Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    buna ziua, am un w210 an 96, motor 2155cmc diesel, 70 kw. si la modelul acesta se pot rupe asa de usor bujiile sau problema este doar la cdi-uri???

    Comment


    • #77
      Originally posted by king kong View Post
      Aici

      Oricum iti pot arata cele mai profi seturi care oricum nu ajung la suma de 6800ron . Daca chiar vrei sa-ti achizitionezi asa ceva iti pot da link-urile

      Buy and sell electronics, cars, fashion apparel, collectibles, sporting goods, digital cameras, baby items, coupons, and everything else on eBay, the world's online marketplace

      Sper sa-ti fie de folos , ironia sa stii ca nu este .
      Eu vb de asa ceva http://www.youtube.com/watch?v=yrGm_...eature=related , dar sant interesante si link-urile tale.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #78
        Originally posted by popeye_pmm View Post
        Eu vb de asa ceva http://www.youtube.com/watch?v=yrGm_...eature=related , dar sant interesante si link-urile tale.
        Asta e bun ?

        Deci pretul de 6800ron este exagerat . Link-ul cu filmuletul tot eu l-am postat deci stiam despre ce e vorba . Vezi ca in filmuletul de pe youtube sunt 2 seturi , de extras injectoare si de extras bujii . Acum , normal ca cine vede filmul isi doreste acel kit pentru ca l-a vazut in actiune dar mai sunt si alte kituri care fac aceeasi treaba . Normal ca cel de la Klann este " ultimate " si cel mai complet dar e mai bine sa nu ajungi sa ai nevoie de el . Cu putina atentie , cu kitul de trei piese si cu mult degripant poti rezolva treaba linistit.
        Apropos acum poti gasi spray cu azot lichid care ingheata bujia instantaneu si bineinteles se contracta putand fi scoasa relativ usor . Sper ca v-am fost de folos . O zi buna .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #79
          Originally posted by mitea View Post
          Azi am fost la service-ul Mercedes si mi-am verificat bujiile.Mi-au spus ca am trei din patru arse dar m-au sfatuit sa nu le schimb pentru ca s-ar putea sa se rupa la demontare fiind apoi nevoiti sa imi scoata chiulasa.Cei de la service mi-au mai spus ca Mb-urile sunt masini care ar trebui sa porneasca fara bujii.Voi ce ma sfatuiti sa fac?Va multumesc.
          Salut!
          Cele mai pertinente explicatii le-a dat colegul POPEYE_PM, pe care il salut si totodata il recunosc de la distanta Bucuresti- Iasi ca fiind un foarte bun meserias, cu experienta. Daca ati urmarit atent tot ce a scris, a explicat acolo amanuntit de ce se rup bujiile in chiulasa. As vrea sa adaug ceva. Pentru a evita oarecum ruperea bujiilor (dar nu 100%) asa cum a spus folositi o tubulara lunga de 10, ciocanel, si f. multa rabdare. Cu ciocanelul se bate cheia usor pe bujie, preventiv pentru a transmite socurile pric corpul bujiei si a dezlipi eventualele depuneri de calamina. Apoi se incearca desfiletarea bujiei cate 1/2 tura dupa care 1/4 tura in sens opus (exact ca atunci cand se foloseste un tarod pentru filetat). ATENTIE!!!!!- nu folositi forta la aceasta operatiune. Daca reusiti sa miscati bujia si la un moment dat opune ceva rezistenta rotiti-o in sensul de stangere apoi desfacere de cateva ori.
          Chiar si asa bujia se poate rupe. Daca rupeti bujii in chiulasa, aveti urmatoarele solutii:
          -exista o unealta SDV fabricata de firma KLANN pentru extras bujii rupte in chiulasa. Adaug link-ul -http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko.
          - la fel de bine se poate folosi un cleste pentru pocnituri. (Nu stiu daca s-a mai gandit careva la asta).
          -ultima solutie e sa scateti chiulasa. Relativ multa manopera la care se adauga si pretul garniturii de chiulasa.
          Mult succes.
          Cu respect Cristian C.
          pentru eventuale explicatii suplimentare ma puteti contacta la tel 0749562999.
          Last edited by cristian C.; 12-18-2010, 11:39 AM.

          Comment


          • #80
            salut. cel mai bine e sa schimbati bajiile. de o saptamana intreb la toti mecanicii ce ar putea avea masina de nu mai porneste. pornea trasa si dupa avea pornire la cheie fara probleme, dar dupa 30 minute nu mai pornea decat trasa. toti mecanicii profesori au spus ca am injectia defecta ca pierde presiune.am intrebat un adevarat profesor al injectiei ce ar putea avea. raspunsul a fost ca nu pompa e defecta cel mai sigur bajiile. am desfacut...fara sa am probleme ca s-ar rupe vre-una... si din 6 1 mai lucra. am pus NOI.... merge ca noua...........asa ar trebui sa faca toata lumea, nu mai omorati masinile sunt destul ded ieftine bajiile...45 ron sau mai gasiti la comanda si la 30 ron...

            Comment


            • #81
              salut la baieti am si eu o problema ami porneste greu vito am aschimbat doua buji si tot asa face ce o avea

              Comment


              • #82
                salut la baieti am si eu o problema ami porneste greu vito am aschimbat doua buji si tot asa face ce o avea

                Comment


                • #83
                  De preferat sa schimbati bujiile incandescente la un service serios care are si trusa de extractie in cazul ca se rup in chiulasa (nu trebuie demontata chiulasa). Incercati si acasa cu o tubulara dar sa trageti drept fara inclinare(numai rotatie fara forte radiale). Personal le inlocuiesc cu motorul rece si string tare din dinti...si mai fac o pauza si mai dau una doua ture inapoi si iar strang din dinti... adrenalina curata!

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by cristian C. View Post
                    Salut!
                    Cele mai pertinente explicatii le-a dat colegul POPEYE_PM, pe care il salut si totodata il recunosc de la distanta Bucuresti- Iasi ca fiind un foarte bun meserias, cu experienta. Daca ati urmarit atent tot ce a scris, a explicat acolo amanuntit de ce se rup bujiile in chiulasa. As vrea sa adaug ceva. Pentru a evita oarecum ruperea bujiilor (dar nu 100%) asa cum a spus folositi o tubulara lunga de 10, ciocanel, si f. multa rabdare. Cu ciocanelul se bate cheia usor pe bujie, preventiv pentru a transmite socurile pric corpul bujiei si a dezlipi eventualele depuneri de calamina. Apoi se incearca desfiletarea bujiei cate 1/2 tura dupa care 1/4 tura in sens opus (exact ca atunci cand se foloseste un tarod pentru filetat). ATENTIE!!!!!- nu folositi forta la aceasta operatiune. Daca reusiti sa miscati bujia si la un moment dat opune ceva rezistenta rotiti-o in sensul de stangere apoi desfacere de cateva ori.
                    Chiar si asa bujia se poate rupe. Daca rupeti bujii in chiulasa, aveti urmatoarele solutii:
                    -exista o unealta SDV fabricata de firma KLANN pentru extras bujii rupte in chiulasa. Adaug link-ul -http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko.
                    - la fel de bine se poate folosi un cleste pentru pocnituri. (Nu stiu daca s-a mai gandit careva la asta).
                    -ultima solutie e sa scateti chiulasa. Relativ multa manopera la care se adauga si pretul garniturii de chiulasa.
                    Mult succes.
                    Cu respect Cristian C.
                    pentru eventuale explicatii suplimentare ma puteti contacta la tel 0749562999.
                    Daca trec prin Iasi iti faci o pomana si m-i le schimbi si mie, nu gratis bineinteles? Am una arsa, dar ma gandesc sa le schimb pe toate. Multumesc !

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by teofil1966 View Post
                      M-am apucat si eu sa schimb bujiile la C220cdi,motor incalzit si dai si transpira si ... la prima bujie deodata sa invartit in gol clar am rupto... am plecat la un service MB si mi-a zis ca pot merge mult si bine asa cu ea rupta ,sau chiuloasa jos si scoate bujia rupta . Am intrebat si la alt service si a zis ca scoate bujia rupta fara sa dea chiuloasa jos cu jumatate de pret tot mi sa parut mult vreo 600-700 lei si un prieten ma sunat si mi-a zis un meserias aproape de mine in jumtate de
                      ce numar de telefon are mecanicul respectiv
                      Last edited by Luxian; 02-12-2012, 23:01 PM.

                      Comment


                      • #86
                        poti sa ne ajuti cu un numar de telefon

                        Originally posted by teofil1966 View Post
                        M-am apucat si eu sa schimb bujiile la C220cdi,motor incalzit si dai si transpira si ... la prima bujie deodata sa invartit in gol clar am rupto... am plecat la un service MB si mi-a zis ca pot merge mult si bine asa cu ea rupta ,sau chiuloasa jos si scoate bujia rupta . Am intrebat si la alt service si a zis ca scoate bujia rupta fara sa dea chiuloasa jos cu jumatate de pret tot mi sa parut mult vreo 600-700 lei si un prieten ma sunat si mi-a zis un meserias aproape de mine in jumatate de ora a rezolvat si toate bujiile schimbate. Cost 100 lei ... ma las de mecanica de unu singur.
                        poti sa ne ajuti cu un numar de telefon

                        Comment


                        • #87
                          va ajut cu bujiile rupte.
                          0735043086 - Urziceni

                          Comment


                          • #88
                            Poate stie cineva care este codul pe original al bujiilor incandescente ptr.w 203 cdi sau ce firma le inlocuieste la calitate ? Am parcurs 130000 km cu bujiile originale si am becul spiralat aprins in bord .Cum stiu care este defecta ? Va multumesc
                            Das Beste Oder Nichts ! MB

                            Comment


                            • #89
                              Am rezolvat ..va multumesc oricum! Pe original vin BERU 55 lei bujia la service in constanta .
                              Das Beste Oder Nichts ! MB

                              Comment


                              • #90
                                Salutare tuturor.
                                Ieri am schimbat si eu bujiile la al meu w203. Cred ca nu au fost schimbate niciodata la cat de greu le-am desfacut si la cum arata. Am ous bujii Beru.
                                La bujia nr. 4 (prima de langa parbriz) cand am scos-o am observat ca era foarte murdara si avea pe ea ceva uleios. Ce poate fi?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF