Salut!
Acum vreo luna pornesc mașina dimineața, iar martorul check engine rãmâne aprins. Mașina rula perfect, absolut nicio problema.
M-am uita pe net sa vãd cauzele martorului, iar una din ele era “capacul de la rezervor nu este închis corect”.
Trag pe dreapta, opresc motorul, desfac capacul de la rezervor, îl pun la loc atent, pornesc motorul și martorul a dispãrut.
Astazi am fãcut rost de o mufa obd2, iar dupã scanare cu softul torque pro mi-a descoperit eroarea P0087.
Este posibil sa aibã legãtura cu povestea de mai sus si codul sa fi rãmas de atunci? Sau este alta problema?
Menționez ca in bord nu am nici un martor aprins, iar mașina ruleazã foarte bine.
Acum vreo luna pornesc mașina dimineața, iar martorul check engine rãmâne aprins. Mașina rula perfect, absolut nicio problema.
M-am uita pe net sa vãd cauzele martorului, iar una din ele era “capacul de la rezervor nu este închis corect”.
Trag pe dreapta, opresc motorul, desfac capacul de la rezervor, îl pun la loc atent, pornesc motorul și martorul a dispãrut.
Astazi am fãcut rost de o mufa obd2, iar dupã scanare cu softul torque pro mi-a descoperit eroarea P0087.
Este posibil sa aibã legãtura cu povestea de mai sus si codul sa fi rãmas de atunci? Sau este alta problema?
Menționez ca in bord nu am nici un martor aprins, iar mașina ruleazã foarte bine.
Comment