Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornice W202 C180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu instalatia electrica ai dreptate , nu e aia cu probleme , n am stiut ca ai tipul mai nou de motor. Ai mufa rotunda de diagnoza si daca nu pui tester original mare lucru nu o sa vezi ,asta daca ai noroc sa ai aibe careva tipu asta de mufa . Masinii cel mai bine ii dai singur de cap prin eliminare , mai exact cauti una la fel si incepi sa muti piese pana gasesti rezolvarea .
    Honda.

    Comment


    • #17
      Eu as mai incerca odata la reprezentanta cu o diagnoza. Nu pot sa cred ca acolo nu au aparaturile necesare.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Originally posted by nora-marian View Post
        Eu as mai incerca odata la reprezentanta cu o diagnoza. Nu pot sa cred ca acolo nu au aparaturile necesare.
        Va dati seama ca nici mie nu mi-a venit sa cred, dar dupa aia mi-am amintit ca tot astia sunt cei ce demontau un pivot de pe un W211 cu barosul...

        Nu au nici macar stand de geometrie. M-au trimis peste drum de ei la reprezentanta VW. Mai are rost...?
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Cum saracia nu gasesti Dan un tester adegvat masinii tale in Arad, nu imi vine sa cred acest lucru.

          Pacat ca nu esti mai aproape de mine, te-as fi ajutat eu cu diagnoaza cu mare placere.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            De obicei simptomele descrise de tine,eu le-am intalnit acolo unde sonda lambda este defecta.Gazul nu are nici o problema,nu foloseste ECU motor,ECU GPL este doar un emulator,paccaleste ECU motor ,cum ca masina ruleaza tot pe benzina.Din cauza temperaturii mai ridicate din evacuare,sondele lambda cedeaza mai repede la mersul pe GPL.
            Este posibil ca sonda lambda defecta sa comande un amestec foarte bogat,iar atunci masina merge innecata.
            Demufeaza sonda si vezi daca se schimba in bine mersul motorului.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jacob View Post
              Cum saracia nu gasesti Dan un tester adegvat masinii tale in Arad, nu imi vine sa cred acest lucru.

              Pacat ca nu esti mai aproape de mine, te-as fi ajutat eu cu diagnoaza cu mare placere.

              Cica e masina prea VECHE... Nu se mai ocupa nimeni de astea... Inclusiv la reprezentanta asta mi-au zis, ca nu se baga, ca e prea veche si oricum nu mi-ar fi putut garanta ca daca reuseau sa obtina ceva date erau interpretabile... Mai are rost sa povestesc despe ei? Ori de cate ori am avut ocazia am sfatuit pe oricine sa nu mearga acolo... Acum as fi avut eu nevoie, si desi stiind cum sunt, am mai incercat odata. Tot degeaba!

              Originally posted by robertino View Post
              De obicei simptomele descrise de tine,eu le-am intalnit acolo unde sonda lambda este defecta.Gazul nu are nici o problema,nu foloseste ECU motor,ECU GPL este doar un emulator,paccaleste ECU motor ,cum ca masina ruleaza tot pe benzina.Din cauza temperaturii mai ridicate din evacuare,sondele lambda cedeaza mai repede la mersul pe GPL.
              Este posibil ca sonda lambda defecta sa comande un amestec foarte bogat,iar atunci masina merge innecata.
              Demufeaza sonda si vezi daca se schimba in bine mersul motorului.
              Sa sti ca am suspectat sonda lambda de la inceput... Am sa incerc si asta. Unde se gaseste mufa?

              Ca un update... Cu ajutorul unui prieten am reusit sa fac masina sa mearga relativ bine acum, si parerea lui este ca totusi debitmetrul ar fi de vina, cel pe care il luasem nefiind compatibil cu masina... Ca noroc ca l-am returnat magazinului si am luat banii inapoi (nu era BOSCH, si masina mergea identic si cu debitmetrul nou si fara). Din pacate am facut asta inainte sa vina el si sa poata verifica debitmetrul (el nu are niciun fel de tester MB). Am desfacut pinii de la debitmetru si s-a anulat prin deconectare cel care masoara cantitatea de aer (pinul Nr.5 parca, era unul din margine). Masina porneste fara probleme acum. Totusi, la pornirea la rece trebuie tinut contactul pana face vreo 3 "intoarceri" si dupa aia tinuta acceleratia la 1000-1100 de ture ca altfel se opreste, turatia scazand treptat pana moare motorul. Dupa circa 1 minut merge normal si la pornirile ulterioare porneste imediat, la "sfert". Turatia pe benzina oscileaza aproape insesizabil. Daca pun pinul deconectat inapoi reapare problema opririi instantanee dupa pornire...

              Nu am observat un consum exagerat, nici pe benzina nici pe gaz, masina trage bine pe ambele... Persista totusi detonarea la decelerare, mai ales daca e masina "la liber", daca e in sarcina parca apare decat foarte rar, si nici nu are intensitate mare.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Nu te mai chinui cu sonda, nu se opreste masina din cauza ei. Iti spun clar, am un debitmetru in portbagaj care face exact ce descrii tu daca il pun pe masina. Si tot asa a crapat, brusc, in mers.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Detonatiile in decelerarea apar datorita excesului de benzina nears ce iese din cilindrii in evacuare.
                  @Zeus: Masina cu sonda lambda defecta se opreste(se inneaca in cateva secunde dupa pornire din cauza excesului de benzina).
                  Evident poate fi si debitmetrul.Il verifici cel mai usor: La pinul 5 masoara cu un voltmetru clasic, ce tensiune scoate spre ECU.Daca tensiunea masurata se apropie de 5V debitmetrul este defect.La 5V in relanti ,inseamna o masa de aer ce intra in cilindrii de peste 450kg/h ,lucru imposibil !
                  In relanti trebuie sa ai aproximativ 1V.
                  Uite asa il scoti din ecuatie in lipsa unui tester.
                  Bafta !

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by robertino View Post
                    ...
                    In relanti trebuie sa ai aproximativ 1V...
                    Masurat! Exact 1V arata la pinul cu pricina, oricand, si in ralanti si in sarcina...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #25
                      Atunci umila mea parere este ca nu debitmetrul este cauza defectiunii.Dar totusi in sarcina ar trebui sa creasca mai mult de 1 V....Hmmm !Nu da banii pe unul nou.Gaseste un amic sa iti dea un MAF de proba.
                      Alaturi de sonda lambda verifica senzorii de turatie.Sa nu ma intrebi unde sunt ca nu stiu).
                      Nu am avut w202.Este posibil ca un senzor sa citeasca eronat.....dar ma gandesc din nou la innecatul cu benzina si iar ma intorc la sondele lambda.Ce norma de poluare este masina ?
                      Last edited by robertino; 03-28-2016, 05:40 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Masina este EURO 2. In cursul acestei saptamani sper ca o testam adecvat. Nu are sens sa tot schimb piese. Ce era de schimbat am schimbat deja (bujii/bobine).
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #27
                          L.E. Cert este faptul ca problema are legatura cu volumul de aer... Altfel de ce se opreste daca pinul nr.5 este cuplat si de ce porneste "normal" fara?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #28
                            La mine variaza voltajul intre 0.94 si 4 volti in ture. Am avut un debitmetru care urca voltajul liniar, iar la 3000 ture o scapa brusc in jos, la 2 volti, iar apoi revenea si urca iar pana la 5 volti. Cand se intampla asta, aparea CEL (Check Engine Light) pe bord si asa ramanea pana la o repornire.
                            Daca o sa sapi pe net, vei gasi pe tipul tau de MAF o schema a voltajului fct de rotatii. Cu un multimetru, cu MAF conectat, intepi la pin 5 pentru un +, masa pe caroserie si masori in timp ce altcineva iti tine masina în ture.
                            Sau vezi pe STAR.
                            Last edited by Zeus; 03-28-2016, 13:20 PM.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Zeus View Post
                              ...Cu un multimetru, cu MAF conectat, intepi la pin 5 pentru un +, masa pe caroserie si masori in timp ce altcineva iti tine masina în ture...
                              DONE! Exact asa am obtinut valoarea aia pomenita mai sus, atata doar ca eu eram cel ce accelera... si prietenul meu masura (prin intepare si masa la caroserie) pinul Nr.5...
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #30
                                Ai rezolvat dihania?

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF