Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornice W202 C180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornice W202 C180

    Zilele trecute mi s-a intamplat ce inca nu patisem niciodata la niciuna din masinile mele, C-ul (W202 C180) s-a oprit in mers. Veneam de la Timisoara pe DN spre Arad la o viteza de croaziera de 110 km/h (pe bord) cand am observat ca masina nu mai trage... oprindu-se din senin fara alte semne prealabile de orice fel.
    Am tras pe dreapta si am dat sa pornesc din nou. Pun contactul, intorc cheia si o luase la "sfert" dar instantaneu se si oprea. OK, am zis: e gata pompa... Am sunat dupa un prieten sa vina sa ma ia cu un trailer... Asteptandu-l am zis sa mai incerc sa ii mai dau o cheie. A dat sa porneasca a mers vreo 2 secunde si s-a oprit... OK, i-am mai dat o cheie, a pornit mergand balbait pana si-a revenit cat-decat... Ralantiul osciland pe la 750-800 dar la accelerari pe loc ezita sa urce in ture si dadea rateuri la decelerare. Am pornit de pe loc si am ajuns acasa prin propriile forte (fara sa mai vina trailerul).

    Acum face la fel la fiecare pornire. Porneste la sfert dar se opreste imediat, dupa mai multe incercari porneste pana la urma, merge inecat, innegreste bujiile (am schimbat set nou) si probabil si consuma mult mai mult.

    Mentionez ca toate astea le face pe benzina, daca trec pe GPL merge mult, mult mai rau (la ralanti de abia daca sta, moare motorul) desi odata accelerat urca pana la viteze ilegale chiar si pe autostrada fara probleme.

    Am tot investigat pe cont propriu si acum am reusit sa observ ca daca scot debitmetrul porneste bine, la sfert si nu se mai opreste, dar tot ralanti oscilant are, tot inecata merge, da rateuri si detoneaza in toba (si tot foarte rau merge pe GPL).

    Ce ziceti ca ar putea fi? Debitmetrul? In mers, daca motorul e pornit si il scot din mufa motorul se opreste imediat. Bobinele le-am schimbat ambele noi, BERU. Bujiile noi, NGK... Cineva imi sugerase ca ar fi sonda de apa...

    As vrea sa mai aflu unele pareri poate reusesc sa-i dau de capat eu fara a mai fi nevoie sa gasesc un mecanic priceput. (am fost la 2 mecanici, ambii m-au refuzat zicand ca nu se baga la MB la astfel de probleme).
    Last edited by dan500se; 03-21-2016, 17:50 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Încearca alt debitmetru, asa am patit eu la celalalt E280.
    E normal sa mearga anapoda pe GPL, datele pentru amestec tot de la debitmetru le ia.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Am facut un mic test-drive, cu debitmetrul deconectat. A pornit bine, nu dadea semne sa se opreasca la intersectii sau ralanti, desi oscila cam 100-200 de ture. Trage bine de tot, urca rapid in ture... Sa fie debitmetrul? E intre 119 (HQ) si 940 (BOSCH) la Bardi, desi pe comanda se poate aduce si cu 1250 (M&D-HOFFER).
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Incearca unul SH totusi...
        Eu am patit urmatorul aspect: am comandat Pierburg, atunci vreo 450Ron, am mers cu el cam 2 ani. Masina nu tragea la fel ca inainte si consuma mai mult. Insa nu am dat importanta. Apoi, intamplator, am gasit un debitmetru ORIGINAL sh. L-am luat de rezerva, cu 100Ron. Insa intr-o zi l-am pus pe masina, din plictiseala. S-a schimbat RADICAL mersul ligheanului. Tragea ca in tinerete.
        Deci, sub BOSCH nu lua nou, insa incearca SH pentru ca sunt fff scumpe si pur si simplu nu merita banii.
        Si lasa masina pe dreapta, nu-i prieste mersul asta fara debitmetru, arzi sonde lambda, infunzi catalizatoare, distrugi bujii si prostesti ECU de la gaz pentru ca va memora harta actuala.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Oricum, merg cu ea la test. Poate nu e debitmetrul (asta de pe masina e BOSCH), dupa cum am zis, daca e cuplat si il deconectez cu motorul pornit motorul se opreste imediat (deci mai are ceva "vlaga"). In afara de faptul ca nu porneste bine cu debitmetrul cuplat, in rest mersul cu sau fara debitmetrul cuplat e identic. Pe gaz nu ma duc cu ea, ca nu merge bine, da sa se opreasca oricand nu e in sarcina. De aceea suspectez sa fie sonda de apa si sa ii dea suplimentar si benzina la GPL... (asta mi sa mai sugerat de fapt)
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Ok, testu-i sfant, la cat de rau face, ar iesi debitmetrul bulit, daca e cazul.
            Însa, sa mor de pricep la ce sonda de apa te referi. Gazul are o sonda care masoara temp apei si porneste GPLul cand este setat. E un rahat de termistor. Daca e busit, nu mai pleaca GPL. Mai ai si un senzor de presiune/aer, care probabil i-a crapat deja si nu ai mai avut gaz. Benzina in gpl sau deandoaselea nu se poate, nu la instalatia ta, doar daca ECU GPL e nebun rau.
            Mai poti face ceva, pentru liniste. Scoate sig de la gaz, mufa la electrovalva buteliei, inchide-i si robinetul si gata cu GPL-ul. Only benzen.
            L.E. Eu as investiga foooarte atent si o problema de pierdere vacuum, in caz ca debitmetrul e ok.
            Last edited by Zeus; 03-21-2016, 22:19 PM.

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Cica ar fi ceva sonda de temperatura de apa pe blocul motor care ii arata masinii ca e pornire la rece sau nu... Atat mi s-a spus. Si daca ala e dus cam astea ar fi simptomele. Gazul l-am oprit din buton. Senzorul de presiune GPL e si el nou-nout, luat cu 1 zi inaintea "evenimentului"... Sper sa nu aiba legatura, ca am luat echivalent (si oricum, mergea perfect).
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Din buton e vax opritul, iti face tot prin ECU gaz managementul. Cauta sig, e pe + pe undeva, unde e legat ECU.
                Sonda de temp apa nu permite sa porneasca GPL sub 40 grade, sau cat e setat. Deci sonda kaput, GPL oha si injectoare benzina cuplate. Sonda buna, GPL on, injectoare benzina blocate. Are treaba numai cu pragul de pornire. Tavalitul benzinei cu gaz presupune ca ECU gaz sa uite sa taie injectoarele benzinei în timp ce el merge. Nu am auzit de asa ceva.
                Motorul ala al tau merge prost din cauza lui, nu a gazului, GPLul preia numai harta de la benzina si merge si mai prost, fiind el in sine un combustibil prost/ieftin.
                Sunt masini ce merg bine/ok fara debitmetru. La mercedes niet, e imposibil. Sunt la al patrulea debitmetru schimbat pe vari cazanele mele mercedes, in timp si am vazut toate simptomele.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  De la debitmetru sau sonda de apa nu se opreste motoru in mers . Verfica instalatia electrica ,anii aia de fabricatie nu scapa nici una si simptomele sunt variate .Ca de ex oprire brusca in timpul mersului , nu porneste dimineata si dupa cateva ore fara sa i faci nimic porneste la sfert , rateuri in admisie , clapeta de acceleratie nu tine relantiul sau pornirea la rece , coboara greu din ture sau ramane turata ...cam astea mi le aduc aminte .
                  Honda.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Zeus View Post
                    Din buton e vax opritul, iti face tot prin ECU gaz managementul. Cauta sig, e pe + pe undeva, unde e legat ECU.
                    Sonda de temp apa nu permite sa porneasca GPL sub 40 grade, sau cat e setat. Deci sonda kaput, GPL oha si injectoare benzina cuplate. Sonda buna, GPL on, injectoare benzina blocate. Are treaba numai cu pragul de pornire. Tavalitul benzinei cu gaz presupune ca ECU gaz sa uite sa taie injectoarele benzinei în timp ce el merge. Nu am auzit de asa ceva.
                    Motorul ala al tau merge prost din cauza lui, nu a gazului, GPLul preia numai harta de la benzina si merge si mai prost, fiind el in sine un combustibil prost/ieftin.
                    Sunt masini ce merg bine/ok fara debitmetru. La mercedes niet, e imposibil. Sunt la al patrulea debitmetru schimbat pe vari cazanele mele mercedes, in timp si am vazut toate simptomele.
                    Chiar daca suna greu de crezut, la putin timp dupa ce imi luasem masina am mers vreo 2 zile cu debitmetrul decuplat. Atunci am avut o problema ca parca masina nu "tragea" suficient de bine si am incercat sa merg fara debitmetru, sa vad daca e vreo diferenta. Nu prea a fost, poate un pic consumul mai mare. Chiar si azi dimineata am mers cu masina fara probleme (in afara de cele cu 1 detonare in toba la decelerare si ralantiul putin oscilant 100-200 de ture) pana la servici unde am lasat-o in parcarea pazita luand masina de serviciu in folosinta pana rezolv o diagnoza. Deci merge si fara debitmetru relativ bine. Diagnoza sper sa imi arate exact ce ar fi problema.

                    Originally posted by Kay View Post
                    De la debitmetru sau sonda de apa nu se opreste motoru in mers . Verfica instalatia electrica ,anii aia de fabricatie nu scapa nici una si simptomele sunt variate .Ca de ex oprire brusca in timpul mersului , nu porneste dimineata si dupa cateva ore fara sa i faci nimic porneste la sfert , rateuri in admisie , clapeta de acceleratie nu tine relantiul sau pornirea la rece , coboara greu din ture sau ramane turata ...cam astea mi le aduc aminte .
                    In mers s-a oprit o singura data, in rest se opreste doar la ralanti daca oscileaza prea brusc... dar de cand am scos debitmetrul nu s-a mai oprit. Rateuri nu da in admisie, da in evacuare si doar 1 singur la decelerare (dupa ce las pedala de acceleratie la liber). De pornit porneste acum (fara debitmetru) "la sfert" (si pornea instantaneu si cu debitmetrul dar imediat se si oprea). Nu coboara greu din ture, si odata "pornita" urca si accelereaza linear fara vreo deosebire de cum era inainte. Fum negru nu scoate (decat cand detoneaza)... de fapt nu scoate fum deloc... Ralantiul e unde ar trebui sa fie doar ca oscileaza un pic, la revenirea din ture scazand uneori sub limita de a da semne de oprire dar daca "scapa" se stabilizeaza.

                    Din cate am inteles AF 1996 e primul an cand s-a renuntat la instalatia electrica biodegradabila. Oricum, nu am vazut fire "coapte" nicaieri... Ramane de vazut!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Am pus alt debitmetru, nou, nu e acesta problema... Mai investigam... La reprezentanta MB din Arad (AutoSchun sa le fac reclama) nu s-au bagat, nici nu ma asteptam sa se priceapa, sunt zero barat aia de acolo... Nu recomand nimanui!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Se pare ca este vorba de amestecul carburantului. Incearca o clapeta buna, mai sunt si senzori de rotatie. Astia citesc rotatia motorului. Ma duce cu gandu si la ECU. Si parca prevad ca este ceva banal, vre-un fir sau o masa care nu face serviciu.... sau oxidate cateva mufe pe undeva. Sa te apuci sa schimbi la ghici toate astea nu cred ca se merita financiar. Nu am citi nimic despre diagnoza. Sa nu fie cea cu un aparat universal, sa fie una cu STAR-ul.Am avut un coleg care a bubuit ECU la un Renault cu un aparat de diagnosticare universal.
                        Incearca o diagnosticare la reprezentanta.
                        Last edited by nora-marian; 03-25-2016, 18:36 PM.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Am scris mai sus despre reprezentanta... Saptamana viitoare am sa merg la un service unde duceam masina la reviziile GPL. Numai bine, macar vad si setarile gazului... Acum sunt liberi pentru ca sunt catolici...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu in ce masura te poate ajuta un service GPL, Cunoscând faptul ca instalatia GPL copieaza mersul masinii. Poate are el posibilitate de o diagnosticare cu STAR-DIAG
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #15
                              Tocmai la asta ma refeream si eu. Cand am fost ultima data la ei au legat masina la ceva tester de Mercedes dar nu stiu ce era... Nu ma duc la ei pentru service GPL, se ocupa si de alte interventii nu doar legate de gaz. Am sunat in schimb la alte cateva service-uri dar ori nu erau bazati in MB ori ziceau ca e model prea vechi...

                              Apropo, chiar asa de greu se face o diagnoza la acest tip de masina, W202??? In fond, modelul a fost facut pana in 2001 si cred ca nici urmasul, W203 in prima serie, nu e foarte diferit. Sau e chiar asa de "veche"?
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF