Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Citeva nelamuriri

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citeva nelamuriri

    Ca sa nu mai poluam alte topicuri putem discuta aici despre problemele marunte cu care ne confruntam.
    Pentru masina mea MB C180 an 1995 m-ar interesa sa stiu:
    1. Unde gasesc manual de utilizare, manual de intretinere si manual de service (am cautat pe net si nu am gasit decat ceva scump si prin comanda)
    2. Ma deranjeaza faptul ca busonul de la rezervor nu e prevazut sa se inchida cu cheie si as vrea sa-l schimb. Ce as putea pune sa se potriveasca si sa aiba cheie ?
    3. Volanul imi sta putin intr-o parte cand sunt rotile drepte. Se poate regla cumva ?
    4. Filtrul de aer in perioadele reci trebuie inchis de undeva sau ramane asa?
    5. Pentru ceata am 2 becuri in farurile din fata dar in spate nimic. Asa este la toate sau nu am eu ?
    Va multumesc tuturor celor care o sa imi raspundeti

  • #2
    Salut. Iti pot raspunde decat la prima intrebare. Eo am downlodat Mercedes WIS (are 2 dvd-uri) si acolo poti gasi toate modele pana in 2004 - absolut orice informatie. Este practic programul pe care il au cei de la service de la reprezentanta (sau pe care l-au avut). dk te gandesti sa ramai tot pe MB este foarte util, iar dk il vrei da-mi prv si ne intalnim, dar sa vi si cu 2 dvd-uri .

    Comment


    • #3
      2.Masina are inchidere si pe usa rezervor.3.volanul trebuie scos si pus pe drept.4.nu faci nimic la filtru decit pui unul nou.5.daca mai tragi odata de butonul de lumini se aprinde si unul din stopurile de ceatza......profit de postare sa salut lumea pe aici.
      Last edited by Semtexx; 09-26-2008, 00:29 AM.

      Comment


      • #4
        Mergi domnule la un service sau la un particular care regleaza unghiul de fuga. Volanul stramb sta de obicei dupa ce se schimba capetele de bara si bieletele. Si trebuiesc reglate astfel incat volanul sa stea apoi drept, rotile drepte, altminteri pot aparea uzuri pronuntate si la cauciucuri.
        Last edited by Semtexx; 09-26-2008, 00:29 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by florineasca View Post
          Daca tot saluti lumea macar nu te fa de ras. Tu cu gurita ta ai spus ca nu-i Dacie dar in schimb trebuie omul sa scoata volanul si sa-l puna drept. Adica cum ai fi facut la Dacie. Hai sa fim seriosi.... Probabil nu stii ca asta impune erori la SRS prin demontarea airbagului de pe volan.

          Mergi domnule la un service sau la un particular care regleaza unghiul de fuga. Volanul stramb sta de obicei dupa ce se schimba capetele de bara si bieletele. Si trebuiesc reglate astfel incat volanul sa stea apoi drept, rotile drepte, altminteri pot aparea uzuri pronuntate si la cauciucuri.
          Adevarat! Am facut odata unghiul de fuga la w124 si cand am plecat de la service aveam volanul catre stanga cu rotile drepte. Dar cand am intrat la reglaj era drept. Le-am zis de durerea mea si au motivat ca am pus capetele de bara de alta firma decat cele care erau originale pe masina. Aste "chinezisme" ce le-am pus eu aveau filetul mai lung sau mai scurt. Astfel pt a putea avea cat de cat un nr de filete si colo si colo - s-a sucit volanul. Daca vrei sa il scoti pt a-l repozitiona iti recomand sa dai jos intai ambele borne ale bateriei. Dar cel mai indicat... du-te la un service. Multa bafta!

          Comment


          • #6
            trebuie sa fac un efort sa vin la vreo intilnire,fara sa ma anuntz...asa voi putea descrie cui ii trebuie cum sa scoata volanul fara sa ramina becul aprins la srs

            Comment


            • #7
              @ Emiliano
              Din pacate nu sunt din Bucuresti, sunt din Arad asa ca nu ne putem intalni.
              @ Mihnea
              Masina n-are nici un fel de inchidere, poate a avut dar cum am mai scris busonul nu are cheie, cred ca e cel original ca scrie Mercedes pe el iar capacul care il acopera nu are nici un sistem de inchidere. Altel spus oricine poate baga "soparla" in rezervor
              Becul de ceata cred ca e ars, deci o sa-l rezolv...
              @ Florineasca
              O sa merg la un service sa-i fac unghiul de fuga; bine ca mi-ai zis sa nu fac vreo prostie cu airbagul.

              Va multumesc tuturor pentru sfaturi ! Bafta !

              Comment


              • #8
                vorbeste cu dottore,personal nu am auzit de w202 fara inchidere centralizata....sau pune o poza cu zona buson benzina.....

                Comment


                • #9
                  Capacul busonului de la rezervor ar trebui sa se inchida odata cu inchiderea usilor, deci din telecomanda. Daca acest lucru nu se intampla drept cauze ar putea fi:
                  1. capsula vacumatica care actioneaza tija de inchidere sparta sau inexistenta (am vazut si astfel de cazuri).
                  2. deteriorat furtunasul de vacum care vine din compresorul de inchidere la acea capsula, sau scos de la veunul din capete.
                  3. timpul de actionare prea scurt al circuitului de vacum pe acea capsula. Exista niste mici reglaje in interiorul compresorului de inchidere centralizata care duc la marirea sau micsorarea timpului de lucru al motorasului din compresor. Asta o spun din proprie experienta, pt ca am avut o problema similara la masina mea. Se inchidea toata, mai putina capacul de la buson. Problema s-a remediat prin modificarea timpului de lucru al compresorului (l-am marit un pic deoarece capsula aceea avea nevoie de inca o secunda in plus de lucru al motorasului).

                  Toate elementele enumerate (compresor, capsula, furtunase), se gasesc in spatele mochetei de pe aripa dreapta din portbagaj, care poate fi indepartata relativ simplu si vazut ce gasesti la fata locului.

                  Last edit: Abia acum am vazut ce ai zis. Ca masina nu are inchidere. Ar fi trebuit sa aiba inchidere centralizata. Personal nu am auzit de w202 fara inchidere. Din aceasta cauza nici busonul nu e clasic cu butuc pt cheie incorporat. In cazul asta ce am zis mai sus s-ar putea sa-ti fie inutil. Cred ca masina ta a ramas fara compresorul de inchidere sau poate ca acesta e defect. Locul in care se gaseste ti l-am descris. Ramane sa te convingi singurel daca e la locul lui sau nu, si daca primeste vreo comanda.
                  Last edited by florineasca; 09-25-2008, 23:30 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Inseamna ca masina a avut inchidere si nu mai are. Nici w 126 meu n-are cheie la buson, dar are inchidere. Cred ca cea mai romaneasca solutie ar fi sa iei un bushon sh cu cheie.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Daca se incepe la maniera asta, iar incepe sa miroasa a cacat si iar imi vin spumele pe mine. Limitatzi-va la subiectul topicului si eventual la aciditatzi gastrice, nu si de alte forme. Nu cred ca mai e cazul sa mai adaug nimic.

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema cu capacul rezervor la un service unde nu m-au lasat sa stau langa masina dar nenea mecanicu a zis ca era capsula aia de care zicea Florineasca si in plus a inlocuit ceva siguranta. Acuma inchid de la buton tot.
                        Mai ramane sa fac rost cumva de manualele alea...
                        Multumesc pentru ajutor!
                        Admin se poate inchide. Mersi

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF