Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 Mai multe probleme.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Mai multe probleme.

    Am un W203 an 2001 c220 editie sport. Probleme am mai multe asa ca o sa incerc sa le enumerez.

    1 Si cea mai imporanta pierde putere dupa un mers constant , daca opresc motorul si il repornesc chiar si in mers problema se rezolva pana merg , iar consant. Mentionez ca daca merg mai sportiv peste 2500-3000 ture nu are nici o problema.
    Am avut furtunul de la intercooler spart l-am schimbat si problema a ramas. Acum am observat ulei la imbinarea de jos , nu foarte mult.
    Am citit pe forum mai multi au problema asta si au fost diferite probleme, faza e ca am fost cu ea la tester si da multe erori , cauzte probabil si de la instalatia electrica.
    2 Probleme partea electrica , imi da erori de becuri arse chiar daca ele merg
    Eroare la antigel chiar daca e ok.
    Mai nou cand pornesc masina seara palpaie luminile din bord si farurile de 3-4 ori si apoi raman aprinse , doar la pornire.
    3 Iarna se descarca bateria si temperatura apei nu trece de 50 grade nici macar vara.
    4 Sigurante lipsa din panou , atasez si o poza.
    Am fost la cativa mecanici prin JUD. HD , dar cum am intrat asa am si iesit.
    Sincer cred ca urmatoarea oprire ar fii la reprezentata mercedes deva , dar din cate am inteles sunt cam nemernici.

    Eu vreau sa plec la un traseu de aprox 3000 KM , oare imi va face probleme "problema nr 1" metionez ca eu circul cu masina cu problema asta de vreo 40-50 mii km.

    Ceva sfaturi sau un mecanic ok prin Jud HD ?
    Attached Files

  • #2
    Salut

    Salut eu am un MB 220 w203 din 2005 si am aceiasi problema cu pierderea puterii,daca merg pana in 3000-3500 ture se comporta perfect,dar daca fortez putin atunci apare problema si asta pana cand opresc motorul; Am pus-o pe un star in TM si mi-a dar eroare la pompa presiune rampa sau cv de genu. Mecanii de acolo au presupus ca sunt probleme cu soda reglare presiune sau sonda reglare debit si le-au schimbat cu altele insa problema a persistat si mi-a spus ca atunci singura problema este la pompa de inalte si a ramas sa ma sune baietii cand fac rost de una ca sa incerc sa vad daca se rezolva problema. Ideea e ca o astfel de pompa la mana a doua e cam 200 euro. Saptamana asta ajung la Deva si as consulta si acolo un service sa vad si alte pareri. Daca aflii ceva sau remediezi problema tine-ma si pe mine la curent te rog

    Comment


    • #3
      Problema apei se rezolva cu un termostat nou,aceeasi problema am avuto si eu.

      Comment


      • #4
        O sa merg probabil maine la un mecanic sa curat EGR , turbo si toate cele , daca problema nu se rezolva o sa merg in reprezentanta la deva.
        Termostatul l-am schimbat si nu s-a rezolvat problema. Eu si probleme la heater boster cred , iarna daca las bornele puse imi consuma bateria.

        Comment


        • #5
          Buna seara. Problema cu incalzirea apei pare sa provina de la termostat, incearca unul pe original; problema cu bateria ar putea proveni de la heater booster, s-a discutat pe forum si se pot gasi threadurile respective la o cautare; uleiul de la imbinarea de jos a furtunului exista din cauza scurgerii prin fisura vechiului furtun, daca era o problema de imbinare ti-l sufla afara (furtunul) si suiera + lipsa putere (limp mode) + martor motor aprins in bord; la panoul de sigurante pot sa nu existe toate soclurile ocupate din cate stiu eu, depinde de echipare, daca gresesc rog sa ma corecteze vreun coleg. Stima !

          Comment


          • #6
            Mergeti la reprezentanta la Santuhalm(doar ca e scump,pret de reprezentanta) si faceti test,apoi mergeti la Simeria stiu ca e un service bun( AUTOSALI sau ceva de genul asta sper sa nu gresesc numele) din ce am auzit.

            Comment


            • #7
              Originally posted by grikrbon19 View Post
              O sa merg probabil maine la un mecanic sa curat EGR , turbo si toate cele , daca problema nu se rezolva o sa merg in reprezentanta la deva.
              Termostatul l-am schimbat si nu s-a rezolvat problema. Eu si probleme la heater boster cred , iarna daca las bornele puse imi consuma bateria.
              Decupleaza-l fizic, ala e buba.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Decupleaza-l fizic, ala e buba.
                Ce sa decuplez heater boosterul sau termostatul?

                Comment


                • #9
                  EGR-ul decupleaza-l, o sa-ti apara in bord check engine, dar iti vei putea da seama daca limitarea puterii provine de la el. Stima !

                  Comment


                  • #10
                    Eu ma refeream la HB, am fost lapidar, asa-i. EGR-ul demufat te baga-n LIMP instantaneu.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      La w203 c200 cdi decuplarea EGR-ului nu produce limp mode, doar se aprinde check engine in bord. Il am decuplat de 1 an de zile. Stima !

                      Comment


                      • #12
                        Curioasa treaba! Nu-i tot vacuumatic si cu electrovalva? I mean cdi2?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua. Motorul este CDI3 cu EGR electronic. Stima !

                          Comment


                          • #14
                            Gata, m-am prins! In cazul asta, retrag afirmatia privind LIMP-ul subit.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Am fost azi la mecanic , nu am apucat sa merg la tester, dar arunca ulei pe la furtunele de la intercooler si am inteles ca debitmetrul de aer era plin de ulei , si e posibil sa fie si din cauza asta. am etansat furtunele si a curatat debitmetrul o sa vad daca mai face figuri. si atunci o sa merg la santuhalm. cat depsre mecaniucul din simeria care mi-a recomandat cineva mai sus eu am patit urat cu el. mi-a schimbat injectoarele apoi nu a mai recunoscut si a inceput sa bage motorina in baia de ulei poveste lunga si fanscinanta , nu vreau sa fac reclama proasta ( era vb de alta masina)

                              POSTEAZA CONFORM REGULILOR!
                              Last edited by cutaresku; 07-15-2014, 17:41 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF