Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Erori P200B/P0101 Mercedes C200k W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erori P200B/P0101 Mercedes C200k W203

    Buna seara, am o mare problema cu un c200 Kompressor an fabricatie 2002, berlina 2.0 120 KW.
    Cand am cumparat masina pe un tester OBD imi arata 2 coduri de eroare P200B si P0101. Pe tester Delphi era eroarea P200B Debitmetru film cald.
    Am schimbat electromagnetul de centrare al axului cu came, era foarte putin ulei in mufa, am curatat mufa problema s-a rezolvat, acum este curat.
    Am schimbat furtunasele de vacum.
    Am curatat clapeta de acceleratie (foarte putina mizerie pe ea).
    Am pus debitmetru delphi nou, masina mergea in suturi la rece, daca o acceleram dadea sa moara.
    Am pus debitmetru autlog nou (unul ieftin, deoarece nou original mercedes costa ~1800 ron).
    Verificat bujiile (aproape noi).
    Acum pe OBD am eroarea p0101, pe tester delphi in continuare P200B Debitmetru film cald.
    Am dus masina la autoklass si au spus ca eroarea ii conduce spre galeria de admisie posibil infundata. Demontat galeria de admisie este foarte curata.
    Ca simptome la pornire are o fractiune de secunda unde scade turatia undeva la ~1000 turatii apoi isi revine ~1200/1300 pana se incalzeste putin (cateva secunde pentru ca a venit caldura).Iar cand decuplez cutia (manuala) si opresc la semafor pentru 2 secunde motorul se tureaza foarte putin ~1300 turatii (se accelereaza asa de 2-3 ori).
    Am cautat pe forum fel si fel de solutii, discutii, nu reusesc sa ii dau de cap.
    Daca are cineva idee ce este in neregula cu masina asta il rog sa imi dea un sfat.

  • #2
    Erori P200B/P0101 Mercedes C200k W203

    @Dani22
    Mare atentie cu debitmetrele aftermarket, unele dintre ele nu sunt calibrate corect, trebuie sa ai intre 2 - 3,3 grame de aer pe secunda masurate de debitmetru la ralanti. Daca ai mai mult, debitmetrul nu este calibrat corect, chiar daca este nou. Cantitatea de aer masurata, o poti vedea cu orice tester OBD.
    Sa ne spui ce ai gasit.Stima.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Am fost la masina si am verificat:
      Debitmetru fluctueaza intre 2.8 si 4 g/s (am mici fluctuatii de relanti, in mare parte ramane la 3.1-3.2).
      Pozitia clapetei de acceleratie este la 4.6% la relanti.
      Voltajul debitmetrului este de 5V.

      Comment


      • #4
        Pozitia clapetei de acceleratie si voltajul debitmetrului sunt ok, ce nu imi place, este valoarea de 3.1-3.2 grame de aer pe secunda masurate. Esti la limita superioara.
        Masuratoarea ai efectuat-o cu motorul cald sau rece? Trebuie efectuata cu motorul cald.
        Ce filtru de aer ai? Este cumva filtru sport? Cu ulei? Stima.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Masuratoarea am efectuato cu motorul rece.
          Cu motorul cald variaza intre 2.1 si 2.5 g/s.
          Filtru de aer normal.
          Multumesc pentru interesul acordat, sper sa scap cumva de problema, aseara am sters eroarea astazi a mers masina super, a pornit super, relantiul era la locul lui, cand am nimerit aglomeratie poc check aprins, limitat motorul (urca in ture la rosu, dar nu mai are vana e cam lesinat).
          Cateodata imi poate aprinde check-ul la 3 minute dupa ce am sters eroarea cateodata la 3 zile.

          Comment


          • #6
            Cu motorul cald debitmetrul este in parametrii perfecti.
            Eroarea ta ar mai putea fi data de senzorul de pozitie al vibrochenului. Sunt ceva discutii pe net in Germania pe tema aceasta.Stima.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Este vorba despre senzor impulsuri arbore cotit ? Pentru ca asta imi rezulta daca dau cautare pe google " senzor pozitie vibrochen ".
              Unde este pozitionat mai exact acest senzor la motorul m111 ?

              Comment


              • #8
                Da despre el este vorba. Nu stiu exact unde este pozitionat la motorul m111.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Am urmarit un lucru, se pare ca eroarea o primesc cand motorul este la temperatura de 84°.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Pentru eroarea asta ar fi de verificat si sa nu fie fisurat vreun tub sau sa nu prinda aer fals pe undeva.Debimetrul nu cred ca are vreo vina!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Pe un tester delphi imi arata p200b debitmetru film cald.
                      Curiozitatea mea este ca daca are ceva fisurat de ce numai cand se incalzeste motorul imi da eroarea. Adica daca merg cu ea si o opresc mereu (sa nu o las sa se incalzeasca) nu mai da nici o eroare. Mai sunt si exceptii cand imi poate da eroarea la 1 minut dupa ce o sterg indiferent de temperatura, sau pot merge 2-3 zile perfect fara nici o eroare.

                      Comment


                      • #12
                        Exemplu la un Sprinter cu tuburile de vaccum varza de la acutatorul turbo masina intra in limp doar dupa 85 de grade in rest mergea perfect...
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          In saptamana ce urmeaza o sa dau jos galeria de admisie sa vad ce gasesc acolo.
                          Sper sa rezolv problema pentru ca am platit destul de mult la multe service-uri degeaba.

                          Comment


                          • #14
                            Am verificat urmatoarele:
                            Clapeta de aer. (este deasupra kompressorului, nu cea de acceleratie)
                            EGR- sau valva care are traseu de la galeria de admisie la galeria de evacuare.
                            Toate furtunasele de deasupra galeriei de admisie.
                            Am dat fum spre galeria de admisie si nu dispare din el.
                            Nu stiu ce ar putea avea.

                            Comment


                            • #15
                              Renunt.
                              Pus STAR eroarea p200b Film Cald MAF Sensor - Eroare plauzibila clapeta acceleratie (p0101). Masina merge in parametrii nu are alta problema, nu sunt erori pe alti senzori.
                              Pus clapeta si debitmetru de pe masina fara eroare, nici o schimbare.
                              Nu stiu ce defectiune este asta deoarece primesc eroarea numai cu motorul cald, iar daca o sterg si nu las motorul sa se raceasca pot merge 10.000km fara eroare, dar daca motorul se raceste apoi cand ajunge la temperatura iar o sa primesc eroare.
                              Daca a mai patit cineva sau are cineva sugestii....

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF