Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Resetare anunt service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce am pus eu acolo este pentru w202, si din cauza aia se reseteaza la 15k km.

    Comment


    • #32
      .......frate eu am W202 si tocmai din aceasta cauza intreb daca e corect sa apara 20000
      C200 CDI ESPRIT brek din 2000

      Comment


      • #33
        Originally posted by Viorel_sperila View Post
        .......frate eu am W202 si tocmai din aceasta cauza intreb daca e corect sa apara 20000
        C200 CDI ESPRIT brek din 2000
        Probabil @fas85 are un w202 dinainte de 2000, iar inginerii ce au facut motoarele considerand ca trebuie schimbat uleiul la 15000, au construit un comp de bord, care cand ii ceri RESET sa dea km la 15000 (fara alte setari ulterioare).
        In anul 2000, construind un motor mai performant, au considerat ca uleiul poate fi schimbat la 20000 km (pt w202). Deci si comp de bord va executa resetare la 20000 - direct.

        Din curiozitate: in anii 2007, 2008, la catzi km se schimba uleiul? Ca in mod sigur comp de bord va face reset la nr de km respectivi.
        Nu shtiu sigur, dar asha m-i se pare logic.

        Comment


        • #34
          Da @zang am un w202 din 98` si probabil aceasta este cauza, dar mi se pare ciudat ca un diesel sa aiba intervalul de service-are mai mare. Da pana la urma daca asa l-a setat neamtu o stiut ce face.

          Comment


          • #35
            Da da!
            Chiar, la modelele noi shtie cinava la cat se schimba uleiul?
            Am auzit ca la 35000 km.

            Comment


            • #36
              Originally posted by zang View Post

              Din curiozitate: in anii 2007, 2008, la catzi km se schimba uleiul? Ca in mod sigur comp de bord va face reset la nr de km respectivi.
              Nu shtiu sigur, dar asha m-i se pare logic.
              Depinde de tipul de ulei folosit. La un ulei Long Life intervalul de schimb poate sa ajunga si la 2 ani si 40000km.

              Oricum, computerul de bord poate sa reduca intervalul de schimb respectiv kilometrajul folosind un algoritm ce foloseste indicatori ca: viteza medie deplasare, regimul in care a functionat motorul samd. Deci e un sistem inteligent care va chema masina in service pt revizie mai devreme daca s-a rulat cu preponderenta in oras, de exemplu.

              Comment


              • #37
                .....scriem una si intelegem altceva.....? masina mea are 180000 km si verificind cartea tehnica in care e trecuta fiecare verificare facuta in nemtia rezulta un interval de servisare de 15000 si acum sare dintrodata la 20000.....eu asta intreb poate mai trebuie apasat ceva, orcum eu fac schimbul de filtre si ulei in jur de 10000,iar metabond sau alte chestii dinastea nu folosesc deocamdata....................numai bine

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Diesel View Post
                  Depinde de tipul de ulei folosit. La un ulei Long Life intervalul de schimb poate sa ajunga si la 2 ani si 40000km.

                  Oricum, computerul de bord poate sa reduca intervalul de schimb respectiv kilometrajul folosind un algoritm ce foloseste indicatori ca: viteza medie deplasare, regimul in care a functionat motorul samd. Deci e un sistem inteligent care va chema masina in service pt revizie mai devreme daca s-a rulat cu preponderenta in oras, de exemplu.
                  Multzam de informatie!
                  Chiar mi-ai rezolvat o mara dilema. Adica nu intzelegeam de ce eu am schimbat uleiu acum 200 shi ceva de km, iar azi, dupe ce facusem resetarea, scazuse cu doar 100 km intervalul de service.
                  Cum ai explicat: cauza ar fi ca datorita drumului execrabil intre Orsova shi Severin trebuie sa mergi 25-30 km in coloana cu turatie putzin peste ralanti.
                  De aici cu ziceai, comp probabil citeshte un condus mai "batranesc" shi scade mai greu intervalul de service.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Viorel_sperila View Post
                    .....scriem una si intelegem altceva.....? masina mea are 180000 km si verificind cartea tehnica in care e trecuta fiecare verificare facuta in nemtia rezulta un interval de servisare de 15000 si acum sare dintrodata la 20000.....eu asta intreb poate mai trebuie apasat ceva, orcum eu fac schimbul de filtre si ulei in jur de 10000,iar metabond sau alte chestii dinastea nu folosesc deocamdata....................numai bine
                    Shtii cum se zice: "cand n-ai paine, mananci cu cozonac".

                    Daca in anii anteriori nu exista un ulei care sa duca decat 15000 km (exemplu), iar motorul tau "toca" uleiul in 20000 km (dupa inginerii ce l-au conceput), atunci se facea schimbul la 15000 km.

                    Deasemenea, daca motorul tau "farama" uleiul la 30000 km, dar tu pui ulei garantat de producator pt 10000 km, atunci il vei schimba la 10000 km.

                    Deci nu inseamna ca daca bagi un ulei long-life garantat la 40000 km, chiar il vei tzine 40000 in motor. Macar schimbi la 15000 filtrul, iar pe la 30000 il dai jos.

                    Eu cam asha fac!
                    Daca greshesc, va rog corectatzi-ma!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by zang View Post

                      Deci nu inseamna ca daca bagi un ulei long-life garantat la 40000 km, chiar il vei tzine 40000 in motor. Macar schimbi la 15000 filtrul, iar pe la 30000 il dai jos.

                      Eu cam asha fac!
                      Daca greshesc, va rog corectatzi-ma!

                      N-am inteles partea cu schimbatul filtrului de ulei independent de schimbul de ulei...nu am citit nicaieri de asa ceva.

                      Din punctul meu de vedere, treaba e simpla. Exista mai multe tipuri de motoare si mai multe tipuri de ulei. Nu exista numar de kilometri garantati de producatorul de ulei. Conteaza doar intervalele de revizie din cartea de service(in functie de tipul de ulei- la LONG LIFE e alt regim insa aici vorbim de masini la care se preteaza acest tip de ulei, stipulat in cartea masinii).

                      Fiecare motor are cerinte exacte de tip de ulei folosit prin specificatii. De asemenea are indicatii clare legate de intervalul de revizii indicat in cartea de service. Daca acelea se respecta, totul e ok.
                      Daca se recomanda ceva in plus, la masinile care nu au un sistem inteligent de chemare in service cum am mentionat un post mai sus, se recomanda efectuarea reviziei la un rulaj mai mic decat cel stabilit initial daca masina a rulat in conditii de trafic greu (oras, drumuri cu praf, temperaturi atmosferice extreme etc).

                      Comment


                      • #41
                        Ai perfecta dreptate: ca un ulei rezista un anumit nr de km la un anumit motor shi normal in functzie de exploatarea motorului.
                        Eu ziceam ca degeaba bagi un Castrol long-life la o Dacie, ca nu il poti tine 40000 in ea, nici macar 20000. Adica daca motorul ala il face muci pe ulei in 10000 km, prin ardere, forfecare, racire motor, racire cozi de supape, etc, atunci e recomandat sa il schimbi. Iar daca ai baga la un C din 2005 un ulei Petrom sa zic, degeaba ai interval de service la 20000 km, ca in 5000 trebuie sa il schimbi.
                        Acuma am exagerat shi eu cu exemplele pt a ma face intzeles.
                        Dar ai perfecta dreptate ca cel mai bine foloseshti uleiul dat de producator sau mai sus calitativ, cu respectarea intervalului de service.

                        Cat despre schimbatul filtrului nu e chiar ceva exagerat. Uleiul depune in filtru o gramada de tampenii, shpan fin shi chiar pamant. Nu potzi face decat un bine motorului schimband filtrul la 15000, fara a fi considerat exces de zel.
                        De ce zic? Pt ca acum 2 luni un amic a schimbat uleiul la un Rover 75. A pus ulei long-life, dar filtrul a fost Uniflux. Cu aprox 2 saptamani in urma a gripat motorul. Acum il are in reparatzii. Cand am vazut filtrul de ulei cum era, m-am crucit. Era torsionat in toate felurile.
                        Niciodata nu voi baga acea marca, mai ales dupa ce am vazut. Voi cauta filtrul zilele astea sa ii fac o poza sa pun aici sa va miratzi.

                        Comment


                        • #42
                          Hmm...tocmai, eu nu comentam operatia respectiva. Eu doar am spus ca nu am auzit de asa ceva, nu am citit si ca atare nu mi se pare uzuala. De cand ma stiu am efectuat schimb de ulei si filtru de ulei simultan. Doar filtrul de aer il schimbam cand mi se parea ca era mult prea impregnat. Nu stiu ce sa zic de acel Rover. Nu cunosc daca specificatiile masinii sunt compatibile cu folosirea unui ulei Long Life.
                          La masinile VAG (Audi, VW) uleiul Longlife e specificat printr-o norma VW 5xxxxx.xx. Insa importatorul din Romania se fereste sa opereze cu Longlife datorita infrastructurii rutiere si a conditiilor de drum din Romania (inclusiv combustibili).

                          Comment


                          • #43
                            Imi cer scuze! N-am vrut sa te contrazic, doar mi-am spus o parere.
                            Sunt electro-mecanic naval, nu ma pricep chiar in amanunt la mashini.
                            Sunt dispus shi sa ma urechiatzi cand sar calu' shi sa ma contrazicetzi.
                            In felul acesta vad ca nu vorbesc degeaba shi in primul rand invatz multe!
                            Respect!
                            Last edited by zang; 09-28-2008, 15:21 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Chiar nu ai de ce sa-ti ceri scuze Nici eu nu sunt mecanic auto, sunt doar pasionat de auto in general...nu le stiu nici eu pe toate doar incerc sa prind cat mai multe.

                              Comment


                              • #45
                                Exact! La fel shi eu incerc sa invatz.
                                Chiar: despre filtrul de ulei schimbat inca odata pana la terminarea shimbului. Asha m-a sfatuit baiatul de la schimburi de ulei. Ca a zis el filtrul ala e construit sa mearga 15-20000, iar daca il schimb nu fac rau, chiar mai completez cu 500 ml ulei proaspat plus cel ce s-a mai halit de motor shi e numai de bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF