Bunã ziua.
Am o problemã la a mea W202, C180, 1995, benzinã: ieri s-a oprit în mers și nu mai vrea sa porneascã. S-a oprit pur si simplu și am auzit acel bâzâit pe care-l face pompa de benzinã. Pompa de benzinã mergea încontinuu. Am scos cheia din contact apoi am pus contactul- pompa de benzinã pornește dar nu se mai oprește dupa câteva secunde, merge încontinuu. Azi am verificat dacã prin filtru trece benzinã (filtrul, Man, l-am schimbat anul trecut în aprilie, de atunci nu am fãcut mai mult de 5000 km, plus ca alimentez numai de la Mol), am pus un pet la ștuțul filtrului și în 5-6 sec a bãgat cam 100- 150 gr de benzinã în sticlã. Am schimbat supapa de control presiune combustibil (una second, e adevãrat, cã am avut-o la îndemânã) și tot așa: pompa de benzinã merge încontinuu și mașina nu pornește, electromotorul învârte dar nu primește benzinã parcã. Am verificat și releul pompei, cel verde din portbagaj, cu un multimeter și e în regulã. Am rãsfoit forumul dar de o așa defecțiune nu am dat și ceea ce am fãcut a fost fãcut în urma sfaturilor gãsite aici. Acum am sa verific dacã la supapa de pe rampã ajunge benzina, nu am cum sa verific și presiunea. S-ar putea ca pompa sa nu bage destulã presiune pe circuit sau cele douã supape, cea de pe mașinã și cea pe care am pus-o sa fie defecte amândouã? Sau sa fie problema din alta parte?
Sã o duc la tester trebuie pusa pe platformã și cãratã zeci de km... de nu-i alta soluție o fac și pe asta dar mã gândeam ca poate-i dau de cap aici la fața locului. Dacã cineva s-a lovit de aceasta problemã și știe cum sã-i dau de cap îl rog frumos sã ma lumineze și pe mine. Respect. Mulțumesc.
PS: WDB2020181A353234
Am o problemã la a mea W202, C180, 1995, benzinã: ieri s-a oprit în mers și nu mai vrea sa porneascã. S-a oprit pur si simplu și am auzit acel bâzâit pe care-l face pompa de benzinã. Pompa de benzinã mergea încontinuu. Am scos cheia din contact apoi am pus contactul- pompa de benzinã pornește dar nu se mai oprește dupa câteva secunde, merge încontinuu. Azi am verificat dacã prin filtru trece benzinã (filtrul, Man, l-am schimbat anul trecut în aprilie, de atunci nu am fãcut mai mult de 5000 km, plus ca alimentez numai de la Mol), am pus un pet la ștuțul filtrului și în 5-6 sec a bãgat cam 100- 150 gr de benzinã în sticlã. Am schimbat supapa de control presiune combustibil (una second, e adevãrat, cã am avut-o la îndemânã) și tot așa: pompa de benzinã merge încontinuu și mașina nu pornește, electromotorul învârte dar nu primește benzinã parcã. Am verificat și releul pompei, cel verde din portbagaj, cu un multimeter și e în regulã. Am rãsfoit forumul dar de o așa defecțiune nu am dat și ceea ce am fãcut a fost fãcut în urma sfaturilor gãsite aici. Acum am sa verific dacã la supapa de pe rampã ajunge benzina, nu am cum sa verific și presiunea. S-ar putea ca pompa sa nu bage destulã presiune pe circuit sau cele douã supape, cea de pe mașinã și cea pe care am pus-o sa fie defecte amândouã? Sau sa fie problema din alta parte?
Sã o duc la tester trebuie pusa pe platformã și cãratã zeci de km... de nu-i alta soluție o fac și pe asta dar mã gândeam ca poate-i dau de cap aici la fața locului. Dacã cineva s-a lovit de aceasta problemã și știe cum sã-i dau de cap îl rog frumos sã ma lumineze și pe mine. Respect. Mulțumesc.
PS: WDB2020181A353234
Comment