Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu mai pornește, W202, C180, 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai pornește, W202, C180, 1995

    Bunã ziua.
    Am o problemã la a mea W202, C180, 1995, benzinã: ieri s-a oprit în mers și nu mai vrea sa porneascã. S-a oprit pur si simplu și am auzit acel bâzâit pe care-l face pompa de benzinã. Pompa de benzinã mergea încontinuu. Am scos cheia din contact apoi am pus contactul- pompa de benzinã pornește dar nu se mai oprește dupa câteva secunde, merge încontinuu. Azi am verificat dacã prin filtru trece benzinã (filtrul, Man, l-am schimbat anul trecut în aprilie, de atunci nu am fãcut mai mult de 5000 km, plus ca alimentez numai de la Mol), am pus un pet la ștuțul filtrului și în 5-6 sec a bãgat cam 100- 150 gr de benzinã în sticlã. Am schimbat supapa de control presiune combustibil (una second, e adevãrat, cã am avut-o la îndemânã) și tot așa: pompa de benzinã merge încontinuu și mașina nu pornește, electromotorul învârte dar nu primește benzinã parcã. Am verificat și releul pompei, cel verde din portbagaj, cu un multimeter și e în regulã. Am rãsfoit forumul dar de o așa defecțiune nu am dat și ceea ce am fãcut a fost fãcut în urma sfaturilor gãsite aici. Acum am sa verific dacã la supapa de pe rampã ajunge benzina, nu am cum sa verific și presiunea. S-ar putea ca pompa sa nu bage destulã presiune pe circuit sau cele douã supape, cea de pe mașinã și cea pe care am pus-o sa fie defecte amândouã? Sau sa fie problema din alta parte?
    Sã o duc la tester trebuie pusa pe platformã și cãratã zeci de km... de nu-i alta soluție o fac și pe asta dar mã gândeam ca poate-i dau de cap aici la fața locului. Dacã cineva s-a lovit de aceasta problemã și știe cum sã-i dau de cap îl rog frumos sã ma lumineze și pe mine. Respect. Mulțumesc.

    PS: WDB2020181A353234

  • #2
    Cu sigurantele cum stai? Daca nu e alimentata injectia, nu porneste.

    Comment


    • #3
      Salut, nu ma prea pricep la mecanica dar pot sa iti spun ca asa am patit si eu. Problema la mine a fost in felul urmator: schimbasem garniturile la chiuloasa si in drum spre casa mi-a sarit o piatra intr-un senzor (nu stiu ce senzor) si tot asa facea si la mine pompa de benzina, solutia a fost sa schimb senzorul, apoi a pornit brici. Sper sa iti fi fost de folos.
      w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
      W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
      W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

      Comment


      • #4
        Vã salut. Azi a fost un mecanic de s-a uitat la ea, de siguranțe zicea ca sunt în regulã, le-a verificat, și pãrerea lui era cã ''senzorul de pe volantã nu mai citește'', sã mã adresez unui electrician, mi-a și recomandat unul, mai zicea ca are și tester. Sã vedem mâine... Mulțumesc pentru sfaturi. Respect.

        Comment


        • #5
          Scuze pentru postare consecutivã dar am uitat sa menționez cã nici nu primește curent la bujii. Le-am verificat pe toate și nici o scânteie.

          Comment


          • #6
            Cred cu tarie ca si la mine era cel de la volanta. Sa ne spui si noua cum rezolvi problema.
            w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
            W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
            W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

            Comment


            • #7
              Salut.
              Am dus-o la un electrician ce mi-a zic ca ECU (calculatorul de aprindere) e prãjit. Inițial a fost vorba doar de ceva tranzistori de putere ce puteau fi înlocuiți dar apoi mi-a spus cã e ars tot calculatorul. Mã gândesc,în urma celor citite pe forum, cã din cauza unui scurt-circuit, probabil, și ca ar trebui schimbatã/restauratã și instalația electricã de pe motor înainte sã-l schimb nu cumva sã-l pun și sã se ardã iar.
              Atașez o pozã cu calculatorul. Am gãsit ceva asemãnãtor doar cã în loc de indicativul SW 20.95 cum e pe al meu, pe cel gãsit e SW 38.95 în rest sunt întru totul identice codurile. Ce o fi însemnând acel indicativ? Rog pe cineva care știe sa mã lãmureascã. Mulțumesc.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Se pare cã ce conteazã la un asemenea calculator e ca aceste coduri sã fie identice cu cele de pe calculatorul de pe mașinã;
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Salutare, mai muult ca sigur s-a ars ECU din cauza ubui scurt de pe instalatia de pe motor.
                  Inainte de a monta alt ECU iti recomand cu caldura sa refaci instalatia, altfel risti sa-l arzi si pe cel proapat montat.

                  Daca nu gasesti pe cineva in zona sa te rezolve cu instalatia, te pot ajuta eu.
                  Binenteles contra cost, dar il fac.

                  Si eu am un ECU de vanzare, este de pe un C-200 din 1995, ar merge o proba si cu asta, dar odata ce instalatia este praf, nu riscam sa-l ardem.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Scuze ca rãspund așa târziu. Asta tot îi spun electricianului sa verifice instalația electricã, el zice cã-i bunã, eu ma îndoiesc, cã am vãzut unele fire cu izolația crãpatã. Tipul e bun electronist, mi l-a recomandat un prieten, am gãsit și calculator, l-a verificat și a zis cã-i bun, mâine, dacã are timp, îl pune pe mașinã. La insistențele mele cu instalația electricã, mi-a zis cã-i o boalã a lor calculatorul, eu tot ma îndoiesc și tot la instalație mã gândesc ca de acolo ar fi problema. Mulțumesc de rãspuns și oricum mã gândesc la refacerea instalației electrice. Rãmâne sa mai vorbim. Mulțumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Boala nu este in calculator , ci in instalatia electrica de la motor, in perioada aceea s-a folosit un plastic de izolare a firelor care este de proasta calitate, si in timp se crapa, se sfarama, etc, si fac scurt firele intre ele si arde nu stiu ce tranzistori din interiorul calculatorului, asa ca inainte de a pune noul calculator ia instalatia electrica la verificat, si reconditionat.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF