Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Trepidatii Puternice W204 - Fabricatie 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii Puternice W204 - Fabricatie 2010

    Am o problema cu recent achizitionatul meu mercedes, un C 200 CDI din 2010 cutie manuala.
    La plecarea de pe loc apare o trepidatie (tremurat) foarte puternica ce zguduie toata masina.
    In momentul in care o accelerez mai tare si debraiez putin....aceasta trepidatie dispare si pot pleca de pe loc.
    Acest lucru se intampla doar daca motorul este rece. Atunci cand se incalzeste nu mai are nici o problema.
    Tin sa precizez ca face asa doar in treapta I

    Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi si solutii pentru rezolvarea a problemei.

  • #2
    Tampoane motor si cutie , volanta si kit ambreiaj...de verificat.
    Cati km are masina?

    Comment


    • #3
      195000 km
      Tampoane motor si cutie OK

      Comment


      • #4
        OK in ce sens si cine o spune?Dupa 150000 tampoanele astea sunt consumabile...E o problema extrem de des intalnita.Si de cumparat doar OEM nu sunt deloc scumpe si diferenta e uriasa!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          La 200k km nu sunt ok .Sunt duse ,adica obosite.
          Costa in jur de 1500 ron la dealer.
          Schimba-le fara grija , dupa care , daca mai ai trepidatii , volanta sa o ai in calcul.

          Comment


          • #6
            La W204 MB recomanda schimbarea tampoanelor la 90k km,cam prematur dar is consumabile,eu tin sa cred ca problema e de la ambreiaj!

            Comment


            • #7
              Marea problema este ca nu trapideaza intodeauna. Doar atunci cand este rece si nici atunci intodeauna.
              Sigur nu este de la tampoane.
              Si eu merg tot pe kit ambreiaj.
              Ar mai putea fi...dar nu stiu, doar imi dau cu parerea, functia auto-hold care intra automat si ar putea sa franeze aiurea.

              Comment


              • #8
                Auto-hold'ul se activeaza doar la plecarea din panta,e ambreiajul care la 200k km e si normal zic eu sa fie uzat!

                Comment


                • #9
                  si eu tot spre ambreiaj arunc piatra...rulmentul de presiune mai exact cred ... la mine la om651 170cp stock / 24x cp -prezent ambreiajul a picat scurt la 167k km, scurt in sensul ca a devenit inutilizabila masina in max 100km de la primele simptome.
                  daca nu ai feedback in pedala de ambreiaj in momentul plecarii si aparitiei trepidatiilor, poti verifica si bucsele de punte sau prinderea la grup (suport) care nu e scump, ceva in jur de 50e

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vik_8685 View Post
                    Marea problema este ca nu trapideaza intodeauna. Doar atunci cand este rece si nici atunci intodeauna.
                    Sigur nu este de la tampoane.
                    Si eu merg tot pe kit ambreiaj.
                    Ar mai putea fi...dar nu stiu, doar imi dau cu parerea, functia auto-hold care intra automat si ar putea sa franeze aiurea.
                    Destul de scump kit-ul , volanta , rulment , disc , manopera.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Aceleasi simptome am si eu numai ca la mine trepideaza oarecum in spate. Zici ca se rupe puntea de pe spate in doua. Nu face mereu.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Si la mine face, W204 2008 17000 km, am schimbat kit ambreiaj si tot face...

                        Comment


                        • #13
                          Salutare, si eu am intalnit problema aceasta la w203-ul meu la 300.000 de kilometrii in vara. Din start exclud ambreiajul si tampoanele. Am schimbat uleiul la diferential ca la carte la 10 ani si a disparut problema. Acum am 312.000 de km si a mai facut o singura data figura.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            O precizare foarte importanta, daca nu stiti ce ulei sa puneti, puneti oem altfel puteti strica diferentialul foarte usor.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara
                              Acele trepidatii le-am avut si eu, insotite si de vibratii puternice ale motorului si vibratii in schimbator la relanti plus sunet in habitaclu. Astazi am schimbat tampoanele si suportul de la cutia de viteze, trepidatiile au disparut dar vibratiile si sunetul nu. Poti incerca cu tampoanele, m-a costat 1670lei la reprezentanta.
                              Totusi ce pot sa fac pentru vibratii si sunet?
                              Am sesizat si o mica bataie in pedala de ambreiaj in momentul in care o calc foarte putin cu motorul la relanti si scoasa din viteze.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF