Buna seara, de ceva timp am cateva probleme pe care nu reusesc sa le dau de capat. Sa incep sa povestesc in ordine cronologica desfasurarea acestora cat mai succint.
Acum doua saptamani a aparut prima problema manifestata prin “taierea acceleratiei” in momentul in care am apasat mai tare pedala de acceleratie apoi mers neregulat al motorului fara ca turometrul sa oscileze la relanti. Am oprit masina, am pornit-o iar, am accelerat-o in gol de vreo cateva ori dupa care masina si-a revenit complet. Dupa o vizita la service am inteles ca problema provenea de la filtrul de particule (a se vedea poza 1 si 2). A fost stearsa eroarea si mi-a fost recomandat sa ies cu ea in afara localitatii pentru regenerarea filtrului. Zis si facut. Cateva zile masina a functionat perfect, am iesit de doua ori afara din localitate. Astazi am pornit masina dimineata si am observat pe bord un martor aprins (poza 3). Fug repede la service, fac o diagnoza (poza 4 si 5). Mi s-a spus ca problema este legata de 2 senzori de la filtru de particule, unul de la intrarea in filtru si altul la iesire. Eroarea a fost stearsa, nu s-a mai repetat in cursul zilei cu motorul cald. Astept dimineata sa se raceasca motorul sa vad daca reapare. Recomandarea a fost sa inlocuiesc cei doi senzori.
Aici apar cu rugamintea ca cei dintre dmv. mai experimentati sa ma sfatuiti in ceea ce priveste aceste erori precum si rezolvarea acestora. Multumesc!
Acum doua saptamani a aparut prima problema manifestata prin “taierea acceleratiei” in momentul in care am apasat mai tare pedala de acceleratie apoi mers neregulat al motorului fara ca turometrul sa oscileze la relanti. Am oprit masina, am pornit-o iar, am accelerat-o in gol de vreo cateva ori dupa care masina si-a revenit complet. Dupa o vizita la service am inteles ca problema provenea de la filtrul de particule (a se vedea poza 1 si 2). A fost stearsa eroarea si mi-a fost recomandat sa ies cu ea in afara localitatii pentru regenerarea filtrului. Zis si facut. Cateva zile masina a functionat perfect, am iesit de doua ori afara din localitate. Astazi am pornit masina dimineata si am observat pe bord un martor aprins (poza 3). Fug repede la service, fac o diagnoza (poza 4 si 5). Mi s-a spus ca problema este legata de 2 senzori de la filtru de particule, unul de la intrarea in filtru si altul la iesire. Eroarea a fost stearsa, nu s-a mai repetat in cursul zilei cu motorul cald. Astept dimineata sa se raceasca motorul sa vad daca reapare. Recomandarea a fost sa inlocuiesc cei doi senzori.
Aici apar cu rugamintea ca cei dintre dmv. mai experimentati sa ma sfatuiti in ceea ce priveste aceste erori precum si rezolvarea acestora. Multumesc!
Comment