Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei in admisia de aer.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in admisia de aer.

    Salut !
    Detin un c w203 din 2003 2.2 cdi, mi s-a aprins martorul de check engine, masina a intarat in limitare, nu depaseste 3000 rpm, dupa o investigatie am gasit ulei pe traseul de admisie de la epurator, turbina pana la galeria de admisie, bineinteles ca uleiul ala il arde si scoate fum negru. Am desfacut busonul de ulei si am pus mana sa vad daca se face presiune anormala in baie ,se face si in momentul in care apesi acceleratia se duce. Din ce am discutat mi s-a zis sa ma gandesc la semeringuri de supapa. As vrea sa stiu la ce sa ma astept,daca a mai patit cineva asta si ce variante ar mai fi.
    Multumesc frumos ! O zi buna tuturor !

  • #2
    Uleiul in admisie poate fii de la turbina sau epurator . Dar de la simeringurile de supape nu are cum . Ce cantitate de ulei ai gasit in admisie?

    Comment


    • #3
      Epuratorul l-am spuspectat si eu in prima faza, l-am bagat intr-o solutie de curatare, dar degeaba, nu stiu cat sa zic ca este dar daca trag furtunul care vine din intercooler in galeria de admisie incepe sa se scurga si sa pice , suficient de mult nu sunt doar niste puncte de ulei.
      Turbina nu pare la prima vedere sa aiba nimic, axul este rigid, conducta de ulei e in regula.
      Last edited by firica.alex; 02-03-2017, 16:34 PM.

      Comment


      • #4
        Curata toata admisia de la turbina pana la galerie si urmareste daca revine uleiul . Uleiul poate sa se fii acumulat in timp de la o usoara scapare turbinei.

        Comment


        • #5
          Am facut si asta, si tot apare, si inca o chestie daca pornesc masina si plec de pe loc imediat , trece de limitare, se goleste de fum si merge normal, pana incep iar sa merg domol cu ea , o sa dau jos turbina sa ma uit mai bine la ea si poate ii fac proba cu alta.

          Comment


          • #6
            Daca ai de proba poti incerca. Dar pe la tester nu ai fost ?

            Comment


            • #7
              Nu, nu am ajuns, a trebuit sa plec si am lasat-o in garaj, o sa o duc cand pot si la tester, ma gandeam ca poate a mai patit cineva si descopar ceva. Mai am o turbina calibrata prost dar macar stiu ca nu da ulei pe nicaieri, o sa incerc cu ea o zi doua sa vad. Merci oricum pentru toate sfaturile !

              Comment


              • #8
                Originally posted by firica.alex View Post
                Epuratorul l-am spuspectat si eu in prima faza, l-am bagat intr-o solutie de curatare, dar degeaba, nu stiu cat sa zic ca este dar daca trag furtunul care vine din intercooler in galeria de admisie incepe sa se scurga si sa pice , suficient de mult nu sunt doar niste puncte de ulei.
                Turbina nu pare la prima vedere sa aiba nimic, axul este rigid, conducta de ulei e in regula.
                Salut. De curiozitate cu ce ai curatat epuratorul? Ai zis o solutie. Ce fel de solutie? si....sigur l-ai curatat?

                Citește Regulamentul!
                Last edited by Florin_WES; 03-02-2017, 01:16 AM. Reason: Reguli generale de postare.

                Comment


                • #9
                  Din experienta (am schimbat 2 epuratoare pe motorul de 3000 cdi) epuratorul nu se curata,doar se schimba !In principiu are o garnitura si un arc, deci nu prea ai ce curata, iar acea garnitura se deformeaza in timp si nu mai etanseaza ca sa isi faca treaba, asa ca poti sa o cureti cu ce vrei....
                  Cat priveste ideeile colegului de a schimba turbina care e calibrata prost dar nu ia ulei, eu zic ca sunt total gresite....Tu in acest moment nu stii ce are masina, doar banuiesti si incerci sa schimbi ceva cu...altceva dar nu stii daca e bine sau rau....
                  Sfatul meu, prietenesc, fa o diagnoza exacta cu Star, la cineva care se pricepe si remediaza DOAR erorile gasite !!Altfel risti sa dai o gramada de bani, sa umbli in toata masina si sa nu mai stii ce are.Sa nu mai spun ca daca ar fi de schimbat un bec,e simplu pui altul, dar schimbarea unei turbine nu e chiar asa de simpla si te poti trezi cu alte probleme (de obicei suruburile cu care se prinde in galerie sunt suficient de arse incat se pot rupe de multe ori,garniturile de etansare se pot aseza gresit la montare,etc) si uite asa nu mai stii ce are masina.E doar un sfat !Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF