Buna seara, am o mare problema cu un c200 Kompressor an fabricatie 2002, berlina 2.0 120 KW.
Cand am cumparat masina pe un tester OBD imi arata 2 coduri de eroare P200B si P0101. Pe tester Delphi era eroarea P200B Debitmetru film cald.
Am schimbat electromagnetul de centrare al axului cu came, era foarte putin ulei in mufa, am curatat mufa problema s-a rezolvat, acum este curat.
Am schimbat furtunasele de vacum.
Am curatat clapeta de acceleratie (foarte putina mizerie pe ea).
Am pus debitmetru delphi nou, masina mergea in suturi la rece, daca o acceleram dadea sa moara.
Am pus debitmetru autlog nou (unul ieftin, deoarece nou original mercedes costa ~1800 ron).
Verificat bujiile (aproape noi).
Acum pe OBD am eroarea p0101, pe tester delphi in continuare P200B Debitmetru film cald.
Am dus masina la autoklass si au spus ca eroarea ii conduce spre galeria de admisie posibil infundata. Demontat galeria de admisie este foarte curata.
Ca simptome la pornire are o fractiune de secunda unde scade turatia undeva la ~1000 turatii apoi isi revine ~1200/1300 pana se incalzeste putin (cateva secunde pentru ca a venit caldura).Iar cand decuplez cutia (manuala) si opresc la semafor pentru 2 secunde motorul se tureaza foarte putin ~1300 turatii (se accelereaza asa de 2-3 ori).
Am cautat pe forum fel si fel de solutii, discutii, nu reusesc sa ii dau de cap.
Daca are cineva idee ce este in neregula cu masina asta il rog sa imi dea un sfat.
Cand am cumparat masina pe un tester OBD imi arata 2 coduri de eroare P200B si P0101. Pe tester Delphi era eroarea P200B Debitmetru film cald.
Am schimbat electromagnetul de centrare al axului cu came, era foarte putin ulei in mufa, am curatat mufa problema s-a rezolvat, acum este curat.
Am schimbat furtunasele de vacum.
Am curatat clapeta de acceleratie (foarte putina mizerie pe ea).
Am pus debitmetru delphi nou, masina mergea in suturi la rece, daca o acceleram dadea sa moara.
Am pus debitmetru autlog nou (unul ieftin, deoarece nou original mercedes costa ~1800 ron).
Verificat bujiile (aproape noi).
Acum pe OBD am eroarea p0101, pe tester delphi in continuare P200B Debitmetru film cald.
Am dus masina la autoklass si au spus ca eroarea ii conduce spre galeria de admisie posibil infundata. Demontat galeria de admisie este foarte curata.
Ca simptome la pornire are o fractiune de secunda unde scade turatia undeva la ~1000 turatii apoi isi revine ~1200/1300 pana se incalzeste putin (cateva secunde pentru ca a venit caldura).Iar cand decuplez cutia (manuala) si opresc la semafor pentru 2 secunde motorul se tureaza foarte putin ~1300 turatii (se accelereaza asa de 2-3 ori).
Am cautat pe forum fel si fel de solutii, discutii, nu reusesc sa ii dau de cap.

Daca are cineva idee ce este in neregula cu masina asta il rog sa imi dea un sfat.

Comment