Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Combustibil prost?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Combustibil prost?

    Am intimpinat o mare problema.Dupa ce i-am facut plinul masina mea (adica c200 din 2002)nu mai porneste.Electomotorul cupleaza insa ea porneste doar impinsa.Am fost la service si cei de acolo mi-au spus ca nu scap de problema pana nu consum toata motorina din rezervor.Intrebarea mea este cum pot sa scot combustibilul din rezervor?Va multumesc.

  • #2
    Nu cumva e de la bujii sau releu? Daca esti sigur ca e de la combustibil, baga un furtun in rezervor si tragi motorina intr-un vas. Dar ai grija intai sa iei alta in canistra sau bidoane, sa nu o tragi pana la peco apoi. Si ar fi bine sa bagi si un aditiv, apoi

    Comment


    • #3
      Am incercat dar nu merge sa o scot asa.Ma gandeam ca poate exista o alta metoda.

      Comment


      • #4
        Deci daca dai la demaror nu porneste, dar impinsa o ia repede sau greu? Dupa ce porneste cum sta in turatii e puturoasa si balbaie motorul sau merge regulat?

        Comment


        • #5
          Nu stiu care ar putea fi problema, insa pot sa iti spun cum sa scoti motorina (eo a mfacut asta):
          1. demontezi canapeaua-vezi ca sunt 4 suruburipe partea din fata a acesteia (sunt acoperite cu capacele);
          2. indepartezi o folie de protectie;
          3. scoti CAPACUL din partea dreapta cu gija, prin invartiresi tragi de el cam 2-4 cm (ar trebui sa fie deajuns pt ca sa bagi un furtun), cel din stanga are mai multe smecherii printre care si pompa de motorina cred.

          La cele de mai sus as adauga si inclinarea masinii catre partea drepta cu ajutorul unor cricuri.

          Comment


          • #6
            Daca e de scos motorina din masina,as incerca pe la pompa....
            Nu stiu unde vine pompa la w203..dar eu asa am scos benzina din c`u meu(w202)..
            Poate au colegii forumisti mai multa inspiratie ca mine,si dezvolta ideea mai bine.
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Cred ca varianta lui Emiliano se apropie cel mai mult de adevar, asa am scos la un bmw seria 3 in care nu intra sa bagi furtun in rezervor pe la buson, iar la un renault megane (proprietarul bagase motorina in loc de benzina) s-a folosit o pompa mica, electrica alimentata direct de la bateria masinii.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Salut!Daca motorul merge dupa ce pornesti masina impinsa si tinind cont de faptul ca nu mai ai ce face cu combustibilul respectiv de ce nu faci o plimbare mai lunga in care sa consumi tot combustibilul. Nu uita sa iei cu tine o rezerva de combustibil ca sa ai pina la primul Peco.Asta daca si numai daca motorul merge bine dupa pornire.Asa nu risti sa strimbi sonda de combustibil sau sa faci alta dandana! Spor la treaba!!!

                Comment


                • #9
                  Va multumesc pentru raspunsuri.Voi incerca sa scot canapeaua.

                  Comment


                  • #10
                    Impinsa porneste repede iar motorul merge regulat.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mitea View Post
                      Impinsa porneste repede iar motorul merge regulat.
                      In cazul asta verifica bateria ca e obosita si nu are putere apoi arunca o privire si la bujii, daca era motorina atat de nasoala incat sa nu porneasca pornea greu si impinsa, motorul mergea neregulat si era puturoasa in demaraje.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mitea View Post
                        Am intimpinat o mare problema.Dupa ce i-am facut plinul masina mea (adica c200 din 2002)nu mai porneste.Electomotorul cupleaza insa ea porneste doar impinsa.Am fost la service si cei de acolo mi-au spus ca nu scap de problema pana nu consum toata motorina din rezervor.Intrebarea mea este cum pot sa scot combustibilul din rezervor?Va multumesc.
                        Fii putin mai explicit:
                        -demarorul face doar "tzac" = baterie slaba sau terminata;
                        -invarte = bujii ce nu lucreaza;
                        -ai cumparat masina si in acea zi ai facut plinul = a fost motorul cald si toata ziua nu ai intampinat probleme la pornire.

                        Comment


                        • #13
                          Mitea , din cate vad tu ai o problema la pornire si nicidecum de alimentare cu combustibil asa ca dupa ce vei reusi sa scoti din rezervor toata motorina vei avea surpriza sa constati ca e alta problema respectiv demaor, bujii, sau chiar aer fals pe traseul de alimentare, asta bazat pe faptul ca motorul merge regulat dupa pornire deci s-ar putea sa ai o problema si de etanseitate pe sistemul de alimentare . Eu cred ca trebuie sa verifici mai intai urmatoarele:
                          1. cu un aparat de masura tensiunea in baterie care trebuie sa fie minim 12,3V cand motorul nu merge si 14,4 v in functionare. asta iti va indica daca ai curent optim.Atentie aici poti sa ai o problema si la demaror respectiv perii de carbune prea scurte caz in care daca vei ciocani usor demarorul ai putea invarti motorul o data sau de doua ori dar atunci va trebui sa le schimbi in cel mai scurt timp altfel risti sa strici colectorul electromotorului.
                          2. verificarea bujiilor se vor face dupa desfacerea legaturii dintre ele cu un ohmetru sau in cel mai rau caz cu un bec, electrodul bujiei trebuie sa arate continuitate la masa caz in care rezistenta interna este buna. Daca mai mult de doua arata intrerupere atunci cu siguranta nu vei porni usor.
                          3. aerul din instalatie se poate verifica cu un racord flexibil transparent prin care poti vedea eventuale bule de aer si care trebuie pus perfect etans dupa filtrul de motorina.
                          Abia apoi poti sa te gandesti la combustibil desi eu cred ca una dintre aceste probleme le ai cu siguranta.

                          Comment


                          • #14
                            La un service mi-au verificat injectoarele si au constatat ca unul dintre ele la 3 min baga cu putin mai multa motorina decat celelalte.Mi-au spus ca nu e nici o problema.Apoi mi-au desfacut ventilul de presiune(supapa de presiune),si mi-au facut proba cu unul de-al lor.A pornit "la sfert".l-am schimbat iarasi pe al meu ptr ca imi cereau foarte mult (1000ron).Am mai pornit-o de cateva ori cu spray ptr pornire dupa care m-am gandit sa-i dau o cheie fara nimic...a pornit foarte usor.De atunci nu mi-a facut probleme.Azi dimineata la -5 grade a pornit iarasi f usor.Toate astea le-am facut dupa ce am golit rezervorul asa cum mi-a zis Emilliano.Ce sa fac sa mai schimb ventilul de presiune sau nu?

                            Comment


                            • #15
                              Ia incearca urmatoarea treaba:
                              - ia si baga aditiv de motorina Metabond in proportia 20 ml:40 litri motorina, sau 10 ml:20 litri;
                              - mergi 30 minute minim cu masina.

                              In situatia data de tine ar trebui sa porneasca dimineata 'la sfert' dupa ce bagi aditiv.

                              Succes!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF