Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti W203 C180 k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti W203 C180 k

    Va salut colegi. Ma vad nevoit din nou sa apelez la sfaturile voastre. La masina mea,un mb c180k din 2004,am sesizat o noua problema,de data asta cu relantiul, mai exact,dupa ce se incalzeste motorul imi ramane relantiul undeva la 1000-1200 de ture. Asta se intampla cel mai frecvent cand scot masina pe liber ,in mers. Problema apare si cu masina stand pe loc,dar in cazul asta,daca stationarea este de macar 30 de secunde,incepe sa scada singur spre normal.Am mai observat ca daca am clima pornita,relantiul tinde sa se comporte normal,adica se intampla mai rar sa stea ridicat.In afara faptului ca sta turata,masina nu are nici un alt simptom,merge rotund,trage,parca sa zic ca ar consuma ceva mai mult.Daca o opresc si o pornesc imediat,relantiul sta normal pana cand plec cu ea de pe loc si o las din nou la relantiu.
    Multumesc,sper sa ma puteti ajuta. O seara faina va doresc.

  • #2
    Ceva erori pe tester ai gasit?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Am gasit ceva eruari dar cred ca sunt datorate instalatiei de gpl,mai precis din reglajele acesteia,imi da mereu cand amestec bogat cand amestec sarac de combustibil. Am schimbat sonda lambda(prima,ea parea defecta in prima faza) insa problema persista,se aprindea martorul motor si aceleasi euari. Am observat ca daca merg numai pe benzina nu se mai aprinde martorul si parca sa zic ca a disparut si problema cu relantiul. Sa aiba ceva legatura? Masina merge perfect,adica trage bine doar ca se aprinde martorul cand merg pe gpl si asi spune ca si consuma ceva mai mult cand se aprinde.. Multumesc

      Comment


      • #4
        Furtunul din 3 segmente si valva unisens dintre kompresorul mecanic si blocul motor le-ai schimbat? Furtunul acela este cunoscut ca se crapa si trage aer fals, crescand consumul si producand si alte efecte plus erori de amestec sarac de cele mai multe ori sau amestec bogat cateodata. Daca este furtunul crapat, piesele pe oem cu tot cu valva costa pana in 100 de lei.
        Pe tester trebuie sa te uiti la STFT si LTFT ce valori in procente au. Daca LTFT este peste 18% iti apare check engine in bord. Dupa ce rezolvi problema care o ai la masina mergi sa iti reprogrameze calculatorul de gpl cu noii parametri ai calculatorului masinii pe benzina. Daca nu se face aceasta operatiune este posibil sa ai diferente si compensari prea mari.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspuns. Cat mai repede pisibil am sa desfac sa verific furtunele cu pricina. Multumesc inca odata.

          Comment


          • #6
            Si daca te rog,ma poti ajuta cu niste coduri ale furtunelor si ale valvei? Multumesc.

            Comment


            • #7
              furtunurile

              A 271 018 12 82
              A 271 018 15 82
              A 271 018 14 82

              Valva

              A 271 018 03 29

              Comment


              • #8
                Va multumesc colegi. Ca sa ajungi la ele presupun ca trebuie sa demontezi carcasa filtrului de aer,nu? Se schimba greu?

                Comment


                • #9
                  Din cate stiu eu si compresorul (si cureaua de accesorii). Si galeria. O sa fac si eu treaba asta in perioada urmatoare.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF