Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Actuator clapeta acceleratie/senzor defect

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Actuator clapeta acceleratie/senzor defect

    Salut fratilor !
    Sunt mandru posesor de w204 C220 (11/2009) cu 125KW(170CP) cutie automata.

    In urma cu 2 saptamani mi-a aparut in bord beculetul galben (Check Engine) si m-am dus in service a2a zis sa verific care este problema.

    EROAREA aparuta: P2112 Actuator clapeta acceleratie, blocat.

    Masina ca si simptom: uneori (rareori) in momentul in care accelera se intrerupea (probabil din cauza ca functiona clapeta necorespunzator)...sa zic ca ma smucea ca si cand cineva apasa pedala si lua brusc de pe ea.

    Am schimbat astazi senzorul de la clapeta (era DC firma trecuta pe cel vechi) si am schimbat cu unul Bosch dupa seria de sasiu a masinii.

    Mecanicul i-a dat si adaptare masinii din computer la noul senzor si am plecat.

    Pe drum nu mi-a mai aparut nici un bec si nici simptomele pe care le avea insa ceva este in neregula cu masina deoarece atunci cand apas pedala pana la maxim (nu apas si butonul de kickdown) masina nu se tureaza ca inainte adica nu are parca puterea si nervii aia demni de 170 cai.....urca in plaja de turatii lejer asa acul.....si schimba. e foarte ciudat..... e ca si cand masina urca in plaja de turatii incet...... totusi daca bag piciorul in pedala pana in capat si apas butonul de kickdown sare de 3000 si accelereaza puternic.

    Inainte sa schimb senzorul masina in momentul in care apasam pedala mai tare imediat fugea de rupea acum parca e ceva in neregula cu ea..... peorma am mai mers si urca mai bine sa zicem in trepte dar tot parca e mai lenta ca inainte....

    Are cineva idee ce s-a intamplat sau vreo sugestie la ceea ce ar trebui sa-i fac ?
    Last edited by andyita; 09-21-2015, 17:20 PM.

  • #2
    Intoarce-te la acelasi mecanic si posteaza din nou eroarea curenta.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      am fost la reprezentanta, mi-au diagnosticat masina si au constatat ca senzorul schimbat nu era cel corect si mi-au pus senzorul la loc. au testat masina si nu mai are absolut nici o eroare. acum am plecat la drum cu ea si se comporta normal. mi-au zis sa astept pana apare daca mai apare eroare la clapeta sau senzor si sa revin la ei .....

      alta problema a aparut: toate injectoarele dau cu minus mai putin unul care din cate am inteles de la ei este DUS....da +55 in conditiile in care maxim e +65......

      intrebare...
      deoarece sunt prins la inghesuiala cu banii ce sa fac ?
      sa schimb injectorul cu unul nou original (cat ar ajunge aproximativ unul ?)
      sa caut la dezmembrari un injector in stare perfecta eventual cu o oarecare garantie ?
      sa cumpar un injector nou dar after market (ce firma fabrica injectoarele pentru mercedes ?)

      mersi frumos !

      Comment


      • #4
        Prima oara aveai un defect la clapeta de acceleratie si spui ca ai schimbat in senzor. Ce senzor ai schimbat?

        De obicei la modelul tau piesele aftermarket nu se prea potrivesc, iar daca este vorba de senzorul de presiune diferntiala, atunci trebuie verificat daca nu cumva masina ta se incadreaza pt o modificare a instalatiei electrice.

        Eu zic sa nu mai schimbi nimic altceva, mai ales daca ai luat-o pe drumul reprezentantelor. Daca trebuia schimbat injectorul te convingeau cei de la pravalie. Valoarea respectiva este mare, insa chiar daca ajunge la +65, exista o procedura de recalibrare, pana la schimbare - asa scrie in acelasi ecran unde ai citit valorile
        Aceasta procedura, insa nu se poate face daca motorul are si alte defecte.
        Last edited by cl600; 09-24-2015, 20:01 PM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          - prima oara cand am luat masina (acum o luna) imi dadea urmatoarele erori: 1) actuator clapeta acceleratie blocat 2) senzor presiune diferentiala filtru de particule defect.
          -becul de check engine statea aprins si nu se mai tura peste 3000rotatii.

          => am schimbat senzorul de presiune diferentiala, a disparut check engine si masina se tureaza peste 3000
          => a ramas problema cu clapeta (actuator) - uneori bruscheaza acceleratia masinii (foarte rar dar se intampla). A zis mecanicul ca inainte de a imi schimba clapeta sa schimbam un senzor care actioneaza clapeta. L-am schimbat dar nu a fost bun. Intre timp nu mai apare nici o eroare pe masina, a disparut check engine. Asa ca asteptam sa mai vedem daca mai apare eroare, daca apare din nou schimbam clapeta.
          La momentul de fata masina merge ok si nu are nici o eroare.

          In ceea ce priveste injectorul, pe tester original star a dat valoarea +55.... nu mi-a spus nimeni ca s-ar putea efectua recalibrare. Toti mi-au zis sa il schimb cu unul nou al carui pret sincer mi se pare foarte piperat (2100 lei) Injectorul este DELPHI A6510704987.
          Incerc sa gasesc alternative ok pt problema asta....

          Comment


          • #6
            Si tot nu ne-ai zis cine e senzorul ...Am editat raspunsul anterior, mai citeste-l odata.
            Last edited by cl600; 09-24-2015, 20:03 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by andyita View Post
              - prima oara cand am luat masina (acum o luna) imi dadea urmatoarele erori: 1) actuator clapeta acceleratie blocat 2) senzor presiune diferentiala filtru de particule defect.
              -becul de check engine statea aprins si nu se mai tura peste 3000rotatii.

              => am schimbat senzorul de presiune diferentiala, a disparut check engine si masina se tureaza peste 3000
              => a ramas problema cu clapeta (actuator) - uneori bruscheaza acceleratia masinii (foarte rar dar se intampla). A zis mecanicul ca inainte de a imi schimba clapeta sa schimbam un senzor care actioneaza clapeta. L-am schimbat dar nu a fost bun. Intre timp nu mai apare nici o eroare pe masina, a disparut check engine. Asa ca asteptam sa mai vedem daca mai apare eroare, daca apare din nou schimbam clapeta.
              La momentul de fata masina merge ok si nu are nici o eroare.

              In ceea ce priveste injectorul, pe tester original star a dat valoarea +55.... nu mi-a spus nimeni ca s-ar putea efectua recalibrare. Toti mi-au zis sa il schimb cu unul nou al carui pret sincer mi se pare foarte piperat (2100 lei) Injectorul este DELPHI A6510704987.
              Incerc sa gasesc alternative ok pt problema asta....


              Referitor la problema cu injectorul Delphi iti recomand sa mergi la un service Delphi de injectoare. Acolo iti pot face mai multe teste decat la reprezentanta inclusiv cel mai simplu si mai concludent dintre toate: testul de retur. Service-ul Delphi pe care il cunosc eu este Carlex Cornu langa Campina in Prahova. Am reparat un injector infundat la un Mondeo Mk3. Au fost foarte profesionisti. Mi-au dat garantie, factura etc. Ca si procedura de lucru:
              1. Telefon la ei si programare
              2. Tester pe masina pentru erori
              3. Test retur injectoare (dureaza 1 minut)
              4. Concluzii in urma testului.
              5. Daca exista unul sau mai multe injectoare infundate sau blocate se verifica impuritatile din filtrul de motorina, mai ales daca exista span metalic de la pompa de injectie.(in functie de ce se gaseste in filtru se poate ajunge si la golirea / curatarea rezervorului).
              6. Se demonteaza injectorul / injectoarele cu probleme
              7. Se desface injectorul in partile lui componente
              8. Se curata cu ultrasunete
              9. Se inlocuiesc partile mobile ale injectorului cu unele noi din kitul Delphi
              10. Se pune injectorul/injectoarele in masina de test automata
              11. Masina efectueaza testul injectoarelor care dureaza cam 40 de minute daca nu da eroare.
              12. In timpul testului masina testeaza injectorul la diferite presiuni de lucru de la 100 bari pana la 1600 bari in functie de specificatiile injectorului.
              13. Numai daca totul a decurs ok fara erori la final masina automata genereaza codul hexadecimal al injectorului pentru ca acesta sa poata fi programat pe masina in calculator.
              14. Se monteaza injectorul pe masina
              15. Se programeaza cu testerul lor Delphi
              16. Optional se poate cere inca un test de retur ca sa vedeti diferenta intre cele doua test daca nu aveti incredere.

              Referitorla achizitia unui injector de la dezmembrari exista problema ca nu ai codul lui hexadecimal ca sa il programezi in calculatorul masinii tale.


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #8
                @crazyady - din pacate sunt din Constanta si nu am avut posibilitatea de a ma deplasa.

                UPDATE:
                - Am schimbat injectorul cu unul original nou (1050 lei+injectorul vechi la schimb). Cel vechi scotea +55, cel nou scoate -22, acum toate cele 4 injectoare scot valoare buna. Motorul nu mai are zgomotul ciudat pe care il avea inainte. Acum se aude rotund. Masina si inainte si acum tragea la fel de bine. Nici inainte nici acum nu scoate fum.

                - Luni schimb si clapeta de acceleratie cu una noua, deoarece eroarea "Actuator clapeta de acceleratie blocat" persista la testarea cu star. Masina foarte rar are o variatie de acceleratie specifica problemelor la clapeta. (Ma ajunge cam 800 lei o clapeta noua).

                Initial am vrut sa ma risc sa iau un injector reconditionat (550 lei) si o clapeta din dezmembrari (400 lei) insa datorita faptului ca nu sunt foarte mari diferentele de pret dintre ele am optat sa iau piese noi pentru a merge la sigur. M-a cam lovit la bani, totul ajungandu-ma pe la 2100 lei insa e un pret corect in conditiile in care masina momentan nu are alte probleme/erori. Eu am cumparat-o cu erorile astea si vanzatorul a negociat 1000 euro tocmai in ideea in care eu sa mi le rezolv.

                @cl600 aici in constanta nu a auzit nimeni de recalibrare ))) pacat ca nu stau in bucuresti, cred ca ma descurcam altfel cu masina.... la reparat.
                In mod normal piesele astea schimbate noi, m-ar fi costat mai mult insa am un prieten care are magazin mare de piese auto si mi le de la pretul lui de distribuitor sau cel putin asa imi zice el mie
                Last edited by andyita; 09-25-2015, 22:21 PM.

                Comment


                • #9
                  Un injector nou sigur face treaba mai buna decat orice recalibrare....
                  Pt a schimba clapeta de acceleratie iti recomand ceva teste inainte si mai ales trebuie sa faci o lista lunga cu ce garnituri ar trebuii sa cumperi inainte de a demonta jumatate de admisie, daca masina ta este Euro5 (adica are motor 651).
                  La reprezentanta poti asista la testele premergatoare schimbarii clapetei (poate are doar vre-un firicel rupt sau e montata gresit) si poate primesti si un software nou.

                  "Senzorul" care comanda clapeta, tot nu ne-ai spus cine este. Asta poate spune multe despre priceperea tehnicianului de diagnoza ..
                  Last edited by cl600; 09-26-2015, 07:37 AM.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    @cls600 Faza cu senzorul de la clapeta a fost o balbaiala din partea meseriasilor..... exact cum ai anticipat legat de priceperea lor. Nici in ultimul ceas nu m-au lamurit despre ce senzor e vorba.

                    Aseara am incheiat odiseea. Am schimbat clapeta cu una noua originala. S-a curatat si EGR-ul care era cam murdar.
                    Clapeta veche a fost desfacuta, rotitele sunt intacte si nu prezinta urme de uzura insa atunci cand o impingi cu mana, nu se inchide tot timpul complet precum o face cea noua. ceva in axul ei o impiedica.

                    Concluzie: Dupa ce i-am schimbat injectorul si clapeta de acceleratie si i-am curatat EGR-ul, masina se simte total diferit. Motorul acum se aude rotund iar cand accelerez e mult mai curata urcarea in turatie, nu stiu cum sa va explic dar s-a schimbat ceva in bine la felul cum merge masina asta.

                    Ipoteza ar fi ca datorita arderilor incomplete de la injectorul care dadea valori +55, mizeria s-a depus pe la egr si pe la clapeta si a afectat pe acolo.

                    Acum sunt foarte multumit de rezultat ! case closed !

                    Datorita faptului ca am un prieten care are 200 de autocare si firma mare, are discount considerabil la piese auto, toata treaba m-a costat destul de ieftin:
                    injector 1000 lei nou original (la reprezentanta vroiau 2100 lei)
                    clapeta 700 lei noua tot pe original.... (la reprezentanta vroiau 1300 lei fara manopera)
                    Deci din punctul meu de vedere a fost mai bine ca le-am schimbat direct. daca nu as fi avut aceasta oportunitate sa le iau ieftin probabil as fi mers pe investigatii amanuntite insa jobul e de asa natura incat nu pot ramane fara masina nici macar o zi.

                    PS pentru cei care se confrunta cu aceeasi problema si vor sa inteleaga cum functioneaza clapeta am gasit ceva foarte util:
                    Last edited by andyita; 10-01-2015, 08:29 AM.

                    Comment


                    • #11
                      vesti proaste.
                      astazi am mers la tester cu masina sa verific daca mai apare vreo eroare pe masina si SURPRIZA: P2112 actuator clapeta de acceleratie blocat

                      Aceeasi eroare imi apare din nou, desi am schimbat degeaba clapeta de acceleratie cu una noua !

                      Mecanicul care mi-a schimbat clapeta s-a uitat in Star in program si ii zicea:
                      1) update soft
                      2) check pipes
                      3) do not change the throttle ....

                      deci el a facut invers: change throttle, check pipes...si acum ma trimite sa fac UPDATE SOFT.....
                      am ajuns la capatul rabdarii....

                      Comment


                      • #12
                        concluzie:
                        Nu pot scapa de eroarea P2112 actuator clapeta de acceleratie blocat desi am schimbat clapeta cu totul cu una noua originala mercedes, am curatat si EGR-ul....nimic. Imi apare aceeasi eroare. Masina merge normal nu are simptome de nici un fel....

                        Daca exista cineva pe aici care a mai patit asa ceva astept postarea sa poate ma lamureste si pe mine cum a rezolvat problema.
                        Mentionez ca am deschis clapeta veche si arata foarte bine pe interior fara urme de uzura.

                        Comment


                        • #13
                          Vezi sa nu fie bai de cablaj la tine. Tre verificat cablu de la mufa ce merge la clapeta

                          Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Daca citeai de doua ori postul #9, scapai pana acum si mai ieftin, cred....
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cl600 View Post
                              Daca citeai de doua ori postul #9, scapai pana acum si mai ieftin, cred....
                              ai dreptate. am gresit din faptul ca am fost repezit si m-am grabit sa termin mai repede cu drumurile pe la mecanici si stresul aferent. imi pare rau acum.... pe viitor o sa gandesc altfel problema.

                              e ceva relativ recent pentru mine sa umblu pe la mecanici cu masinile deoarece am avut:
                              Mercedes C220 W204 de 2 luni l-am luat, incerc sa-l pun la punct dupa cum se vede....
                              Audi A4 B7 2.0 TDI l-am avut 1 an jumatate (Imi baga motorina in ulei) = o groaza de drumuri in service si diagnosticari.
                              Skoda fabia 1.4 TDI 2006 - l-am avut 4 ani si nu am schimbat un surub. Mergeam la mecanici doar pentru revizie.
                              Last edited by andyita; 10-01-2015, 21:24 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF