Zilele trecute mi s-a intamplat ce inca nu patisem niciodata la niciuna din masinile mele, C-ul (W202 C180) s-a oprit in mers. Veneam de la Timisoara pe DN spre Arad la o viteza de croaziera de 110 km/h (pe bord) cand am observat ca masina nu mai trage... oprindu-se din senin fara alte semne prealabile de orice fel.
Am tras pe dreapta si am dat sa pornesc din nou. Pun contactul, intorc cheia si o luase la "sfert" dar instantaneu se si oprea. OK, am zis: e gata pompa... Am sunat dupa un prieten sa vina sa ma ia cu un trailer... Asteptandu-l am zis sa mai incerc sa ii mai dau o cheie. A dat sa porneasca a mers vreo 2 secunde si s-a oprit... OK, i-am mai dat o cheie, a pornit mergand balbait pana si-a revenit cat-decat... Ralantiul osciland pe la 750-800 dar la accelerari pe loc ezita sa urce in ture si dadea rateuri la decelerare. Am pornit de pe loc si am ajuns acasa prin propriile forte (fara sa mai vina trailerul).
Acum face la fel la fiecare pornire. Porneste la sfert dar se opreste imediat, dupa mai multe incercari porneste pana la urma, merge inecat, innegreste bujiile (am schimbat set nou) si probabil si consuma mult mai mult.
Mentionez ca toate astea le face pe benzina, daca trec pe GPL merge mult, mult mai rau (la ralanti de abia daca sta, moare motorul) desi odata accelerat urca pana la viteze ilegale chiar si pe autostrada fara probleme.
Am tot investigat pe cont propriu si acum am reusit sa observ ca daca scot debitmetrul porneste bine, la sfert si nu se mai opreste, dar tot ralanti oscilant are, tot inecata merge, da rateuri si detoneaza in toba (si tot foarte rau merge pe GPL).
Ce ziceti ca ar putea fi? Debitmetrul? In mers, daca motorul e pornit si il scot din mufa motorul se opreste imediat. Bobinele le-am schimbat ambele noi, BERU. Bujiile noi, NGK... Cineva imi sugerase ca ar fi sonda de apa...
As vrea sa mai aflu unele pareri poate reusesc sa-i dau de capat eu fara a mai fi nevoie sa gasesc un mecanic priceput. (am fost la 2 mecanici, ambii m-au refuzat zicand ca nu se baga la MB la astfel de probleme).
Am tras pe dreapta si am dat sa pornesc din nou. Pun contactul, intorc cheia si o luase la "sfert" dar instantaneu se si oprea. OK, am zis: e gata pompa... Am sunat dupa un prieten sa vina sa ma ia cu un trailer... Asteptandu-l am zis sa mai incerc sa ii mai dau o cheie. A dat sa porneasca a mers vreo 2 secunde si s-a oprit... OK, i-am mai dat o cheie, a pornit mergand balbait pana si-a revenit cat-decat... Ralantiul osciland pe la 750-800 dar la accelerari pe loc ezita sa urce in ture si dadea rateuri la decelerare. Am pornit de pe loc si am ajuns acasa prin propriile forte (fara sa mai vina trailerul).
Acum face la fel la fiecare pornire. Porneste la sfert dar se opreste imediat, dupa mai multe incercari porneste pana la urma, merge inecat, innegreste bujiile (am schimbat set nou) si probabil si consuma mult mai mult.
Mentionez ca toate astea le face pe benzina, daca trec pe GPL merge mult, mult mai rau (la ralanti de abia daca sta, moare motorul) desi odata accelerat urca pana la viteze ilegale chiar si pe autostrada fara probleme.
Am tot investigat pe cont propriu si acum am reusit sa observ ca daca scot debitmetrul porneste bine, la sfert si nu se mai opreste, dar tot ralanti oscilant are, tot inecata merge, da rateuri si detoneaza in toba (si tot foarte rau merge pe GPL).
Ce ziceti ca ar putea fi? Debitmetrul? In mers, daca motorul e pornit si il scot din mufa motorul se opreste imediat. Bobinele le-am schimbat ambele noi, BERU. Bujiile noi, NGK... Cineva imi sugerase ca ar fi sonda de apa...
As vrea sa mai aflu unele pareri poate reusesc sa-i dau de capat eu fara a mai fi nevoie sa gasesc un mecanic priceput. (am fost la 2 mecanici, ambii m-au refuzat zicand ca nu se baga la MB la astfel de probleme).
Comment