Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sunt absolut sigur ca se pot rupe bujiile incandescente la demontare,chiar azi mi-am dus masina la pompagiu pt ceva probleme la injectoare si l-am rugat sa imi controleze si bujiile la care mi-a raspuns: sper sa nu fie arse bujiile de la pistoanele 1 si 5 ca alea se rup foarte usor la demontare,a zis ca a patit destul de des chestia asta.Mentionez ca masina mea este W 210, 250 Diesel.
    W 123 -240 Diesel 1984

    W 210 -250 Diesel 1996

    Comment


    • #17
      Explicatia e relativ simpla. Datorita coeficientilor de dilatatare diferiti dintre otel si aluminiu intre electrod si chiuloasa se mareste un pic spatiul in timpul functionarii, spatiu care se umple cu impuritati (funingine) ce se ard si devin un soi de calamina. In momentul racirii chiuloasei acesta comprima pe electrod prinzand-ul ca intr-o menghina.De aceea este recomandat ca inainte de fiecare iarna sa inspectam bujiile scotandu-le de pe chiuloasa astfel calamina avand mari sanse sa se desprinda si sa cada in camera de ardere (fiind evacuata la primele cicluri ale mortorului), astfel evitam ca aceasta sa se depuna in exces pe electrozi.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #18
        Intr-adevar asta este o explicatie a fenomenului care face ca bujia sa se blocheze sau sa se desfaca greu. Totusi avand in vedere nivelul de precizie la care se lucreaza in proiectarea de piese m-as fi asteptat sa se ia in calcul fenomenul asta, pentru ca bujia sa nu se blocheze.
        Si ia uite cum facem teoria bujiei.
        Intrebare: nu ar fi o treaba sa se incerce desfacea bujiilor cu motorul cald?
        Recunosc ca nu stiu cum arata agregatul pe la W203 asa ca nu stiu ce componente cu temperaturi ridicate ar putea sta in cale.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Originally posted by adidc View Post
          Intrebare: nu ar fi o treaba sa se incerce desfacea bujiilor cu motorul cald? .
          Se prapadesc mai abitir cand sant calde
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #20
            Na bun. Eu ma gandeam la treaba cu dilatatia si cresterea spatiului intre electrod si chiulasa.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              Mda...se pare ca aveti dreptate...am fost de dimineata la service si mecanicul a cam strambat din nas si a refuzat sa-mi schimbe bujiile pe motiv ca "se rup, defect original MB". Cred ca am sa ma risc eu...am vazut pe aici pe forum si modalitatea scoaterii unei bujii rupte. Urati-mi succes! )
              Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

              Comment


              • #22
                Multa bafta, succes si cum spunea popeye pe pagina precedenta si ceva tutun ...desi nu sustin ideea.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Tavi73 View Post
                  Mda...se pare ca aveti dreptate...am fost de dimineata la service si mecanicul a cam strambat din nas si a refuzat sa-mi schimbe bujiile pe motiv ca "se rup, defect original MB". Cred ca am sa ma risc eu...am vazut pe aici pe forum si modalitatea scoaterii unei bujii rupte. Urati-mi succes! )
                  Nu stiam ca ai probleme cu ele. Daca nu sta nimic aprins in bord si masina porneste normal as zice sa le lasi in pace si sa nu-ti faci singur de lucru daca vrei sa le schimbi doar de dragul de a le schimba. Oricum, SUCCES.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by florineasca View Post
                    Nu stiam ca ai probleme cu ele. Daca nu sta nimic aprins in bord si masina porneste normal as zice sa le lasi in pace si sa nu-ti faci singur de lucru daca vrei sa le schimbi doar de dragul de a le schimba. Oricum, SUCCES.
                    Am "spirala" aprinsa de vreo ceva timp. Stiam ca e una sau mai multe bujii arse dar am mers asa.
                    A fost nashpa rau...e plin de fire si alte kkt-uri....dar am reusit!
                    Foarte util a fost, zic eu, spray-ul "antigrip" si multa,multa rabdare(tutunul din abundenta).
                    Nu mai fac asta pt nimeni(una din bujii a plecat spre rupere dar am avut noroc). Mai bine dau ceva la un service autorizat si ei raspund cu capul de ceea ce se intampla. Aviz amatorilor!!
                    Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                    Comment


                    • #25
                      Pai din cate se scriu se pare ca nu prea raspund...nici cu capul nici cu mainile sau alte elemente. Intr-un fel ii inteleg. Personal ma bucur ca ai reusit si ca atare ce s-a scris in threadul asta a folosit macar cuiva. Nu de alta dar colegul care l-a deschis a cam uitat de el.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #26
                        Cam acum un an am avut si eu acesta problema cu o bujie(C220 CDI din 2001,W203).Imi ramanea aprins martorul bujii cam 20-30 de secunde dupa ce porneam motorul,asa ca am fost cu masina in service MB,unde au descoperit ca era arsa o bujie.Am vrut sa le schimb pe toate,dar mi-au spus ca mai bine o schimba doar pe cea arsa,pentru ca se rup foarte usor.Am bagat si-o poza cu bujia schimbata.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by And[hop] View Post
                          Cam acum un an am avut si eu acesta problema cu o bujie(C220 CDI din 2001,W203).Imi ramanea aprins martorul bujii cam 20-30 de secunde dupa ce porneam motorul,asa ca am fost cu masina in service MB,unde au descoperit ca era arsa o bujie.Am vrut sa le schimb pe toate,dar mi-au spus ca mai bine o schimba doar pe cea arsa,pentru ca se rup foarte usor.Am bagat si-o poza cu bujia schimbata.
                          Ce fricosi......
                          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by popeye_pmm View Post
                            Ce fricosi......
                            Principul "bg pla in ea ca nu e a mea" nu functioneaza intotdeauna.
                            Rezolvarea: cautati un baiat..ii dati 10 beri..si vi le scoate.cu tot cu motor.Satisfactie garantata!!!
                            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                            Si o panarama de scuter

                            Comment


                            • #29
                              Ziceam mai sus ca intr-un fel ii inteleg pe astia de pe la service-uri. Ganditi-va putin cam ce manopere au astia pe la reprezentante. Si si daca nu la reprezentante si tot au niste preturi pe ora, unii, de te doare mintea. Ca atare ce i-ar fi unuia din vina lui, in loc sa lucreze 10 minute la o bujie sa stea 3 ore pana o scoate pentru ca s-a rupt. Inmultit cu manopera pe ora e cam neprofitabil. Chiar daca nu trebuie platiti pentru ca e responsabilitatea lor, dar nu pot lucra altceva intre timp. Asta e viata.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Mecanicii nu au nici o vina ca masina a fost proiectata la betzie! Luati-va bot de cal toti ca nu se mai rupe nimic!
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF