Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

1.8 Kompressor probleme la pornire (merge in 3 pistoane)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Rboaerescu sa inteleg ca si tu aveai probleme cu pornirea doar la rece si ai rezolvat prin inlocuirea acelei supape?

    Comment


    • #32
      Originally posted by emy_ View Post
      Rboaerescu sa inteleg ca si tu aveai probleme cu pornirea doar la rece si ai rezolvat prin inlocuirea acelei supape?
      Da, scutura foarte urat la rece, doar ca mie nu-mi apareau erorile alea, dar cu supapa aia am rezolvat
      Originally posted by emy_ View Post
      Rboaerescu sa inteleg ca si tu aveai probleme cu pornirea doar la rece si ai rezolvat prin inlocuirea acelei supape?

      Comment


      • #33
        Eu mai am o supapa ca cea incercuita in imaginea mea.Este acoperita cu un fel de silicon mai dur.Nu stiu de ce,dar banuiesc ca a vrut s'o rectifice cumva fostul proprietar.Ce rol are acea supapa?
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Aia da comanda la asta de care iti ziceam, este o modalitate de a testa care din ele e defecta, era un document pe net, cand il gasesc postez un link.

          Comment


          • #35
            Are o membrana care se deschide la rece si lasa aer din admisie sa mearga la catalizator aprox 30-40 sec, sa ajunga mai repede la temperatura optima

            Comment


            • #36
              Atasat ai documentul de care iti ziceam.

              Problema e ca locul unde e supapa e FOARTE stramt.
              Mie mi-au desfacut-o la service cand am facut revizia la GPL si le-a luat cateva ore bune, iar pentru asta a fost masina ridicata pe elevator si teava care ducea la evacuare demontata, apoi desfacuta la menghina. Manopera m-a costat cam 150 lei.
              Attached Files
              Last edited by rboarescu; 10-17-2015, 10:44 AM.

              Comment


              • #37
                In primul rand iti multumesc mult pentru informatiile date.Am verificat pe jumatate ,sa zic asa din ce este relatat in PDF.Mi'a mai ramas de verficat valvula de vacum(check valve) in sensul ca trebuie desfacuta si sa suflu in ea.Pana in momentul de fata toate au fost ok.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by emy_ View Post
                  In primul rand iti multumesc mult pentru informatiile date.Am verificat pe jumatate ,sa zic asa din ce este relatat in PDF.Mi'a mai ramas de verficat valvula de vacum(check valve) in sensul ca trebuie desfacuta si sa suflu in ea.Pana in momentul de fata toate au fost ok.
                  Buna ziua,
                  Stiu ca subiectul este mai vechi...
                  Ati rezolvat preoblema?
                  Era acea valva problema?
                  Am ceva asemanator si caut o rezolvare.Stima

                  Comment


                  • #39
                    Buna ziua! La mine s-a rezolvat problema schimband filtrul de aer si am pus benzina de 98. O zi buna !!!

                    Comment


                    • #40
                      Buna seara ,
                      Cumnatul meu are un mercedes w203 1.8 kompresor 143 cp si are aceiasi problema dimineata la pornire.Motorul merge in 3 pistoane si scoate fum negru cam 20-30 secunde si dupa asta motorul merge bine.M-am uitat dupa supapa respectiva si nu seamana cu cea care e postata o poza cu ea.
                      MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                      Comment


                      • #41
                        Cine imi poate spune unde este situata acea supapa ce acest tip de motor ?
                        Attached Files
                        MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                        Comment


                        • #42
                          In poza atasata in partea stanga este o capsula, i-am facut vacum, am schimbat electrovalva ce comanda capsula si masina face tot la fel dimineata. Am puso pe Mb Star si nu am nici o eroare.
                          Last edited by ionutcapac; 11-08-2017, 07:09 AM.
                          MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                          Comment


                          • #43
                            Ce supapa cauti la motorul M271?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Salut, colegii vorbesc de o supapa care are o membrana si se deschide la rece si lasa aer din admisie sa mearga la catalizator aprox 30-40 sec, sa ajunga mai repede la temperatura optima.
                              Am citi la topicul 33 si 35.
                              MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                              Comment


                              • #45
                                Senzor temp apa ,verificat?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF