Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Respins pt noxe C180. Ce pot face?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, adevarat, doar ca iridiul rezista unor solicitari mai mari, deci andurantza.
    Cat despre consum, asha se intampla cand schimba cineva nishte bujii ce au mers nashpa cu unele bune - normal ca ii scade consumul.

    Dar e posibil ca shi acea scanteie a bujiei cu electrod de iridiu sa determine o aprindere mai rapida shi implicit o creshtere de putere.
    Posibil sa fie ceva-ceva insesizabil la o singura explozie, dar la mai multe... posibil consum mai mic, oricum e ceva relativ, depinde de 'bocanc'. Numai in conditzii ideale, de laborator se poate vedea o diferentza de consum (mai mare sau mai mica).

    Comment


    • #17
      Originally posted by zang View Post
      Da, adevarat, doar ca iridiul rezista unor solicitari mai mari, deci andurantza.
      Cat despre consum, asha se intampla cand schimba cineva nishte bujii ce au mers nashpa cu unele bune - normal ca ii scade consumul.

      Dar e posibil ca shi acea scanteie a bujiei cu electrod de iridiu sa determine o aprindere mai rapida shi implicit o creshtere de putere.
      Posibil sa fie ceva-ceva insesizabil la o singura explozie, dar la mai multe... posibil consum mai mic, oricum e ceva relativ, depinde de 'bocanc'. Numai in conditzii ideale, de laborator se poate vedea o diferentza de consum (mai mare sau mai mica).
      Ca rezista mai mult sunt de acord. Asa o fi. Insa nu cred ca influienteaza in asa masura consumul incat sa scada cu 2 litri la suta. Ca se simte o ameliorare, ca arde mai eficient amestecul sunt de acord. Dar ca-l reduce substantial nu cred, din simplul motiv ca amestecul carburant nu-l face bujia ci doar il aprinde. Atata tot am vrut sa subliniez. Daca e vreunul care sa-mi demonstreze cu argumente solide, ca o bujie noua, eventual cu iridiu, micsoreaza atat de mult consumul (care e influientat de o serie intreaga de alti factori), asa cum am vazut mai sus cu 1-2 litri la suta (pai la un motor de 1800, care ia frecvent 8 litri/100km, sa scada la 6 litri/100km ar fi o adevarata mina de aur....cu un set de bujii noi, fie ele si cu iridiu) s-o faca, dar as ruga pe alt thread eventual. Aici as dori sa revenim la subiect.

      Comment


      • #18
        in legatura cu noxele ...

        si eu am un w202 din 94 si la fel am fost cu ea la R.A.R. si initial nici mie nu mi-ai iesit noxele.a tinuto in blana 1 minut dupa care ma respins ca nu iesea norma...iesa cam tot asa 0.75% nustu cum.....
        si iam zis lu ala care o testa sa o tina mai mult timp in blana ca era motoru rece si normal ca dadea cu gaze...
        deci cand e motoru rece da cu gaze...orice masina
        testu de noxe se face cu motoru incalzit la 85 grade....altfel nu iti ies noxele fiidca nu lucreaza catalizatorul la rece.
        si intr-un final...dupa ce a tinuto ala vreo 7minute la blana(sa incalzit motoru la 85grade)...a incepu sa scada procentaju de noxe la 0.22%...deci sub limita maxina de 0.30%
        asa ca daia nu iau iesit noxele lu "binox"....ca nu era motoru incalzit bine....asa mi sa intamplat si mie.

        Comment


        • #19
          Ia uitatzi ce zice aici colegul Diesel, cu cateva pagini mai inainte:

          Reguli inainte sa masori noxele :

          - nu mergi cu rezervorul gol
          - mergi cu motorul cald la RAR, daca sunt cozi, il intretii cald tinand motorul pornit
          - inainte de a merge la RAR cureti depunerile de pe evacuare respectiv calamina de pe injectoare prin urmatoarea procedura: in treapta 3 turezi motorul pana la zona rosie (sau ma rog pana la 4000rpm daca ti-e mila) lasand apoi sa revina la relanti singur-repeti procedura de 3-4 ori bineinteles doar cu motorul cald (apa la 90 de grade de cel putin 20 de minute).

          PS. N-am avut niciodata probleme cu gazele la diesel, nici nu am adaugat niciodata aditivi (nici macar iarna). In schimb am schimbat filtrul de motorina la fiecare 30000km.

          Facetzi asta intocmai shi garantat 99% nu vor fi probleme la noxe.
          Last edited by zang; 10-26-2008, 16:09 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by stefan_bzz
            in legatura cu noxele ...

            si eu am un w202 din 94 si la fel am fost cu ea la R.A.R. si initial nici mie nu mi-ai iesit noxele.a tinuto in blana 1 minut dupa care ma respins ca nu iesea norma...iesa cam tot asa 0.75% nustu cum.....
            si iam zis lu ala care o testa sa o tina mai mult timp in blana ca era motoru rece si normal ca dadea cu gaze...
            deci cand e motoru rece da cu gaze...orice masina
            testu de noxe se face cu motoru incalzit la 85 grade....altfel nu iti ies noxele fiidca nu lucreaza catalizatorul la rece.
            si intr-un final...dupa ce a tinuto ala vreo 7minute la blana(sa incalzit motoru la 85grade)...a incepu sa scada procentaju de noxe la 0.22%...deci sub limita maxina de 0.30%
            asa ca daia nu iau iesit noxele lu "binox"....ca nu era motoru incalzit bine....asa mi sa intamplat si mie.
            Stiu ca motorul trebuie incalzit, faza mai naspa e ca la RAR-ul unde a fost masina nu te lasa in hala in care se fac testarile asa ca nu am de unde sa stiu daca a incalzit-o suficient. Din cate am vazut eu la alte statii ITP aia baga si o sonda de temp in locul jojei , dar nu stiu daca testerul e suficient de destept ca sa scoata rezultatul doar atunci cand temperatura e in parametri, sau sonda aia are doar caracter informativ pentru cel ce efectueaza testul.
            Deocamdata i-am schimbat bujiile( nu am gasit cu iridiu decat pe comanda si dura prea mult) si uleiul, am gasit furtunasul de vacuum rupt si l-am remediat, acum nu mai trage aer fals.
            Maine dimineata ii bag benzina de 99 o forjez un pic asa cum descria cineva procedura pentru diesel( sper sa fie valabila si pt benzina) si o duc la un service sa-i mai fac un test inainte de RAR. As da si spaga dar din pacate nu cunosc pe nimeni si aia nu i-au asa de la oricine......

            Comment


            • #21
              Fratzioare... eu sunt ala cu mertzul din 2001 respins... Diesel intradevar. Ideea e urmatoarea(se vede si in thread-ul meu): Masuratorile se fac de ochii lumii; daca noxa e mai mica decat in carte... (nu radetzi ca la mine a dat la jumate din cat era data de fabricant)... se vor trece noxele de fabricant, daca e mai nashpa te intorc. Pot baga mana in foc ca daca revii acum la RAR vor da bine.

              Sa ai bafta... la mine a dat rau azi iar maine a dat la jumate..

              Eu am avut curaj sa incerc cu aditiv si fara spaga si am si trecut.
              .
              W203 - 2001

              Comment


              • #22
                Da, intocmai am vazut shi la mine. La gaze arata 0,22 nu shtiu ce, dar ideea e ca pe CIV scrie identic la toate 177 CO/mg - nu shtiu exact.
                Dar cred ca shi tu nickbal ai la fel in cartea mashinii.

                Comment


                • #23
                  Eu am w203 si in cartea de Germania scrie 161... la kktzii de la RAR a dat 88 si in cartea de Romania au scris evident 161.
                  Cred ca daca dadeau la Bucuresti eticheta aia cu 88 desfiintzau aia RAR-ul din Pitesti.

                  P.S.
                  Azi am depus dosarul la finantze si joi voi putea lua fisa de impunere... cred ca ma indoaie la malai
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #24
                    Da, mie mi-a zis ca 1440 euro am de platica.
                    Nu shtiu ce sa fac: or scoate taxa, nu or scoate-o?
                    Dar daca nu rishti, nu cashtigi!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nickbal View Post
                      Eu am w203 si in cartea de Germania scrie 161... la kktzii de la RAR a dat 88 si in cartea de Romania au scris evident 161.
                      Cred ca daca dadeau la Bucuresti eticheta aia cu 88 desfiintzau aia RAR-ul din Pitesti.

                      P.S.
                      Azi am depus dosarul la finantze si joi voi putea lua fisa de impunere... cred ca ma indoaie la malai
                      Dupa mine faceti o confuzie intre masurarea emisiei de noxe (Nox- oxid de azot X) si masurarea emisiei de CO2 (care se face pe km iar valoarea data de producator e o medie).

                      Emisiiile de CO2 nu se pot masura decat pe baza unui test dinamic (acel test care se poate face doar in 3 locuri in tara din cauza lipsei de dotari tehnice) care costa ~ 600€.
                      Last edited by Diesel; 10-27-2008, 21:01 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Daca potzi sa spui despre ce masina este votba, ce cilindree, ce an si banuiesc ca noxa a fost 177
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #27
                          Nickbal: no offence dar confunzi notziunile, vezi mai sus.

                          Comment


                          • #28
                            Posibil... DIESEL.
                            Inseamna ca la toata lumea se trece in carte ce da fabricantul.
                            W203 - 2001

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by nickbal View Post
                              Posibil... DIESEL.
                              Inseamna ca la toata lumea se trece in carte ce da fabricantul.
                              Clar se folosesc datele de emisie CO2 specificate de producator.
                              Dar atentie, emisia de CO2 priveste doar modelele Euro3 si Euro4 (Euro5), nu si Euro2, Euro1, si nonEuro.

                              Altfel spus discutia despre emisia de CO2 la un W202 C180 Euro2 e pierdere de vreme. In cazul masinii de fata sunt niste abateri la o serie de indicatori ce tin de masurarea noxelor (ceea ce e altceva decat emisiile de CO2).

                              Comment


                              • #30
                                Pana la urma am rezolvat problema prin metoda clasica romaneasca.....
                                Cat despre emisiile de "CO2" cred ca defapt sunt emisii de CO , cel putin asa scria pe rezultatul de la testerul lor.
                                Partea mai nasoala e ca la RAR-ul unde am fost nu te lasa sa intri in hala in care se testeaza masina asa ca nu am cum sa stiu cat de bine a fost incalzit motorul, si chiar am suspiciuni ca nu a fost incalzit cum trebuie daca aceiasi masina acum 2 luni si max 3000km a iesit ok la testul de noxe din Germania....

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF