Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cod eroare P0087

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cod eroare P0087

    Salut!
    Acum vreo luna pornesc mașina dimineața, iar martorul check engine rãmâne aprins. Mașina rula perfect, absolut nicio problema.
    M-am uita pe net sa vãd cauzele martorului, iar una din ele era “capacul de la rezervor nu este închis corect”.
    Trag pe dreapta, opresc motorul, desfac capacul de la rezervor, îl pun la loc atent, pornesc motorul și martorul a dispãrut.
    Astazi am fãcut rost de o mufa obd2, iar dupã scanare cu softul torque pro mi-a descoperit eroarea P0087.
    Este posibil sa aibã legãtura cu povestea de mai sus si codul sa fi rãmas de atunci? Sau este alta problema?
    Menționez ca in bord nu am nici un martor aprins, iar mașina ruleazã foarte bine.

  • #2
    Daca ne spui si motorizarea si combustibilul ar fi minunat.[emoji12]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      W204 C200Cdi scuze

      Comment


      • #4
        Dacă nu curge vre-un furtunel, se poate asocia cu 'pana prostului',...
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Alin, te rog sa fii mai explicit )

          Comment


          • #6
            Originally posted by vladmarcu View Post
            Alin, te rog sa fii mai explicit )
            La noi, pana prostului refera la lipsa combustibilui în rezervor, iar furtunel poate fi cel de la filtrul de motorina sau oricare altul care poarta motorina.

            Deasemenea, pe aici pe forum sunt câtva colegi care au avut probleme cu transbordarea motorinei între compartimentele rezervorului.

            Codul generic postat de tine, refera la lipsa presiunii combustibilui.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Firește ca știu ce înseamnã pana prostului, dar spune-mi te rog, e posibil ca eroarea sa fi rãmas de când am avut problema cu capacul de la rezervor?
              Ce ma sfãtuiești sa fac?
              Am mai citit ca poate fi și de la calitatea carburantului. Eu obișnuiesc sa folosesc motorina de la Rompetrol.

              Comment


              • #8
                Nu ai detaliat problema capacului de la rezervor.

                Opinia mea am explicat- o deja,
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Probabil l-am închis doar pe jumãtate, am pornit motorul cu el așa, s-a aprins check engine, am oprit motorul, am închis corect capacul, am pornit motorul și s-a stins check engine.
                  O fi rãmas cu eroarea aia?
                  Nu am scurgeri pe nicãieri.

                  Comment


                  • #10
                    Astãzi am încercat sa șterg eroarea din soft, dar la urmãtoarea scanare apãrea iar.
                    Aveam cam o treime motorina in rezervor de la Rompetrol, am mers la o benzinãrie Moll și am fãcut plinul. Am avut un drum de vreo 130 km. Dupã aceea am fãcut iar o scanare și eroarea a dispãrut.
                    Acum nu sunt sigur care este motivul din care a dispãrut eroarea.
                    Pentru ca i-am fãcut plinul sau pentru ca am alimentat de la Moll in loc de Rompetrol.

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic, plinul. Dacă vei face o diagnoza profesionala, e recomandat sa nu mai ștergi oodurile de eroare. Pe lângă codul respectiv, mai sunt o grămadă de informații f importante care nu se vad pe un tester generic, dar care se șterg odată cu ștergerea erorii.

                      Atât timp cât nu e aprins Check Engine poți circula liniștit chiar dacă ai erori memorate.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Ok! Mulțumesc frumos!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF