Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 cloncanit puntea spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 cloncanit puntea spate

    Salutare! De vreo 2 saptamani, la trecerea peste denivelari mici, am un sunet ciudat la puntea spate. Initial am crezut ca este ceva prin portbagaj, se aude ca si cum ar fi un obiect ce se misca si se loveste de ceva metalic. Am scos absolut tot din portbagaj, inclusiv roata de rezerva si suportul acesteia dar zgomotul este prezent in continuare. A fost urcata pe elevator, verificata pe dedesubt insa nu se vede nimic in neregula. Sincer, ma dispera acest zgomot si am postat aici in speranta ca poate v-ati lovit la un moment dat de o problema asemenatoare.

  • #2
    Buna ziua !




    Daca masina a fost ridicata pe elevator de lonjeroane sau de caroserie, puntile se duc in jos datorita suspensiei libere/destinse. Ca atare, tot ce este in miscare la suspensie este la capat de cursa, deci tensionat, si nu se va gasi joc in nici o bucsa, c-o fi de la brate, de la punte sau de la bara/bieletele stabilizatoare.

    Repeta faza pe un elevator cu patru coloane (cu talpi) sau din nou pe vechiul elevator, simuland acum tinuta de drum a masinii, cu suspensia in ordine de mers. Si o sa gasesti problema...





    Dragos

    Comment


    • #3
      Salut, pe langa ce a spus colegul Heavy D, verifica urmatoarele:
      - bucse bara stabilizatoare (intra apa intre bucse si bara, apoi rugineste si scartaie)
      - suruburi slabite bara stabilizatoare ( are joc)
      - arcuri spate rupte
      - flansa amortizor spate de verificat
      Sper sa iti fie de folos. Sa ne spui ce ai gasit. Bafta!


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        +1 la treaba cu elevatorul.
        Cauta un service cu stand de bucse si cu vreo 30 lei afli cum sta treaba.
        Trasul cu ranga de bucse si de pivoti detecteaza probleme doar cand acestia sunt in ultimul hal de blocati.

        Comment


        • #5
          Buna ziua. Daca se aude ca un cloncanit metalic, mai mult ca sigur este o spira rupta de la arc. Stima !

          Comment


          • #6
            Intr-adevar problema este de la o spira rupta a arcului dreapta spate.Urmeaza sa cumpar 2 arcuri spate.Cele de pe masina au 2 buline gri.Ce producator imi recomandati?Multumesc!

            Comment


            • #7
              Nu conteaza producatorul, dar arcurile trebuie sa aiba neaparat bulinele gri pe ele.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Unde mai exact ai acele buline? Si mie mi s-a rupt o spira si vreau sa cumpar arcuri noi dar mai pus pe ganduri cu bulinele gri. )

                Comment


                • #9
                  Originally posted by xk1daL View Post
                  Unde mai exact ai acele buline? Si mie mi s-a rupt o spira si vreau sa cumpar arcuri noi dar mai pus pe ganduri cu bulinele gri. )


                  Sunt pe arcuri la jumatatea acestora.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Salut, stiti un service cu "stand verificare bucsi" in bucuresti? Am o pb similara, la 80-90 in curba, numai stanga, se aude/simte de parca as calca pe liniile continue care vibreaza. Amortizorul si arcul par ok, amortizorul l am schimbat deja si tot face asa. Multam

                    Sent from my SM-G9287 using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      cam orice service care are ITP face, dar cauti si tu pe net, ceva din zona ta si le dai un telefon.
                      Si musai sa insisti sa mergi pe stand, nu ii lasa sa traga cu ranga, ca e degeaba. Pune-l sa scuture masina in toate partile si te uiti atent la fiecare bucsa/pivot.

                      Comment


                      • #12
                        Am cautat pe net, dar nu am gasit explicit genul asta de stand. Mai mult, nu toate statiile ITP o au si scuza de a o nu pune pe stand este "standul iti spune ca ai o pb, dar nu o identifica, mecanicul da!" , asta cd am sunat pt a face o programare.

                        Sent from my SM-G9287 using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Mecanicul fara stand/scule e ca soferul fara masina.
                          Ce dume ti-au mai servit oamenii aia.

                          Pe de alta parte, la cat is de ieftine bucsele, inlocuieste tot ce se poate schimba usor.
                          Grija mare, bucsele se strang cu masina pe roti, nu pe elevator!
                          Indiferent cu ce te mai aburesc aia. Pui conditia asta de la inceput!

                          Comment


                          • #14
                            Multam fain, incerc sa vad unde pot face astazi asta, maine ar tb sa fiu pe drum... toate bune si multumesc de sfaturi

                            Sent from my SM-G9287 using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua !



                              Orice bucsa se poate schimba/strange definitiv in pozitie pe elevator, daca stii cum. Chiar daca masina este ridicata de lonjeroane, sub punte/bratul suspensiei se plaseaza cricul de cutie pana masina tinde sa se desprinda/ridice de pe bratul elevatorului.

                              In acel moment masina este exact in situatia "pe roti" si bucsile (de pe acea parte sau toate daca ridici central) se pot strange la cuplul necesar. Trebuie doar imaginatie, fara asa ceva nu esti un mecanic complet...




                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF