Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Interpretare erori w204/2009-C220CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by soricica View Post
    Daca imi aduc bine aminte, inainte de regenerare programul a cerut stergerea erorilor si verificarea actualiazarii ECU. Erorile nu au mai aparut dupa.


    Sent from my iPhone
    Pai vezi ...ti-ai raspuns singur la intrebare ... pentru ce sa mai schimbi senzorul ?
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #17
      Senzorul de presiune diferenziala,, citeste presiunea la intrare in dpf si aia de la iesire,, deci daca la intrare este 0,5bar si la iesire 0,2bar(e infundat si da semnal la centralina sa porneasca rigenerarea )am dat un exemplu la intamplare..

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristian27 View Post
        Senzorul de presiune diferenziala,, citeste presiunea la intrare in dpf si aia de la iesire,, deci daca la intrare este 0,5bar si la iesire 0,2bar(e infundat si da semnal la centralina sa porneasca rigenerarea )am dat un exemplu la intamplare..

        Comment


        • #19
          De cele mai multe ori problema se rezolva prin schimbarea senzorului daca masina nu se incadreaza pt o modificare gratuita la orice reprezentanta pt instalatia electrica a senzorului dpf si daca are actualizarea software facuta.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #20
            salut. problema cu dpf ul am si eu. martor motor aprins in bord. accelereaza pe toata plaja de turatii dar nu mai simt aceeasi putere ca pana sa se aprinda martorul. la o diagnoza mi s a spus ca am filtrul infundat nivel cenusa peste mediu bla bla bla n am retinut codul de eroare. simptome ciudate stiind ca mersul subturat cauzeaza in principal infundarea filtrului iar eu merg ff turat cu masina indiferent de treapta. acum 3luni am schimbat un senzor de temperatura care imi afisa in bord peste 100grade in vas si mi colora bordul rosu. apa propriu zis nu fierbea am verificat cu alt senzor si s a remediat pb. in aceeasi zi cu senzorul asta am reincercat stergerea erorii dar nu s a putut.
            a doua problema cu care ma confrunt ar fi legata de sunetul motorului uneori . la ridicarea piciorului din gaz spre exemplu , masina ramasa in sarcina treapta cuplata are un rontait metalic la revenire pe acceleratie usoara. masina e c220cdi 2010 170cp
            multumesc

            Comment


            • #21
              Cati km are masina ? Testerul era Star ?

              Comment


              • #22
                dap testarea s a facut cu star. 140k km are masina in acest moment dar la din germania a venit cu 124k in 2013 si un an a stat fara sa fie inscrisa . ciudat este ca eu nu conduc subturat ba chiar nu schimb sub 3000-3200 (inutil stiu la 7lei /litru motorina ). maine repet o diagnoza si incerc regenerare fortata prin tester. revin cu detalii

                Comment


                • #23
                  Literă mare, punctuație, respectă regulile de postare!

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Bogdan YBR View Post
                    dap testarea s a facut cu star. 140k km are masina in acest moment dar la din germania a venit cu 124k in 2013 si un an a stat fara sa fie inscrisa . ciudat este ca eu nu conduc subturat ba chiar nu schimb sub 3000-3200 (inutil stiu la 7lei /litru motorina ). maine repet o diagnoza si incerc regenerare fortata prin tester. revin cu detalii
                    Daca tot mergi la diagnoza ... memoreaza si erorile cu tot cu explicatie exact cum scrie la Star . Bafta .
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #25
                      Parerea mea este sa nu luati de buni km afisati pe bord , problemele pe Dpf incep de pe la 200k km si inevitabil se ajunge la schimbarea sau anularea lui.In prima faza se inlocuiesc senzorii dar tot acolo se ajunge.
                      Asta dupa ce am vorbit cu persoane care se ocupa cu importul de masini.

                      Comment


                      • #26
                        Revin cu informatii dupa diagnoza. Din cate am inteles s a folosit un echipament Delphi deci nu STAR.
                        In urma scanarii mi-au rezultat urmatoarele erori :
                        P2463
                        soot content of dpf; too high
                        the system function is restricted
                        Permanent

                        alte valori pe care le am citit intr-o lista de parametrii aratau asa:

                        particle filter combustion current state 0
                        continut de funingine in filtrul de particule 0.45g
                        continut de funingine in filtrul de particule 400%
                        Particle filter measured content of soot 11.63g
                        continut calculat de funingine in filtrul de particule 174.77g

                        Ideea e ca s-a dat o stergere a erorilor dar cea legata de cenusa in filtru a ramas stocata.
                        Recapitulam masina a mers foarte ok pana la 130k km, apoi s a aprins martorul check engine si odata cu el s a simtit o limitare de putere.
                        masina accelereaza pe toata plaja de turatii dar fara aceeasi vlaga initiala.
                        Personal cred ca principala cauza a infundarii filtrului o reprezinta mersul preponderent in oras pe distante scurte. Stilul de condus nu e deloc subturat asa ca nu vad alt motiv care sa duca la infundarea dpf ului decat perioada insuficienta pt a declansa o regenerare si poate cantitatea mica de combustibil uneori cand alte criterii de declansare erau indeplinite.

                        Comment


                        • #27
                          Tuning a primit masina in ultimii 10K km?

                          La kilometrajul asta puteai sa mergi si subturat, apropo, particulele ies mai ales cand o calci.
                          La modelul tau, masina face cate o regenerare simpla la fiecare 250km de mers in oras si la 500 afara.

                          Probabil, daca se aprofundeaza diagnoza apare si motivul pt care a aparut eroare mentionata.

                          La MB si mai ales la euro5, cauza infundarii filtrului nu are aproape niciodata legatura cu filtrul si cel mai des ( la modelul tau) e legata de o manipulare a kilometrajului, de un defect minor la instalatia electrica, senzori, tuning, etc.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #28
                            Salut! referitor la " P2463 ", citeste aici:
                            http://www.clubmercedes.ro/erori-p24...9.html?t=41159
                            Nu schimba niciun senzor, e posibil sa il/ii schimbi degeaba. Bafta si tine-ne la curent!
                            http://www.w204.ro

                            Comment


                            • #29
                              Ok. se poate vedea masina la garajul tau ? pentru o diagnosticare urmata de o interpretare corecta a erorilor ? simptome ciudate legate de electrica am mai avut. am
                              schimbat senzorul de temperatura apa pentru ca imi arata ca fierbe dar s a dovedit a nunfi adevarat. asta se intampla in urma cu 3-4luni sau 8000km aprox
                              soft tuning nu stiu, eu cel putin, nu am umplat pe partea de soft. urmeaza a se face o remapare dar dupa ce rezolv problema aceasta. ingrijorator pt mine este ca motorul suna ff urat la relanti iar in sarcina la schimbarea de treapta se aude un huruit infundat( nu genul waste-gate )


                              Regulile de postare, a treia oara nu mai revine niciun verde cu avertisment!
                              Last edited by cutaresku; 12-09-2014, 00:27 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Job done. tnx CL600, un baiat cu multa rabdare si pricepere.
                                dupa consumul afisat eu zic ca s a remediat problema puterii scazute.
                                ne vedem maine la masuratori
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF