Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei in admisia de aer.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in admisia de aer.

    Salut !
    Detin un c w203 din 2003 2.2 cdi, mi s-a aprins martorul de check engine, masina a intarat in limitare, nu depaseste 3000 rpm, dupa o investigatie am gasit ulei pe traseul de admisie de la epurator, turbina pana la galeria de admisie, bineinteles ca uleiul ala il arde si scoate fum negru. Am desfacut busonul de ulei si am pus mana sa vad daca se face presiune anormala in baie ,se face si in momentul in care apesi acceleratia se duce. Din ce am discutat mi s-a zis sa ma gandesc la semeringuri de supapa. As vrea sa stiu la ce sa ma astept,daca a mai patit cineva asta si ce variante ar mai fi.
    Multumesc frumos ! O zi buna tuturor !

  • #2
    Uleiul in admisie poate fii de la turbina sau epurator . Dar de la simeringurile de supape nu are cum . Ce cantitate de ulei ai gasit in admisie?

    Comment


    • #3
      Epuratorul l-am spuspectat si eu in prima faza, l-am bagat intr-o solutie de curatare, dar degeaba, nu stiu cat sa zic ca este dar daca trag furtunul care vine din intercooler in galeria de admisie incepe sa se scurga si sa pice , suficient de mult nu sunt doar niste puncte de ulei.
      Turbina nu pare la prima vedere sa aiba nimic, axul este rigid, conducta de ulei e in regula.
      Last edited by firica.alex; 02-03-2017, 16:34 PM.

      Comment


      • #4
        Curata toata admisia de la turbina pana la galerie si urmareste daca revine uleiul . Uleiul poate sa se fii acumulat in timp de la o usoara scapare turbinei.

        Comment


        • #5
          Am facut si asta, si tot apare, si inca o chestie daca pornesc masina si plec de pe loc imediat , trece de limitare, se goleste de fum si merge normal, pana incep iar sa merg domol cu ea , o sa dau jos turbina sa ma uit mai bine la ea si poate ii fac proba cu alta.

          Comment


          • #6
            Daca ai de proba poti incerca. Dar pe la tester nu ai fost ?

            Comment


            • #7
              Nu, nu am ajuns, a trebuit sa plec si am lasat-o in garaj, o sa o duc cand pot si la tester, ma gandeam ca poate a mai patit cineva si descopar ceva. Mai am o turbina calibrata prost dar macar stiu ca nu da ulei pe nicaieri, o sa incerc cu ea o zi doua sa vad. Merci oricum pentru toate sfaturile !

              Comment


              • #8
                Originally posted by firica.alex View Post
                Epuratorul l-am spuspectat si eu in prima faza, l-am bagat intr-o solutie de curatare, dar degeaba, nu stiu cat sa zic ca este dar daca trag furtunul care vine din intercooler in galeria de admisie incepe sa se scurga si sa pice , suficient de mult nu sunt doar niste puncte de ulei.
                Turbina nu pare la prima vedere sa aiba nimic, axul este rigid, conducta de ulei e in regula.
                Salut. De curiozitate cu ce ai curatat epuratorul? Ai zis o solutie. Ce fel de solutie? si....sigur l-ai curatat?

                Citește Regulamentul!
                Last edited by Florin_WES; 03-02-2017, 01:16 AM. Reason: Reguli generale de postare.

                Comment


                • #9
                  Din experienta (am schimbat 2 epuratoare pe motorul de 3000 cdi) epuratorul nu se curata,doar se schimba !In principiu are o garnitura si un arc, deci nu prea ai ce curata, iar acea garnitura se deformeaza in timp si nu mai etanseaza ca sa isi faca treaba, asa ca poti sa o cureti cu ce vrei....
                  Cat priveste ideeile colegului de a schimba turbina care e calibrata prost dar nu ia ulei, eu zic ca sunt total gresite....Tu in acest moment nu stii ce are masina, doar banuiesti si incerci sa schimbi ceva cu...altceva dar nu stii daca e bine sau rau....
                  Sfatul meu, prietenesc, fa o diagnoza exacta cu Star, la cineva care se pricepe si remediaza DOAR erorile gasite !!Altfel risti sa dai o gramada de bani, sa umbli in toata masina si sa nu mai stii ce are.Sa nu mai spun ca daca ar fi de schimbat un bec,e simplu pui altul, dar schimbarea unei turbine nu e chiar asa de simpla si te poti trezi cu alte probleme (de obicei suruburile cu care se prinde in galerie sunt suficient de arse incat se pot rupe de multe ori,garniturile de etansare se pot aseza gresit la montare,etc) si uite asa nu mai stii ce are masina.E doar un sfat !Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF