Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 Mai multe probleme.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Mai multe probleme.

    Am un W203 an 2001 c220 editie sport. Probleme am mai multe asa ca o sa incerc sa le enumerez.

    1 Si cea mai imporanta pierde putere dupa un mers constant , daca opresc motorul si il repornesc chiar si in mers problema se rezolva pana merg , iar consant. Mentionez ca daca merg mai sportiv peste 2500-3000 ture nu are nici o problema.
    Am avut furtunul de la intercooler spart l-am schimbat si problema a ramas. Acum am observat ulei la imbinarea de jos , nu foarte mult.
    Am citit pe forum mai multi au problema asta si au fost diferite probleme, faza e ca am fost cu ea la tester si da multe erori , cauzte probabil si de la instalatia electrica.
    2 Probleme partea electrica , imi da erori de becuri arse chiar daca ele merg
    Eroare la antigel chiar daca e ok.
    Mai nou cand pornesc masina seara palpaie luminile din bord si farurile de 3-4 ori si apoi raman aprinse , doar la pornire.
    3 Iarna se descarca bateria si temperatura apei nu trece de 50 grade nici macar vara.
    4 Sigurante lipsa din panou , atasez si o poza.
    Am fost la cativa mecanici prin JUD. HD , dar cum am intrat asa am si iesit.
    Sincer cred ca urmatoarea oprire ar fii la reprezentata mercedes deva , dar din cate am inteles sunt cam nemernici.

    Eu vreau sa plec la un traseu de aprox 3000 KM , oare imi va face probleme "problema nr 1" metionez ca eu circul cu masina cu problema asta de vreo 40-50 mii km.

    Ceva sfaturi sau un mecanic ok prin Jud HD ?
    Attached Files

  • #2
    Salut

    Salut eu am un MB 220 w203 din 2005 si am aceiasi problema cu pierderea puterii,daca merg pana in 3000-3500 ture se comporta perfect,dar daca fortez putin atunci apare problema si asta pana cand opresc motorul; Am pus-o pe un star in TM si mi-a dar eroare la pompa presiune rampa sau cv de genu. Mecanii de acolo au presupus ca sunt probleme cu soda reglare presiune sau sonda reglare debit si le-au schimbat cu altele insa problema a persistat si mi-a spus ca atunci singura problema este la pompa de inalte si a ramas sa ma sune baietii cand fac rost de una ca sa incerc sa vad daca se rezolva problema. Ideea e ca o astfel de pompa la mana a doua e cam 200 euro. Saptamana asta ajung la Deva si as consulta si acolo un service sa vad si alte pareri. Daca aflii ceva sau remediezi problema tine-ma si pe mine la curent te rog

    Comment


    • #3
      Problema apei se rezolva cu un termostat nou,aceeasi problema am avuto si eu.

      Comment


      • #4
        O sa merg probabil maine la un mecanic sa curat EGR , turbo si toate cele , daca problema nu se rezolva o sa merg in reprezentanta la deva.
        Termostatul l-am schimbat si nu s-a rezolvat problema. Eu si probleme la heater boster cred , iarna daca las bornele puse imi consuma bateria.

        Comment


        • #5
          Buna seara. Problema cu incalzirea apei pare sa provina de la termostat, incearca unul pe original; problema cu bateria ar putea proveni de la heater booster, s-a discutat pe forum si se pot gasi threadurile respective la o cautare; uleiul de la imbinarea de jos a furtunului exista din cauza scurgerii prin fisura vechiului furtun, daca era o problema de imbinare ti-l sufla afara (furtunul) si suiera + lipsa putere (limp mode) + martor motor aprins in bord; la panoul de sigurante pot sa nu existe toate soclurile ocupate din cate stiu eu, depinde de echipare, daca gresesc rog sa ma corecteze vreun coleg. Stima !

          Comment


          • #6
            Mergeti la reprezentanta la Santuhalm(doar ca e scump,pret de reprezentanta) si faceti test,apoi mergeti la Simeria stiu ca e un service bun( AUTOSALI sau ceva de genul asta sper sa nu gresesc numele) din ce am auzit.

            Comment


            • #7
              Originally posted by grikrbon19 View Post
              O sa merg probabil maine la un mecanic sa curat EGR , turbo si toate cele , daca problema nu se rezolva o sa merg in reprezentanta la deva.
              Termostatul l-am schimbat si nu s-a rezolvat problema. Eu si probleme la heater boster cred , iarna daca las bornele puse imi consuma bateria.
              Decupleaza-l fizic, ala e buba.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Decupleaza-l fizic, ala e buba.
                Ce sa decuplez heater boosterul sau termostatul?

                Comment


                • #9
                  EGR-ul decupleaza-l, o sa-ti apara in bord check engine, dar iti vei putea da seama daca limitarea puterii provine de la el. Stima !

                  Comment


                  • #10
                    Eu ma refeream la HB, am fost lapidar, asa-i. EGR-ul demufat te baga-n LIMP instantaneu.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      La w203 c200 cdi decuplarea EGR-ului nu produce limp mode, doar se aprinde check engine in bord. Il am decuplat de 1 an de zile. Stima !

                      Comment


                      • #12
                        Curioasa treaba! Nu-i tot vacuumatic si cu electrovalva? I mean cdi2?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua. Motorul este CDI3 cu EGR electronic. Stima !

                          Comment


                          • #14
                            Gata, m-am prins! In cazul asta, retrag afirmatia privind LIMP-ul subit.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Am fost azi la mecanic , nu am apucat sa merg la tester, dar arunca ulei pe la furtunele de la intercooler si am inteles ca debitmetrul de aer era plin de ulei , si e posibil sa fie si din cauza asta. am etansat furtunele si a curatat debitmetrul o sa vad daca mai face figuri. si atunci o sa merg la santuhalm. cat depsre mecaniucul din simeria care mi-a recomandat cineva mai sus eu am patit urat cu el. mi-a schimbat injectoarele apoi nu a mai recunoscut si a inceput sa bage motorina in baia de ulei poveste lunga si fanscinanta , nu vreau sa fac reclama proasta ( era vb de alta masina)

                              POSTEAZA CONFORM REGULILOR!
                              Last edited by cutaresku; 07-15-2014, 17:41 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF