Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie C180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motul x cess 5.40


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Este un ulei bun, eu sunt fan ulei 0W40, asa a avut de la prima revizie in Germania pana in prezent.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Motul x cess 5.40


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Distributie C180 kompressor

          Azi am avut prima eroare dar fara martor aprins in bord. P2054 si P0020

          Le-am sters si nu au mai aparut. Undeva in jurul vitezei de 190km/h


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Distributie C180 kompressor

            Revin!
            Pentru ca am facut 1000km de cand am readus-o la viata , am desfacut capacul culbutorilor sa inspectez lucrarea. Pana acum, exceptand brrrr de dimineata si dupa 3 ore de stat, toate bune!

            In schimb am luat dintii buclucasi defecti si suparat, am luat o cheie si am lovit unul din dintii ramasi intregi si surpriza!!!! S-a spart! Atentie, spart! Materialul este extrem de casant!

            Acum nu ma mira faptul ca intinderea lantului si torsionarea lui in unele cazuri, duce la treaba asta!

            Pe langa intinzatoarele slabe calitativ, adaug pe primul loc langa intinzator si materialul extrem de prost din care sunt fabricate.

            Restul...vom vedea la revizia de 5000 km cand schimb ulei si filtre din nou!


            Off topic!
            Aveti idee daca schimb maneta de tempomat cu una de cruise control, va functiona?


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by MariusWsW; 07-26-2017, 19:22 PM.

            Comment


            • Buna ziua, sunt nou pe acest forum, ma bucur ca pot discuta cu mai multi fani mercedes. Detin un mercedes w211, e class, kompresor 1,8 benzina. Am cumparat masina in august 2017, nu am fost atent la cartea masinii ca motorul nu avea serie, deci motor schimbat, asta este soarta. Pe masina motor 1.8 benzina kompresor cls c fara ebc, si de aici probleme. 1 a sarit de 2 ori variator pe evacuare, de ce? Parerea mecanicului este urmatoarea: la modelul c class pe axa cu came pe evacuare are pompa cu vacum sau ceva de genul asta. Deci axa are doua gauri pe capete unu pt pompa alta pt ungerea variatorului care se face cu ajutorul selenoidului sau cum se numeste pistonasul ala, la e class cu ebc axa are o singura gaura spre variator care face ungerea variatorului cu ajutorul pistonasului, deci practic eu pierdeam presiunea de ulei prin celalalt capat al axei, acum incerc o varianta cu un dop de aluminiu presat in axa sa vad ce se intimpla, normal ar tebui sa am presiune de ulei pe variator si sa faca ungerea normala. Mentionez ca la cele doua variatoare a sarit siguranta, bolt si arc. Daca nu imi iese cumpar axa cu came pe variator. Pareri, va rog? Sunt disperat. Va multumesc.
              Last edited by Petre900; 11-04-2017, 14:00 PM.

              Comment


              • salut ,am revenit cu o specificatie ,cel care a schimbat motorul de e class cu cel de clasa c tot 1.8 kompresor a demontat pompa de vacum dela variator de evacuare .acum intreb ,daca o lasa acolo aveam presiune la variator . va multumesc

                Comment


                • Salutare Petre900,

                  Citește regulamentul și respectă regulile generale de postare!

                  Nu uita să treci pe la Hai să ne prezentăm și My Car Mercedes-Benz.
                  Regulament general Club Mercedes.

                  Comment


                  • Scuze pentru pentru tot ,sunt incepator la calculator

                    Comment


                    • rezolvat problema ,dop la axa cu came plus alt variator ,merge foarte bine deocamdata ,va tin la curent cu evolutia motorului ,multumesc pt tot

                      Comment


                      • Salut, intru și eu în club, la mine se manifestă diferit, pornesc dimineața, se turează la la 1200 rpm, merge ok dar după 2-3 secunde scade turația la 1000 rpm și începe zornăiala la distribuție doar căt scade turația de la 1200 la 1000 aproximativ 1secundă apoi totul este ok. Ce are?

                        Comment


                        • Buna ziua, vin și eu cu o problema la un e class w211 1.8 k din 2006 vreau sa schimb variatoarele pentru că sunt uzate și cu ocazia asta schimb și lanțul dar as vrea sa schimb și lanțul mic plus toate patinele dar mecanicul la care am dus mașină zice că.pentru a schimba patinele trebuie sa de-a motorul jos și vroiam sa stiu daca chiar e necesar sau am nevoie de alt mecanic? Știu că e topic pentru c class dar la e class nu am gasit informații. Vă mulțumesc anticipat.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF