fi curios la ce bani e kit-ul, nu ca l-as cumpara eu, ca nu sunt vreun ninja in buji, dar sa vad cam pentru cat se kk pe ei astea pe la service-uri.
    W203 - 2001

    Comment


    • #47
      Am schimbat si eu bujiile incadescente la 53000 km au iesit foarte usor, erau doar 2 duse.
      Cele originale erau Beru astea puse acum sunt NGK.

      Masina w203 2006
      DIESEL FAN

      Comment


      • #48
        Originally posted by king kong View Post
        Frumos si foarte util acest kitt, asa ceva trebuie sa aiba orice service!
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #49
          KLANN face prese OEM si multe altele,dar la preturi pe masura....

          Comment


          • #50
            Kitul pentru scos bujii nu este foarte scump , ajunge la vreo 100 euroi fara tva , dar totusi treaba asta trebuie facuta intr-un service de catre un mecanic bun iar daca greseste trebuie sa-ti rezolve treaba pe cheltuiala lui .
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #51
              Salutare ,apropo de chit numai cel de scos injectoarele costa in jur de 100 euro fara a mai calcula restul.Intrebarea mea este cum se numesc piesele cilindrice care centreaza spiralele?Am un w211 si am reusit sa rup o bujie cea arsa celelalte iesind fara probleme,cea rupta s-a retezat deasupra filetului acum invirtinduse-n gol am cumparat un extractor dar rmane de vazut cum retez partea de deasupra.Ciao
              mercedes e classe 220cdi w211

              Comment


              • #52
                Salutare, intr-adevar cum a spus popeye_pmm si altii se pot rupe bujiile la demontare, am simtit-o pe pielea mea acum vreo 2-3 luni, bujia de la pistonul 5 a fost vinovata, s-a rupt de sub hexagon(spunea cineva de pistoanele 1 si 5,nush daca a fost sau nu coincidenta), nu doresc la nimeni o astfel de experienta: timpde 3 zile am incercat sa o scot pe pozitie(in ideea sa nu dau chiulasa jos pt ca implica cheltuieli suplimentare), i-am sudat o tubulara in ideea sa pun cricul pe ea dar n-a mers, apoi am inceput sa dau gaura cu bormasina incepand cu un spiral foarte subtire si ajungand la unul mai mare, pozitia fiind incomoda la pistonul 5 am renuntat la ideea cu bormasina de frica sa nu stric chiulasa pe care pana la urma am dat-o jos si acum a aparut o alta problema, n-am gasit un strungar bun in Tulcea care sa-mi scoata bujia din chiulasa, masina e un C250 D. Abia am gasit la C-ta pe cineva care intr-adevar stia meserie, cu asa ceva se ocupa, si pretul a fost pe masura dar s-a meritat, 200 lei sa-mi scoata bujia si sa-mi refaca lacasul unde urma sa pun bujia noua ,cu conicitatea aferenta in asa fel incat sa etanseze perfevt bujia pe chiulasa, altfel riscam sa-mi sufle in capul pistonului. Mentionez ca am schimbat bujia si a venit ca "turnata", nu a fost nevoie sa fac reductie.Am facut un mic roman despre "teoria bujiei" cum spunea un coleg dar se mai intampla si probleme de genul asta.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by king kong View Post
                  Kitul pentru scos bujii nu este foarte scump , ajunge la vreo 100 euroi fara tva , dar totusi treaba asta trebuie facuta intr-un service de catre un mecanic bun iar daca greseste trebuie sa-ti rezolve treaba pe cheltuiala lui .
                  Salut si iata un chit profesional.http://www.meaweb.it/product/95/AG-U...-M10x1%2c0.asp
                  mercedes e classe 220cdi w211

                  Comment


                  • #54
                    Cel mai bine este sa schimbati bujiile la 4 ani sau 50000 de km si ati scapat de grija bujiilor rupte. Eu am schimbat bujiile la 50000 de km si au iesit foarte usor
                    DIESEL FAN

                    Comment


                    • #55
                      Salut, azi dimineata m-am intampinat pentru prima oara cu problema asta in sensul ca dupa pornire mi-a ramas aprin arculetul inca aproximativ 30 de secunde, si la fel a facut de cate ori am pornit astazi. Din ce am citit pe forum pana acum am inteles ca problema ar fi de la o bujie arsa. Oare mai are rost sa ma duc la un tester sa mai dau alti bani sau sa schimb toate bujiile deoarece masina are 129.000 de km si masina o am de la 70.000 si nu gred ca au fost schimbate nici inainte. Ce ma sperie e urmatorul lucru...un prieten mi-a povestit ca se schimba foarte greu in sensul ca se demonteaza multe treburi pe la motor, el spunea ca la un E60(BMW seria 5) asa a fost. Am mai citit aici si m-am inspaimantat de pataniile unora cu bujiile rupte. Recomandati schimbarea lor la reprezentanta??? E asa complicat??? Cam la ce manopera sa ma astept la reprezentanta...cam cate ore??? Multumesc.

                      Comment


                      • #56
                        Eu tocmai am schimbat 4 arse din 6....simtul cheii e important....vaselina MB de bujii si injectoare se pune din abundentza....La mine au iesit doar cu WD40,chiar daca aveam si alte superspray-uri pregatite...

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Eu tocmai am schimbat 4 arse din 6....simtul cheii e important....vaselina MB de bujii si injectoare se pune din abundentza....La mine au iesit doar cu WD40,chiar daca aveam si alte superspray-uri pregatite...
                          De unde ai stiut care sunt arse si care nu. Oare pe unde sunt situate la mine bujiile astea??? Sunt greu de gasit, ai pozitie ???

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by jordansens View Post
                            De unde ai stiut care sunt arse si care nu. Oare pe unde sunt situate la mine bujiile astea??? Sunt greu de gasit, ai pozitie ???
                            Poate te ajuta poza asta . Ca sa ajugi la bujii trebuie sa te apuci de desfacut ceva suruburi . Bafta .
                            Attached Files
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #59
                              E super simplu.....am scos mufa din releul de bujii,pe mufa sunt numerotate bujiile,apoi cu un plus am atins fiecare papuc din mufa,care nu face scinteie la atingere(absoarbe curent)e arsa...

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by DMIHNEA View Post
                                E super simplu.....am scos mufa din releul de bujii,pe mufa sunt numerotate bujiile,apoi cu un plus am atins fiecare papuc din mufa,care nu face scinteie la atingere(absoarbe curent)e arsa...


                                Salut am si eu in sprinter cu motor de 2.7 la bord ii aprins becul de la buji am fost la un tester si a zis ca ii problema cu bujia de pe cilindrul 4 am mers la un electrician si a verificat fiecare bujie si sunt bune care sa fie problema. Va multumesc .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF