Salut !
Detin un c w203 din 2003 2.2 cdi, mi s-a aprins martorul de check engine, masina a intarat in limitare, nu depaseste 3000 rpm, dupa o investigatie am gasit ulei pe traseul de admisie de la epurator, turbina pana la galeria de admisie, bineinteles ca uleiul ala il arde si scoate fum negru. Am desfacut busonul de ulei si am pus mana sa vad daca se face presiune anormala in baie ,se face si in momentul in care apesi acceleratia se duce. Din ce am discutat mi s-a zis sa ma gandesc la semeringuri de supapa. As vrea sa stiu la ce sa ma astept,daca a mai patit cineva asta si ce variante ar mai fi.
Multumesc frumos ! O zi buna tuturor !
Detin un c w203 din 2003 2.2 cdi, mi s-a aprins martorul de check engine, masina a intarat in limitare, nu depaseste 3000 rpm, dupa o investigatie am gasit ulei pe traseul de admisie de la epurator, turbina pana la galeria de admisie, bineinteles ca uleiul ala il arde si scoate fum negru. Am desfacut busonul de ulei si am pus mana sa vad daca se face presiune anormala in baie ,se face si in momentul in care apesi acceleratia se duce. Din ce am discutat mi s-a zis sa ma gandesc la semeringuri de supapa. As vrea sa stiu la ce sa ma astept,daca a mai patit cineva asta si ce variante ar mai fi.
Multumesc frumos ! O zi buna tuturor !
Comment