Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Respins pt noxe C180. Ce pot face?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Respins pt noxe C180. Ce pot face?

    Salut!
    Acum vreo 2 luni le-am adus parintilor un MB C180 din 95. Ieri le-a venit randul la RAR , au testat aia masina si au respins-o din cauza noxelor.
    Rezultatele la testerul lor au fost urmatoarele:
    - la 800rpm 0.63%CO Corr 0.63%Vol (cica maximul admis e 0.5%)
    - la 2400rpm 0.57%CO Corr 0.57% Vol (cica maximul admis e 0.3%)
    Masina are 210.000 Km pe ceasul ei, de mers merge bine(din cate imi dau eu seama), fum nu scoate, ulei a consumat ceva dar nu-mi dau seama cat pt ca nu am retinut pana unde a avut cand am luat-o.
    Ma gandeam ca ar fi bine sa-i schimb uleiul + filtrul( le am deja procurate dar nu am avut timp) si bujiile (eventual unele cu iridiu).

    In afara de asta ce as mai putea sa-i fac? Aditiv in benzina? aditiv in ulei? Care ar fi benzina cea mai indicata pt a trece testul?

    Stiu ca mai e un topic cu acelasi subiect dar e pt un diesel si nu stiu daca se aplica aceleasi sfaturi.

  • #2
    Nu sunt reglaje la motorul tau,e de gasit alta solutzie,kat inlocuit ,segmentat,etc...

    Comment


    • #3
      Originally posted by binox View Post
      Salut!
      Acum vreo 2 luni le-am adus parintilor un MB C180 din 95. Ieri le-a venit randul la RAR , au testat aia masina si au respins-o din cauza noxelor.
      Rezultatele la testerul lor au fost urmatoarele:
      - la 800rpm 0.63%CO Corr 0.63%Vol (cica maximul admis e 0.5%)
      - la 2400rpm 0.57%CO Corr 0.57% Vol (cica maximul admis e 0.3%)
      Masina are 210.000 Km pe ceasul ei, de mers merge bine(din cate imi dau eu seama), fum nu scoate, ulei a consumat ceva dar nu-mi dau seama cat pt ca nu am retinut pana unde a avut cand am luat-o.
      Ma gandeam ca ar fi bine sa-i schimb uleiul + filtrul( le am deja procurate dar nu am avut timp) si bujiile (eventual unele cu iridiu).

      In afara de asta ce as mai putea sa-i fac? Aditiv in benzina? aditiv in ulei? Care ar fi benzina cea mai indicata pt a trece testul?

      Stiu ca mai e un topic cu acelasi subiect dar e pt un diesel si nu stiu daca se aplica aceleasi sfaturi.
      Masina ta este euro 2, exista lege care atesta ca orice masina care are catalizator si sonda lambda este cel putin euro 1. Numai in Romanica se testeaza noxe in turatie... fabricantul a dat urmatoarele valori la euro 2 in 800 rpm emisia de CO trebuie sa fie mai mica sau egala cu 0,5% (care intradevar e maximul pentru euro 2). Vrei sa stii pe ce idee merg ei? E masina din '95 si nu mai are cum sa se incadreze in norme dupa atatia ani (da-i in gatii masii aluia ceva) sau schimba-i uleiul (pune semisintetic) filtru ulei, iar ca aditiv recomand "Metabond Old Special" care te costa 160 ron flaconul de 250 ml. Daca te hotarasti sa pui Metabond sa intrebi inainte de aplicare ca nu se pune oricum, oricat si in orice conditii... mare atentie!!! Dupa ce faci toate astea adresa mea de mess este flrn_ndr cauta-ma si iti spun eu ce si cat sa bagi in benzina sa le pice fata aia de prosti cand or vedea noxele
      Last edited by Andreas; 10-23-2008, 21:26 PM.

      Comment


      • #4
        Benzina 99+ teoretic ar trebui sa arda mai complet ...filtre noi scade ceva ceva (incercat de mine) ,bujii sa fie bune nu cu iridiu iar de aditivi chiar nu cred ca face ceva dar pana acolo ... Dmihnea are dreptate iar Andreas are cea mai mare dreptate dute la RAR nu la cei mici care au voie sa faca ITP "cei mici sunt monitorizati LIVE de RAR" si dai ceva inginerului de serviciu si cu putin noroc ...ce pot sa zic
        BAFTA
        P.S. Cei care instaleaza GPL au aparate de luat noxe daca schimbi ceva pe ea da o bere baietilor sa iti faca un test mic inainte de RAR

        Comment


        • #5
          Adica tradus,spega e proportzionala cu ilegalitatea ce e de facut,de noxe e mica dar de inscris o masina ce ar costa 5000 taxa,spaga e proportzionala.PUR TZIGANESC,ROMANESC...

          Comment


          • #6
            Sa dai spaga...asta ai de facut.
            Astia de la R.A.R. si`au triplat averile in 2-3 luni cu ocazia asta....
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Nici nu vreau sa ma gindesc ce bani au anumitzi indivizi pe la RAR,altfel spus se va ajunge sa se dea spaga oricum,chiar daca ai masina cu norma potrivita,doar sa iasa bine.Nu cumva asta si doresc dinshii?

              Comment


              • #8
                Originally posted by pixy View Post
                Benzina 99+ teoretic ar trebui sa arda mai complet ...filtre noi scade ceva ceva (incercat de mine) ,bujii sa fie bune nu cu iridiu iar de aditivi chiar nu cred ca face ceva dar pana acolo ... Dmihnea are dreptate iar Andreas are cea mai mare dreptate dute la RAR nu la cei mici care au voie sa faca ITP "cei mici sunt monitorizati LIVE de RAR" si dai ceva inginerului de serviciu si cu putin noroc ...ce pot sa zic
                BAFTA
                P.S. Cei care instaleaza GPL au aparate de luat noxe daca schimbi ceva pe ea da o bere baietilor sa iti faca un test mic inainte de RAR
                La care filtre te referi?
                De ce nu bujii cu iridiu? Eu mi-am pus bujii cu iridiu pe motocicleta si s-a simtit diferenta , consum mai mic si putere mai mare in ture joase , se tureaza mai repede. Ati incercat bujii cu iridiu pe MB si nu ati fost multumiti?
                La verificat am fost la RAR pt ca e prima inmatriculare si nu cred ca se poate face ITP-ul in alta parte, ar fi fost mai simplu de rezolvat la o statie de cartier, cel putin in Braila....
                Ce ma oftica mai mult e faptul ca masina a trecut TUV-ul si testul de noxe in Germania cu vreo luna inainte sa o cumpar , avea sticker verde. Oare nemtii is mai prosti si nu au masurat bine, nu au aceleasi norme sau si acolo merge cu spaga?
                Aveti idee , e dificil de facut schimbul de bujii la C180? trebuie vreo scula speciala? Cheia clasica de bujii cu hexagon de 16 e suficienta sau trebuie tubulara lunga de 16?
                Multumesc tuturor pentru raspunsuri si daca mai aveti si alte idei va rog sa postati

                Comment


                • #9
                  Pai la fel cum au spus colegii, cel mai simplu ar fi sa iti cada pe jos 100 lei si sa nu ii mai gasesti ...
                  Ml 270CDI
                  BMW 535d E60

                  Prediction is very difficult, especially about the future ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by binox View Post
                    Ati incercat bujii cu iridiu pe MB si nu ati fost multumiti?
                    Salut, am pus eu pe un 124 260E bujii DENSO cu electrod din iridiu,se simte diferenta,consum mai mic(1-2 L/100 km) si trage mult mai bine .
                    W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
                    W211 E280 cdi automat '06

                    Comment


                    • #11
                      Mi-am mai adus aminte de ceva.....
                      Prin gura de ventilatie din stanga soferului se aude un fasait ca si cum ar merge radioul fara sa fie vreun post prins. Fasaitul asta se aude mai ales in frana de motor. Zgomotul nu are legatura cu ventilatia pentru ca se aude si cu ventilatorul oprit si cu gura aia inchisa.
                      Cred ca e vreun furtunas de vacuum, probabil cel de la reglajul farurilor pt ca din cate am observat nu se misca farurile cand actionez butonul.
                      E posibil ca daca trage aer fals pe acolo sa-mi influenteze amestecul carburant?
                      Ce trebuie demontat pentru a verifica furtunul ala?

                      Comment


                      • #12
                        Off topic. Bai fratilor! Am si eu o intrebare. Cum dracu reuseste o bujie sa reduca consumul????? Ca ea doar da scanteie. Ca sa arda amestecul din cilindru. Amestec aer-benzina care e facut in carburator sau benzina injectata de injector si amestecata cu aerul in camera de ardere. Iar amarata aia de bujie nu are cum sa modifice, dupa mintea mea, cantitatea de benzina care intra in cilindru... Poate stiti voi cum ca eu habar nu am.

                        Originally posted by binox View Post
                        Mi-am mai adus aminte de ceva.....
                        Prin gura de ventilatie din stanga soferului se aude un fasait ca si cum ar merge radioul fara sa fie vreun post prins. Fasaitul asta se aude mai ales in frana de motor. Zgomotul nu are legatura cu ventilatia pentru ca se aude si cu ventilatorul oprit si cu gura aia inchisa.
                        Cred ca e vreun furtunas de vacuum, probabil cel de la reglajul farurilor pt ca din cate am observat nu se misca farurile cand actionez butonul.
                        E posibil ca daca trage aer fals pe acolo sa-mi influenteze amestecul carburant?
                        Ce trebuie demontat pentru a verifica furtunul ala?
                        Ai cam pus degetul pe rana. Pierderea de vacum e una din cele mai frecvente cauze pt proasta functionare a motorului.
                        Last edited by florineasca; 10-24-2008, 15:11 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by binox View Post
                          La care filtre te referi?
                          De ce nu bujii cu iridiu?
                          La verificat am fost la RAR pt ca e prima inmatriculare si nu cred ca se poate face ITP-ul in alta parte, ar fi fost mai simplu de rezolvat la o statie de cartier, cel putin in Braila....
                          Aveti idee , e dificil de facut schimbul de bujii la C180? trebuie vreo scula speciala? Cheia clasica de bujii cu hexagon de 16 e suficienta sau trebuie tubulara lunga de 16?
                          i
                          Bujii cu iridiu functioneaza mai bine ,putere ,turatii etc... dar nu scad noxele motorului ,alea apar din acel consum de ulei sau amestec incorect aer benzina "parca asa stiam si eu"

                          Imi cer scuze ai dreptate prima inmatriculare "cu toate ca nu este prima" se face numai la RAR

                          Filtre mam referit la cel de aer cel mai important si cel de ulei parerea mea este ca trebuie si un schimb ulei "poate cel care este in el este dus" un ulei cu aditivi sa nu mai pui gen "metabond duralube" alti au pus si au segmentat motorul iar alti sunt multumiti 80 % nemultumiti

                          Bujiile eu nu le-am putut scoate pana nu am da 10 RON si am cumparat o tubulara de 16 si am rezolvato ...am rupt cheia de bujii cumparata de la magazin
                          Bafta la toate

                          Originally posted by florineasca View Post
                          Off topic. Bai fratilor! Am si eu o intrebare. Cum dracu reuseste o bujie sa reduca consumul????? Ca ea doar da scanteie. Ca sa arda amestecul din cilindru. Amestec aer-benzina care e facut in carburator sau benzina injectata de injector si amestecata cu aerul in camera de ardere. Iar amarata aia de bujie nu are cum sa modifice, dupa mintea mea, cantitatea de benzina care intra in cilindru... Poate stiti voi cum ca eu habar nu am.
                          Salut
                          TEORETIC ...scanteie mai mare aprindere mai rapida ,ardere completa adicaaaaa nu mai lipesti pedala de podea ,te duci pana la jumatate si ai aceiasi putere care inainte o aveai la podea deci ... consum mai mic "cel putin dracu asa am inteles si eu "
                          Last edited by florineasca; 10-24-2008, 20:24 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by florineasca View Post
                            Off topic. Bai fratilor! Am si eu o intrebare. Cum dracu reuseste o bujie sa reduca consumul?????
                            Nici nu-ti dai seama cata importanta are bujia si fisa de bujie asupra consumului.

                            O bujie care nu functioneaza dubleaza consumul.
                            Tine cont ca bujia trebuie sa lucreze intr-un mediu ostil, adica presiuni si temperaturi mari. Una este sa dea scanteie la rece, si alta in diferite regimuri de functionare ale motorului.
                            Uite aici: http://www.atao.ro/2008/02/14/forme-...ra-ale-bujiei/ http://www.atao.ro/2008/02/05/motoru...i-de-calamina/ si

                            sau aici http://facultate.regielive.ro/cursur...ile-55167.html
                            Last edited by valyvis10; 10-24-2008, 19:41 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by valyvis10 View Post
                              Nici nu-ti dai seama cata importanta are bujia si fisa de bujie asupra consumului.

                              O bujie care nu functioneaza dubleaza consumul.
                              Tine cont ca bujia trebuie sa lucreze intr-un mediu ostil, adica presiuni si temperaturi mari. Una este sa dea scanteie la rece, si alta in diferite regimuri de functionare ale motorului.
                              Uite aici: http://www.atao.ro/2008/02/14/forme-...ra-ale-bujiei/ http://www.atao.ro/2008/02/05/motoru...i-de-calamina/ si

                              sau aici http://facultate.regielive.ro/cursur...ile-55167.html
                              Omule. Vorbim aici de bujii care functioneaza. Nu de alea care nu merg sau au fisa bulita. Aia e alta mancare de peste, ca nici macar nu merge rotund motorul. Dar nu-mi vindeti mie castraveti, spunand ca aia cu iridiu are pe dracu in ea, dar tot o amarata de scanteie da, in schimb face minuni la consum si-l reduce cu 1-2 litri la suta. Hai sa fim seriosi. Daca nu stii cand un motor merge in 3 sau in 4 (desi mai depinde si de cati cilindrii are masina) si apoi schimbi bujiile cu unele noi, care merg toate, si apoi vezi ca asta se simte la consum si cumva se mai intampla ca alea sa aiba si electrod de iridiu asta nu inseamna ca e din cauza lor consumul mai mic. E din cauza ca functioneaza toate asa cum trebuie, nu ca face iridiul ala minuni.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF