Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Erori P200B/P0101 Mercedes C200k W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tubul de vaccum de intra la clapeta a fost verifucat?Ai si o valva mica deasupra motorului cu alte tuburi de vaccum acolo.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #17
      Totul a fost verificat, luat la mana, schimbat, furtunasele de vacum iti jumule pielea de pe mana.
      Tot sistemul secundar de injectie cu aer sau EGR cum am vazut prin tara ca i se spune a fost verificat.
      Totul este in perfecta stare, masina nu are km foarte multi, si se vede la motor totul arata impecabil si functioneaza.
      Ma gandesc ca daca era o defectiune mecanica trebuia sa primesc eroarea in orice imprejurimi, iar daca era o defectiune electrica cel mai probabil eroarea era permanenta.

      Comment


      • #18
        Ai incercat cu alt senzor de impulsuri al vibrochenului?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #19
          Nu am incercat, si nu o sa mai incerc nimic.
          Din multe testari cu star rezulta ca masina ruleaza foarte bine fara eroare sau probleme la alti senzori.
          Eroarea aia dupa multe cautari inteleg ca face referire strict la clapeta de acceleratie.
          Astept pana cand eroarea devine permanenta, atunci cumpar clapeta din dezmembrari o pun mai da eroare da, o returnez, cumpar debitmetru mai da eroare nu, il pastrez. Asta mi se pare varianta simpla. Varianta complicata am incercato si nu am reusit.
          Multumesc tuturor pentru interesul acordat, si celor care m-au contactat in privat. Daca o sa gasesc rezolvare o sa postez aici in cazul in care cineva se mai confrunta cu asa ceva sa aiba o solutie.

          Comment


          • #20
            Sa nu vorbim si de contacte imperfecte gen mufa putin cracanata si nu preseaza bine pinul tata am patit treaba asta cu un ecu la o masina aproape noua care la fel dadea numere aleatoriu.Mai poate fi vorba de vreo lipitura "rece" in ecu dar sa speram ca nu.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Ecu il am si eu in cap.
              Am gasit in foile masinii in 2014 eroare sonda lambda si p200b (tester bosch parca) eroare maf sensor film cald (adica eroarea care o vad si eu pe delphi) probabil decat pe star apare p200b eroare plauzibila clapeta (p0101) probabil si la vremea aceea la fel aparea dar nu a incercat.
              Eroarea pe sonda nu mai este, deci clar a schimbat sonda a curatat firele, si a schimbat si acel electromagnet de centrare al axului cu came pentru ca are acum si acel adaptor.
              Eu cand am luat masina acel electromagnet a fost primul care a fost comandat si schimbat pentru ca in mufa lui era foarte putin ulei.
              Chestia este ca se tot discuta ca daca masina are eroare pe sonda si pe debitmetru e clar ca uleiul a ajuns pana in ecu, desi nu vad cum, firele la ecu sunt curate, nu este gram de praf acolo.

              Comment


              • #22
                Imi cer scuze pentru post dublu, am uitat sa precizez o chestie care am descoperito abia acum 2 zile clar pana acum nu pateam treaba asta dar nici nu am bagat de seama.
                La relanti nu se tureaza mai mult de 4000 ture, zici ca e limitata electronic.
                In sarcina se duce la rosu.
                Am inteles ca unele masini au o protectie.
                Este normal sa faca treaba asta modelul asta ?
                Last edited by Dani22; 06-01-2017, 14:55 PM.

                Comment


                • #23
                  Buna seara colegi, revin cu update. Am fost plecat cu masina in aceasta mini vacanta ~1300 km prin tara, ce am observat este ca masina ruleaza impecabil 1-2-3-400 km pana intra in aglomeratie sau in oras, atunci aprinde eroarea.
                  Banuiesc ca am schimbat debitmetre degeaba, deoarece ele intradevar detectau aer cald in admisie.
                  Voi da jos intercoolerul si voi incerca sa il curat, daca nu se prezinta ok o sa cumpar unul nou.
                  Banuiesc ca el nu raceste cat trebuie in oras/aglomeratie, aerul ajungand la o temperatura de 50 grade+. Iar la drum intins raceste mai bine datorita curentului puternic de aer.

                  Comment


                  • #24
                    nu stiu despre restul problemelor, dar poti incerca o etalonare cu un alt senzor.
                    Poate il poti pune pe undeva pe admisie.

                    PEste 4mii nici a mea nu se tureaza stand pe loc. Cred ca e normal.

                    Comment


                    • #25
                      Salutare revin cu noutati dupa ceva timp in speranta ca vor fi de folos si altor persoane care se confrunta cu aceasta problema.

                      Am ignorat total eroarea din bord si am continuat sa adun km cu masina in speranta ca piesa care face probleme o sa crape cat mai repede si o sa am o eroare fixa si pe piesa respectiva.
                      Prima data a cedat pompa de benzina, problema rezolvata, comandat pompa noua si filtru benzina pe original.
                      Urmatoarea problema a aparut cand m-au lasat bujiile, am pus bujii ngk iridium.
                      Dupa putin timp masina a inceput sa mearga in suturi si la scurt timp a lesinat, nu a vrut sa mai traga.
                      Am comandat din dezmembrari debitmetru, clapeta acceleratie, si clapeta din stanga de la kompressor, clapeta de aer cred ca se numeste (asta cred eu ca a fost vinovata) si masina si a revenit la viata.
                      Ruleaza perfect, fara erori.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare Dani, a mai creat probleme de atunci masina? nu de alta dar ma lovesc si eu de fix aceeasi chestie si am gasit 2 variante:
                        1) varianta ta cu clapeta de aer suplimentar
                        2) varianta furtunele de vacuum pe care vad ca tu le-ai schimbat de la bun inceput

                        Mersi de raspuns,

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Dani22 View Post
                          Salutare revin cu noutati dupa ceva timp in speranta ca vor fi de folos si altor persoane care se confrunta cu aceasta problema.

                          Am ignorat total eroarea din bord si am continuat sa adun km cu masina in speranta ca piesa care face probleme o sa crape cat mai repede si o sa am o eroare fixa si pe piesa respectiva.
                          Prima data a cedat pompa de benzina, problema rezolvata, comandat pompa noua si filtru benzina pe original.
                          Urmatoarea problema a aparut cand m-au lasat bujiile, am pus bujii ngk iridium.
                          Dupa putin timp masina a inceput sa mearga in suturi si la scurt timp a lesinat, nu a vrut sa mai traga.
                          Am comandat din dezmembrari debitmetru, clapeta acceleratie, si clapeta din stanga de la kompressor, clapeta de aer cred ca se numeste (asta cred eu ca a fost vinovata) si masina si a revenit la viata.
                          Ruleaza perfect, fara erori.
                          Salutare Dani, s-a mai intamplat ceva dupa ce ai rezolvat? Mersi

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Ovidiu-d View Post
                            Salutare Dani, a mai creat probleme de atunci masina? nu de alta dar ma lovesc si eu de fix aceeasi chestie si am gasit 2 variante:
                            1) varianta ta cu clapeta de aer suplimentar
                            2) varianta furtunele de vacuum pe care vad ca tu le-ai schimbat de la bun inceput

                            Mersi de raspuns,
                            Salut Ovidiu, imi cer scuze nu am mai intrat pe forum de ceva timp.
                            Masina nu a mai creat probleme, merge perfect.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF