Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Interpretare erori w204/2009-C220CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interpretare erori w204/2009-C220CDI

    Buna seara, de ceva timp am cateva probleme pe care nu reusesc sa le dau de capat. Sa incep sa povestesc in ordine cronologica desfasurarea acestora cat mai succint.
    Acum doua saptamani a aparut prima problema manifestata prin “taierea acceleratiei” in momentul in care am apasat mai tare pedala de acceleratie apoi mers neregulat al motorului fara ca turometrul sa oscileze la relanti. Am oprit masina, am pornit-o iar, am accelerat-o in gol de vreo cateva ori dupa care masina si-a revenit complet. Dupa o vizita la service am inteles ca problema provenea de la filtrul de particule (a se vedea poza 1 si 2). A fost stearsa eroarea si mi-a fost recomandat sa ies cu ea in afara localitatii pentru regenerarea filtrului. Zis si facut. Cateva zile masina a functionat perfect, am iesit de doua ori afara din localitate. Astazi am pornit masina dimineata si am observat pe bord un martor aprins (poza 3). Fug repede la service, fac o diagnoza (poza 4 si 5). Mi s-a spus ca problema este legata de 2 senzori de la filtru de particule, unul de la intrarea in filtru si altul la iesire. Eroarea a fost stearsa, nu s-a mai repetat in cursul zilei cu motorul cald. Astept dimineata sa se raceasca motorul sa vad daca reapare. Recomandarea a fost sa inlocuiesc cei doi senzori.
    Aici apar cu rugamintea ca cei dintre dmv. mai experimentati sa ma sfatuiti in ceea ce priveste aceste erori precum si rezolvarea acestora. Multumesc!
    Attached Files

  • #2
    Salut ai reusit sa rezolvi ceva cu ,,martorul motor aprins,,?la mine se aprinde si se stinge singur dupa cateva zile (masina merge normal cateodata la minim oscila minimul) tin sa precizez ca am schimbat ,,sonda lambda la intrare in fap,,dar nimic tot se aprinde martorul

    Comment


    • #3
      Salut, dupa ce a fost stearsa eroarea cu pricina, am respectat indicatiile din manualul de utilizare al masinii si anume la fiecare 500 km facuti cate o iesire de cel putin 20 de minute in afara localitatii. Eroarea nu a mai aparut, nu am mai avut alte probleme. In legatura cu senzorii care mi-au fost recomandati sa-i schimb am decis sa nu-i inlocuiesc decat daca se mai repeta eroarea. De atunci am facut in jur de 2000 km.

      Comment


      • #4
        si eu am avut aceeasi problema pe acelasi motor... eu daca eram cu talpa la fund masina mergea in suturi... Mi-au zis ca am condus masina prea mult in oras si subturat si s-a umplut filtrul ..ulterior mi s-a aprins si martorul respectiv si am fost pt o diagnoza si mi-a dat eroare de la ceva senzor... eroarea a fost stearsa si de atunci nu mai are nicio problema... merge ca unsa, dar nici nu o mai iert
        "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Respecta regulile de postare.

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Phaidoncool View Post
            si eu am avut aceeasi problema pe acelasi motor... eu daca eram cu talpa la fund masina mergea in suturi... Mi-au zis ca am condus masina prea mult in oras si subturat si s-a umplut filtrul ..ulterior mi s-a aprins si martorul respectiv si am fost pt o diagnoza si mi-a dat eroare de la ceva senzor... eroarea a fost stearsa si de atunci nu mai are nicio problema... merge ca unsa, dar nici nu o mai iert
            Eu fac 60km pe zi doar autostrada si o tin mereu la 130-140 deci merg putin prin oras,ieri am fost la ei si le-am spus ca de cand mi-au schimbat sonda lambda se aprinde iar martorul,mi-au facut un test rapid si la prima vedere au zis ca e un flucs iregular de motorina la pornire (m-au programat pe luni sa vada mai amanuntit ce poate fi) eu ma gandesc sa nu fie vreun senzor pe la reil sau in cel mai rau caz vreun injector

            Comment


            • #7
              La codurile de eroare prezentate mai sus cauzele pot fi multiple : Air leak , DPF infundat peste limita din cauza circularii predominant in oras subturat ( se intrerupe des regenerarea ) , sondele in cauza ...etc . De obicei la Mercedesuri devine din ce in ce mai greu diagnosticarea chiar si cu STAR fara cunostinte solide si o aprofundare a cauzelor ce au generat defectul ... E usor sa spui " ai trei coduri de eroare schimba trei senzori " ... ce te faci daca dupa ce i-ai schimbat masina face la fel ?!?
              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

              Comment


              • #8
                Asta seara problema a reaparut. Motorul nu se lasa turat peste 1500 de ture cu exceptia primelor 2 viteze unde se tureaza maxim pana la 2500. Kickdown nu functioneaza. Mesaj de eroare nu apare pe bord. Maine ma duc la diagnoza. Va tin la curent cu problema sau eventual cu rezolvarea ei. Banuiesc ca o sa-mi recomande schimbarea senzorilor. Dar vorba colegului "King Kong" ce fac daca dupa inlocuirea senzorilor respectivi problema reapare? Ar trebui sa raspunda cei de la service daca m-au pus sa schimb degeaba senzorii, nu?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by soricica View Post
                  Asta seara problema a reaparut. Motorul nu se lasa turat peste 1500 de ture cu exceptia primelor 2 viteze unde se tureaza maxim pana la 2500. Kickdown nu functioneaza. Mesaj de eroare nu apare pe bord. Maine ma duc la diagnoza. Va tin la curent cu problema sau eventual cu rezolvarea ei. Banuiesc ca o sa-mi recomande schimbarea senzorilor. Dar vorba colegului "King Kong" ce fac daca dupa inlocuirea senzorilor respectivi problema reapare? Ar trebui sa raspunda cei de la service daca m-au pus sa schimb degeaba senzorii, nu?
                  Daca cei de la service nu au experienta suficienta pt tipul tau de motor (651) care este ceva mai evoluat decat 2.2-urile cunoscute si mai ales daca deja ti-au sugerat asta, poate e raspunderea ta sa cauti un alt atelier.

                  Problema ta nu e complicata deloc, chiar e comuna pt generatia respectiva de motoare, insa necesita ceva verificari prealabile destul de complexe.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    In principiu la orice masina trebuie sa cunosti modalitatea de functionare a motorului respectiv.Ce rol au senzorii si ce comunica ei ECU.Principiile sunt aceleasi:admisie,compresie,initiere injectie(ardere) si evacuare !
                    Am avut pe mana un diesel 2013 cu eroare la dpf si egr.La reprezentanta s-a schimbat egr si s-a recomandat schimbarea dpf.Probema persista in continuare...
                    Ecu primea erori,nu putea sa faca regenerare la dpf.Nu se atingea temperatura de regenerare.Cauza reala a fost lipsa aer.Defect,clapeta admisie ! Cost aprox.600 ron(+1000 ron aruncati pe geam pe un egr nou).Egr vechi perfect(motorul,senzorul de pozitie ,rulmentii clapetei ,totul "impecabil").
                    Deci mare atentie cine face diagnoza !De schimbat senzori,anexe motor,este usor pe banii clientului.
                    In mod normal orice service respectabil trebuie sa-si asume reparatia,fara ca clientul sa plateasca contravaloarea unei masini !
                    Trebuie reamintit celor din service ,ca isi asuma schimbarea componentelor ce "cred" dumnealor ca sunt defecte,daca masina nu functioneaza in parametrii dupa inlocuiri !

                    Comment


                    • #11
                      Am fost la test ieri cu masina. Au fost gasite 2 erori:
                      - P246397 Continutul de calamina al filtrului de particule Diesel nu este in ordine. Functionarea sistemului este limitata. Actual si stocat.
                      - P245328 Intrarea pentru senzorul de presiune diferentiala 1 in filtrul de particule Diesel are disfunctionalitate. Offsetul semnalului este in afara domeniului permis. Stocat.
                      La valorile reale ale filtrului de particule senzorul de presiune diferentiala B28/8 avea valoarea 0,002 bar. Gradul de umplere al filtrului de particule era de 325%.
                      S-a facut regenerarea filtrului de particule timp de 15 minute (gradul de umplere al filtrului de particule a ajuns la 186%), dupa care programul a recomandat regenerarea in mers cu maxim 50 km/h la 2000 rotatii/minut timp de 30 de minute (gradul de umplere al filtrului de particule ajungand la 16 %).
                      Acum totul este ok dar sunt sigur ca problema va reveni. Am hotarat sa schimb senzorul de presiune diferentiala, l-am si cumparat deja 282 de lei inclusiv TVA (cod piesa A6429050100).
                      Vreau sa cumpar o interfata Star OEM inclusiv softul Xentry. Rog un link daca stie cineva unde gasesc, exclus chinezariile.
                      Last edited by soricica; 04-11-2014, 19:56 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by soricica View Post
                        Am fost la test ieri cu masina. Au fost gasite 2 erori:
                        - P246397 Continutul de calamina al filtrului de particule Diesel nu este in ordine. Functionarea sistemului este limitata. Actual si stocat.
                        - P245328 Intrarea pentru senzorul de presiune diferentiala 1 in filtrul de particule Diesel are disfunctionalitate. Offsetul semnalului este in afara domeniului permis. Stocat.
                        La valorile reale ale filtrului de particule senzorul de presiune diferentiala B28/8 avea valoarea 0,002 bar. Gradul de umplere al filtrului de particule era de 325%.
                        S-a facut regenerarea filtrului de particule timp de 15 minute (gradul de umplere al filtrului de particule a ajuns la 186%), dupa care programul a recomandat regenerarea in mers cu maxim 50 km/h la 2000 rotatii/minut timp de 30 de minute (gradul de umplere al filtrului de particule ajungand la 16 %).
                        Acum totul este ok dar sunt sigur ca problema va reveni. Am hotarat sa schimb senzorul de presiune diferentiala, l-am si cumparat deja 282 de lei inclusiv TVA (cod piesa A6429050100).
                        Vreau sa cumpar o interfata Star OEM inclusiv softul Xentry. Rog un link daca stie cineva unde gasesc, exclus chinezariile.
                        Senzorul de presiune diferentiala cred ca l-ai luat degeaba iar Star OEM cred ca visezi sau esti prea bogat si ai bani de aruncat in caini , nici eu care ma ocup cu diagnoza si alte trucuri mecanicesti nu am OEM . De banii de pe OEM iti mai iei un Mertz .
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Puteti sa-mi spuneti ce argumente aveti vis a vis de senzorul de presiune. Caut sa inteleg functionarea acestuia. La ce pret ajunge un Star OEM? Eventual second hand. Multumesc!


                          Sent from my iPhone

                          Comment


                          • #14
                            Nou nici nu cred ca poti lua iar second ajunge la cateva mii bune ... cat despre senzor a mai fost monitorizat si dupa regenerare cand a ajuns incarcarea la 16% . Dupa ce s-a facut regenerarea s-au sters erorile ? Au mai aparut codurile dupa ?
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #15
                              Daca imi aduc bine aminte, inainte de regenerare programul a cerut stergerea erorilor si verificarea actualiazarii ECU. Erorile nu au mai aparut dupa.


                              Sent from my iPhone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF