Salut!
La masina MB C klasse - w204,C250 CDI, 2009, BlueEfficiency
100 000km
Martor motor aprins, limitata la 300 rpm.
Diagnoza OBD a aratat urmatoarele erori:
P2463 - Powertrain
P2453 - Powertrain Diesel Particulate Filter Diferential Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0426 - Powertrain Catalyst Temperature Sensor Range/Performance (Bank1)
S-au sters, masina a functionat normal, la un interval de ~ o saptamana si ~500km parcursi, martorul motor a reaparut. Aceleasi erori.
Apoi
Am schimbat Senzorul de presiune diferentiala (cumparat nou, de la Autoklass Sud - cod pt senzorul nou: A 642 905 01 00 ). Codul este diferit fata de cel aflat pe senzorul vechi(din pacate nu am notat seria acestuia).
Masina a mers foarte bine ~ 500 km dupa care iarasi, a aparut limitarea la 3000 rpm, dar de data aceasta, nu s-a mai aprins martorul motor.
Am verificat din nou, au aparut aceleasi erori.
1)E posibil ca erorile acestea sa apara in timpul regenerarii filtrului de particule?
2)Este posibil ca piesa cumparata de la autoklass sa nu corespuna motorului meu? Cum pot verifica acest lucru?
3)Dupa ce am schimbat senzorul, fiind o noua piesa, ar fi trebuit sa o configurez cumva, cu ajutorul star-ului?
Voi ce parere aveti?
Multumesc
La masina MB C klasse - w204,C250 CDI, 2009, BlueEfficiency
100 000km
Martor motor aprins, limitata la 300 rpm.
Diagnoza OBD a aratat urmatoarele erori:
P2463 - Powertrain
P2453 - Powertrain Diesel Particulate Filter Diferential Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0426 - Powertrain Catalyst Temperature Sensor Range/Performance (Bank1)
S-au sters, masina a functionat normal, la un interval de ~ o saptamana si ~500km parcursi, martorul motor a reaparut. Aceleasi erori.
Apoi
Am schimbat Senzorul de presiune diferentiala (cumparat nou, de la Autoklass Sud - cod pt senzorul nou: A 642 905 01 00 ). Codul este diferit fata de cel aflat pe senzorul vechi(din pacate nu am notat seria acestuia).
Masina a mers foarte bine ~ 500 km dupa care iarasi, a aparut limitarea la 3000 rpm, dar de data aceasta, nu s-a mai aprins martorul motor.
Am verificat din nou, au aparut aceleasi erori.
1)E posibil ca erorile acestea sa apara in timpul regenerarii filtrului de particule?
2)Este posibil ca piesa cumparata de la autoklass sa nu corespuna motorului meu? Cum pot verifica acest lucru?
3)Dupa ce am schimbat senzorul, fiind o noua piesa, ar fi trebuit sa o configurez cumva, cu ajutorul star-ului?
Voi ce parere aveti?
Multumesc
Comment